Wednesday, June 03, 2015

Tawaran Kerja Kosong, Gaji RM1,200 -1 Jam. Jawatan Pembantu Rumah Berbogel..





TAWARAN kerja kosong, wanita pembantu rumah tangga yang perlu berkerja sambil berbogel. Tawaran dari lelaki berusia 69 tahun dari Bristol, United Kingdom, bernama John.

Surat khabar the Daily Mail melaporkan, Jumaat (29/5), dia menjanjikan gaji sebesar kira-kira RM1,200 untuk satu jam kerja tanpa pakaian sehelai pun. Lelaki yang sudah bercerai ini sebelumnya sudah pernah menggaji pembantu bogei, kini mencari pekerja bogel kali ke 4.

Dia mengatakan pekerjaan di rumahnya sederhana, mencuci pinggan, membersihkan dan mengemas rumah. Syaratnya semua itu dilakukan dalam keadaan bogel. Lelaki pesara dari juruukur ini mengatakan, tidak ada hal yang bersifat seksual selama pembantu bogelnya bekerja.

Dia hanya ingin melihat perempuan bogel membereskan rumahnya. Selepas dia memasang iklan itu di sebuah agensi iklan, John mengaku sudah cukup banyak pemohon. Bahkan dalam seminggu boleh ada sebelas lamaran ke rumahnya.

"Saya tidak melanggar undang-undang. Saya tidak menyakiti siapa pun. Saya hanya suka melihat orang bogel sahaja," katanya.
"Kalau saya cabul, saya akan cari agen pelacur. Kalau saya mahu seks, saya akan pergi ke kawasan pelacuran." jelas John.

Katanya, wanita yang sudah bekerja di rumahnya mengatakan mereka tidak sangka pekerjaan itu tidak seburuk yang diduga. Bahkan dia jadi berkawan mereka. John berkata, idea mencari pembantu rumah bogel itu timbul PRT selepas berbual dengan seorang teman lamanya di London.

"Mereka hendaklah berusia di atas 30 tahun hingga 55 tahun. Pekerja sebelumnya berusia 35 tahun dan bekerja selama 18 bulan di tempat saya," ujar John.

Gambar hiasan sahaja, tiada kena mengena dengan cerita ini.. 


Begitu cara fikir dan sifat kebinatangan manusia-manusia di barat. Hanya agama yang memertabatkan manusia jadi manusia. Hanya 'manusia tidak beragama (tidak melaksanakan perintah agama)' yang mencari sesuatu 'tak peduli halal haram'. Seperti perasuah, penyamun kolar putih, penjual maruah wanita, perampas kekayaan rakyat dan segala macam kroninya.

Tidak kira individu, masyarakat, bahkan negara, semuanya perlu ditadbir oleh agama. Bukan negara mentadbir agama, seperti semua negara-negara sekular di dunia, termasuk Malaysia. (IH)


Lihat sebelum ini..
Kisah-kisah Bogel Siri 1 Hingga 3
Kisah-kisah Bogel Siri 1 Hingga 3
E-Buku IH-67: Siri 3

1 comment:

Anonymous said...

Mat Kampau merata rata tu lagi hina aniaya rakyat yang tengah sesak akibat GST dengan minyak naik harga lagi

Melayu Islam pulak tu.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails