Wednesday, March 23, 2016

MBPP Mengganas Semula Untuk Tutup Isu Banglo Guan Eng?

chalet-coverAIDCNews – 23/3/16 – Adakah usaha Majlis Perbandaran Pulau Pinang (MBPP) meroboh berberapa premis di tepi laut di Bayu Senja Batu Feringghi semalam sebagai usaha untuk menutup skandal banglo Ketua Menteri Lim Guan Eng, soal Azman Haj.
Ia merujuk kepada beberapa premis milik Melayu di belakang Condominium By The Sea telah diroboh MBPP yang didakwa tidak mengikut peraturan.
“Chalet Wave Runner yang dimiliki oleh Hj Ismail Din dan Rosli Bakar dan empat lagi pengusaha sukan air dirobohkan.
“Perobohan adalah atas alasan chalet dan perniagaan-perniagaan di situ tidak mempunyai lesen perniagaan dan pembinaan bangunan tersebut juga adalah secara haram.
“Pengusaha terkejut kerana tidak dimaklumkan atau diberi notis sebelum mereka merobohkan premis,”lapor Azman Haj.
Tambahnya lagi kehidupan golongan bawahan di Pulau Pinang sentiasa dilanda masalah akibat polisi pilih kasih MBPP.
“Ada maklumat yang menyatakan terdapat aduan daripada pihak Condominium By The Sea kepada MBPP bahawa premis-premis tersebut telah mencemari keindahan kawasan pantai di sini.
“Sekarang ni semakin susah untuk mencari rezeki di negeri Pulau Pinang atas ketegasan pihak MBPP, sedangkan banyak lagi premis bukan milik Melayu dibiarkan beroperasi, padahal status mereka juga meragukan dan haram,”lapornya lagi.
chalet6
chalet7
chalet3
chalet1
chalet4
chalet2
chalet5

13 comments:

Anonymous said...

PEGI JAHANAM LA NGAN CITER KO NI.......

Anonymous said...

JJlge dah meroyan..

Anonymous said...

Inilah kesan apabila cina yang berjiwa komunis memerintah di Malaysia,bagi mereka bangsa cina didulukan dan bangsa Melayu diketepikan.

Anonymous said...

Ramai pemakan najis babi dalam blog ni,tak heranlah demi untuk menyelamatkan Lim tokong dan khuatir hilang rasa kenikmatan duit babi.

Anonymous said...

ib-Anu acim pencium tegar kentut hadi kepala taik terus meroyan. kikikikiiiiiiiiiii

Anonymous said...

blogger bodoh belaan hadi kepala taik ni memang bangang. kutuk DAP tapi kat Selangor parti dia berpeluk bercium dengan DAP dia buat2 tak nampak. banyak sangat cium kentut hadi. macam tu la jadi nyer. kikikikiiiiiiiiiiiii

Anonymous said...

kesian walaunta2 pas kena bodoh dengan hadi kepala taik! wakakak...

Anonymous said...

biaqla geng Jilat Juboq lim guan eng sasau. he he he

Anonymous said...

Wahai geng-geng BN, cermin dirilaa...

Anonymous said...

Saipa mau kaya jumpa Najib,siapa mau kaya jumpa Lim Tokong.Kalau sekadar nak tumpang kaya jumpalah Mat Sabu.he..he..he...

Anonymous said...

Mau belajar beli brg murah jumpa apek kalipah penipu hehe...pasal ramai PANdir dh tertipu huhu

An Anonymous said...

Kita tunggu.. kalau LGE tak kena mcm khir toyo kena bermakna PAN mmg nk berUG dgn UMNO.. kenapa aku sebut PAN?? Sebabnya jika kita bukak topeng PAN kita akan nampak rupa DAP..simple kan..

INGAT PANUG INGAT DAP..

Anonymous said...

Pas kuda tunggangan parti sosialis Ikatan utk raih undi pru. Hudud Pas jd hududuit. Para lebai malang hamPAS jual agama utk habuan duniawi.

Amanat Hadi kata politik suku agama suku jatuh kafir. Skrg Hadi dan walaun2 dia jilat balik ludah masing2. simple kan..

Parti hamPAS memalukan Islam dan org melayu.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails