Friday, June 05, 2015

Amy Search Sokong Dr M, Ada Kesankah Kepada Perletakan Jawatan Najib? (70)

Amy Search
LIHAT pendedahan ini, Perdana Menteri Najib perlu letak jawatan? 
E-Buku IH-102: Pendedahan Ini, PM Akan Letak Jawatan?

E-Buku IH-102: Pendedahan Ini, PM Akan Letak Jawatan?


Ucapan yang pernah dimuatkan pada kulit cakera padat sebuah album Rock and Roll Pie pada 1996 sebagai tanda penghormatan kepada Tun Dr Mahathir Mohamad. – Gambar Instagram, 4 Jun, 2015.

HALAMAN HIBURAN
Selepas Siti Nurhaliza Taruddin dan Rozita Che Wan, penyanyi rock nombor satu tanah air Suhaimi Abdul Rahman yang lebih terkenal dengan gelaran Amy Search pula menyatakan sokongan terbukanya kepada bekas Perdana Menteri Tun Dr Mahathir Mohamad.
Dr Mahathir kini yang "berperang" secara terbuka dengan Perdana Menteri Datuk Seri Najib Razak sebelum ini mengatakan beliau bersendirian dalam menyatakan kebenaran.
Dua hari lalu, Amy menyiarkan ucapan yang pernah dimuatkan pada kulit cakera padat sebuah albumnya pada 1996 dalam akaun Instagramnya "akuamysearch".
Album Rock and Roll Pie itu memuatkan sebuah lagu berjudul “Satu Bangsa Satu Arah” sebagai tanda penghormatan kepada Dr Mahathir yang bagi mereka mencipta kemajuan dan kecemerlangan negara.
“Lagu Satu Bangsa Satu Arah dicipta khas oleh kami (Search) sebagai tanda penghargaan dan terima kasih kepada pemimpin tercinta lagi dikagumi, juga perdana menteri Malaysia,” tulis Amy.
Amy turut menyeru orang-orang Melayu agar meneladani peranan Dr Mahathir dalam membangunkan dan memajukan negara.
Dr Mahathir akhir-akhir ini semakin konsisten mendesak Najib berundur kerana pelbagai skandal termasuk syarikat sarat hutang 1Malaysia Development Berhad (1MDB) dan pembunuhan warga Mongolia Altantuya Shaariibuu.
Bagaimanapun, Najib terus mempertahankan dirinya termasuk menjelajah di seluruh negara bagi membuktikan sokongan.
Hari ini Najib berkata di Sarawak dirinya dan Datin Seri Rosmah Mansor kini sudah dapat tidur lena kerana sokongan diberikan negeri itu. – 4 Jun, 2015
Amy Search  sokong Dr Mahathir, Ada kesankah kepada perletakan Jawatan Najib?
 

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails