Monday, April 14, 2014

Bermaksiat Dari Tandas Sekolah Hingga Ke Tandas Masjid.



Dua sejoli yang ditangkap sedang berbuat makiat di dalam tandas masjid. Begini antara trend remaja Islam masa kini  di dalam negara orang Islam, termasuk di negara kita.. Di mana salahnya sistem pendidikan dan kehidupan sosial negara umat Islan?

Ini, berlaku di Masjid Pancasila, Kecamatan Bangil, Kabupaten Pasuruan, Jawa Timur, Indonesia, negara umat Islam teramai di dunia,  ternyata sepasang pelajar sekolah menengah ini juga ditangkap  sedang memadu kasih di dalam tandas.
Selain di toilet masjid, sejoli ini juga pernah mesum di sekolah
15 Pasangan maksiat dicekup polis Surabaya, Indonesia.
 
Maklumat yang dikumpulkan, kedua remaja berusia 17 dan 16 tahun ini pada mulanya memang berpacaran atau bercinta sesama satu sekolah. Namun keduanya pernah tertangkap berbuat maksiat sehingga dikeluarkan dari sekolah.

"Infonya begitu (pernah berbuat maksiat  di dalam tandas sekolah). Mereka yang jelas bercinta, katanya," ujar Iptu Dori petugas Polsek Bangil, Pasuruan kepada media, ketika dihubungi IH, Minggu (13/4) malam.

Aim (17) dan NS (16) keduanya dikeronyok orang ramai semasa sedang buat maksiat di dalam tandas Masjid Pancasila. Keduanya ditahan di pejabat pengulu (kelurahan) untuk mengelakkan kemarahan (amuk) orang ramai.

"Keduanya diselamatkan di pejabat kelurahan. Kes ini diselesaikan secara kekeluargaan," ujar Dori.
(IH)

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails