Sunday, March 06, 2022

Amaran, Johor berisiko tergadai jika..

 

Komen Rakyat dalam blog ini..

6 comments:

Anonymous said...

Johor berisiko Tergadai Jika PEJUANG menang kerusi. PRN Bangsa Johor bukan salah UMNO. Tun dan sekutu yang mulakan..

Tun Mahathir telah membuktikan dia mampu bertindak solo jika dia ada sedikit kuasa.

Malah jika orang lain berkuasa pun Tun Mahathir mampu menyelitkan kehendak nya juga melalui pelbagai cara , ugutan,tekanan dan lain lan.

Sudah dua kerajaan bertukar Perdana Menteri , tapi Tengku Zafrul masih lagi menjadi Menteri Kewangan.

Ini bermakna , perlantikan dia bukan atas kehendak Perdana Menteri tetapi atas kehendak pihak yang lebih berkuasa dari Perdana Menteri.

Begitu juga dengan perlantikan Zeti Akhtar kepada jawatan PNB.

Tidak boleh di sentuh.

Tengku Zafrul tewas kepada Datuk Faris Alias Ketika berentap hendak menjadi calon CEO Maybank.

Ketika itu perlantikan tidak boleh di pengaruhi oleh orang yang mahu Zafrul.

Apakah kaitan semua cerita di atas berkenaan dengan topik?

Jawapan nya mudah sahaja, jika PRN Johor memberi kerusi keada PEJUANG, pemimpin mereka seperti Tun Mahathir akan sentiasa berpoitik 24 jam.

Mahathir akan guna tekanan melalui wakil mereka dalam DUN untuk sesuatu keputusan atau pun melakukan sesuatu.

Mahathir pula terkenal dengan isu isu tidak ada kepentingan rakyat melainkan Projek, kroni dan seumpama.

Maka, Johor tidak AKAN selamat.

Jika ada satu atau dua wakil PEJUANG dalam DUN, sudah memadai, ADUN dari pihak bukan PEJUANG yang kata “tidak setuju” di waktu pagi, pasti akan berkata “setuju” di waktu petang atas tipu daya dari pemimpin PEJUANG.

Pulau Batu Puteh telah terlepas oleh pemimpin PEJUANG Tun Mahathir.

Johor tidak perlukan PEJUANG bertapak di Johor.

Jangan beri seinci pun kepada parti anti orang miskin ini ,Ketika berada dalam kerajaan 22 bulan , mereka anti rakyat meminta minta bantuan kerajaan.

Kini , mereka pakai baju PEJUANG untuk kaburi mata rakyat.

Tambah lagi dengan rekod anti monarki, ketegangan pasti berlaku dengan pihak Istana , jika calon PEJUANG ada dalam DUN.

Mereka ikut telunjuk Mahathir untuk apa apa keputusan.

Pulau Batu Puteh telah tergadai, maka PEJUANG perlu ada dalam DUN Johor untuk cantas apa apa cadangan ganti rugi atau dakwaan terhadap Tun Mahathir.

PEJUANG bukan parti Rakyat ,tapi parti “butik” Tun Mahathir sahaja.

Ia untuk membida apabila PRU15 nanti dimana Tun Mahathir akan menjadi “top up’ kepada mana mana pihak sama ada BN. PN atau PH yang mahu kerusi PEJUANG dalam lima atau 6 kerusi atas sebab jumlah kerusi MP sama banyak.

Bidaan harus menyelit kan Mukhriz kepada jawatan tinggi.

Itu sebab PEJUANG tidak masuk mana mana puak dalam PARLIMEN, tapi cenderong membela Muhyiddin secara tidak langsung.

Apa pun rakyat Johor berhati hati dan berwaspada.

Ada niat PEJUANG tanding di Johor yang tidak tanding di MELAKA.

Anonymous said...

jangan salahkan UMNO bukan kerajaan UMNO pembangkang... jangan jadi bangang...!!

Anonymous said...

1mdb tu dari umno,bukan dari parti lain. Bukan dari pas. Jadi tolak umno, tolak pejuang. Tolak liberal. Jom sokong pas dan bersatu. Sokong pn, kes mahkamah tetap on. Kita kejar sampai ke lubang cacing, atok kah, ajib kah, wak jahit kah, abam kah, tetap tak boleh lari. Lawan rasuah, nyawa umno. Lawan lgbt, nyawa part liberal. Nasihat atok,cukuplah sudah.

Anonymous said...

PAS mesti promot jenamanya sebagai sebuah parti paling bersih. 60 tahun tidak upaya bina jati diri orang melayu. Umno promot rasuah. Sampai presidennya pun terpalit 47 kes. The hancings promot banyak masalah dari aqidah sampai macam macam. Pejuwang pun sama macam parti 60 tahun.

Yang penting pilih parti yang bersih, tidak rasuah, jaga amanah, boleh jaga agama, bangsa dan negara.

Anonymous said...

Kita menyokong parti Islam PAS sebab ia adalah parti yang bersih dari rasuah dll.

Parti-parti lain semuanya ke laut kerana gila kuasa, gila duit dll.

Anonymous said...

PAS belum ada pemimpin yg jadi Perdana Menteri... tak nak tgk scud lagi.. cukup lah satu scud dan satu tebar spender kepam..
khalas

kah kah kah

12 comments:

Anonymous said...

Satu satu nya parti yang tidak gunakan kuasa fitnah ialah pas. Parti lain guna fitnah untuk jatuhkan lawan. Yang nyawanya bergantung dengan fitnah ialah parti liberal dan parti legasi komunis.

Sampai ustaz pakai vellfire pun jadi fitnah. Baguslah kalau ustaz pakai vellfire. Jadi contoh kpd org lain. Tentunya pendapatan bersih bukan ikut rasuah. Kalau org lain, pakai kereta besar, rm juta juta tapi dari rasuah. Org Islam kena jadi kaya supaya bahagian infaq jadi banyak. Sahabat ramai yg kaya, ramai yg infaq.

Rakyat jangan pilih parti yang nyawanya pada rasuah. Kalau parti tu tak ambil rasuah, susah nak hidupkan aktiviti parti. Pemimpin pun pakai kereta besar besar. Yang susah dan tanggung beban ialah rakyat.

Tiap tiap hari telinga rakyat masuk berita pasai individu yang rasuah. 1mdb lah, 47 kes lah, trowong lah, liwatlah. Itu saja berita utama. Sedangkan negara lain sembang pasai isu nuklear, isu pertanian moden, isu pembangunan IT, isu perkhidmatan cemerlang. Kat kedai kopi, sembangnya asyik asyik rasuah.

Rakyat kena buat pilihan bijak. Jangan pilih yang pandai bercakat, tapi rasuah. Pilih parti yang punya rekod bersih. Jangan percaya fitnah dari parti yang rekod pemimpinnya buruk. Bijak memilih, rakyat selamat.

Anonymous said...

Beza 32 tahun dengan 22 bulan. 32 tahun rekod baik. 22 bulan rekod buruk. Perkara benar, bukan fitnah.

Anonymous said...

Suma yg gadai pulau gadai akidah dah berambos dari UMNO..

Alhamdulillah UMNO sudah clean

Anonymous said...

SIRI 1 : PRN BANGSA JOHOR NAK PERCAYA PADA SIAPA KALI INI..!?

PRN Johor menjadi medan pertembungan antara Bossku Tun Mahathir Al Juboori dan DAP bersama barua barunya Parti MUDA dan PAN. Kesian Parti Anwar Aljubori tak pernah helok asyik kena main lagi..!!

Semua pemimpin hodoh muka tembok dari kolam toksik sisa kumbahan PH selama. 22 bulan dari parti politik ini telah menyuarakan hasrat masing masing untuk membentuk Kerajaan baru Bangsa Johor.

PEJWANG - MAHATHIR DAN BOBOI

Tun yang sudah miliki bateri baru cas penuh untuk support jantung masih berulang alik ke IJN supaya bateri baru nya sesuai dengan jantungnya telah menyuarakan hasrat hatinya PejWang bertanding 42 kerusi PRN Bangsa Johor secara solo.

Mahathir mahukan warga Johor menolak BN mahupun Bossku yang didakwanya bahawa pembubaran DUN Johor adalah bertujuan untuk menyelamatkan 'kluster mahkamah'. Ratib wajib Tun kluster mahkamah, bossku najib bossku bossku sampai masuk kubo..!!

Kata Tun " melalui kemenangan BN atau UMNO di Johor" kluster Mahkamah bakal diselamatkan". Hari demi hari ketakutan Tun makin terserlah..!!

Adakah kemenangan BN diJohor yang bakal menobatkan MB dan Bossku itu berupaya untuk mempengaruhi Hakim di Mahkamah agar melepaskan "kluster Mahkamah' tanpa melalui pembicaraan..!? Rules of Law Kerala selalu mendahului keputusa mahkamah. Ini satu penghinaan mahkamah nama nya

Inilah pandangan Mahathir yang paling "bangang dan bongok" sekali yang keluar dari mulut Mahathir setelah bertapa dari IJN dalam cubaan untuk menyakinkan Bangsa Johor untuk menolak BN atau Bossku..!!

Mukriz anak pada acah acah power Melayu Islamik selalu Presiden Pejuang telah berjanji untuk ungkapan kerajaan "caring" sebagai motto pemerintahan sekiranya berjaya membentuk Kerajaan Bangsa Johor..

Rakyat kena ingat 22 bulan ayahnya acah acah power Melayu Islamik berkuasa 22 bulan segala harta umat Islam digadai, ICERD nak dipersetujui, jual lelong murah, bantuan nelayan, petani penoreh dipotong. Rakyat diminta ikat perut, bangsa nya dimaki sebagai 'Pemalas' tak tahu berniaga dan jangan harapkan bantuan kerajaan lagi.

Masa boboi jadi MB Kedah pun tak duduk di Kedah inikan nak jadikan Johor sebagai Kerajaan caring..tapi apo pasal sampai 2 kali boboi melingkup dari kerusi MB Kedah..!??

Ingat Bangsa Johor bahawa Tun Mahathir sewaktu 22 bulan jadi PM dibawah Pakatan Harapan..Pulau milik Bangsa Johor diberi pada anak Cina Lee Kwan Yew atas desak kan tuan nya dari Parti DAP. Sultan Bangsa Johor dimaki dihamun dan difitnah oleh Tun. Bangsa Johor kena ingat penghinaan dan fitnah jijik kes Prebet Adam terhadap Sultan Johor.

Hutang negara ditambah berlipat kali ganda, bantuan peneroka, petani, nelayan di potong. Asset Tabung Haji Felda milik orang Melayu di jual lelong pada tokey Cina dengan harga murah dan ekonomi Johor merudum selepas PRU 14. Harta Umat Islam dan Wang Zakat nak diberi pada kaum Cina dan kaum lain..

Wahai marhean Bangsa Johor sewaktu 22 bulan MAHATHIR memerintah bersamanya adalah watak watak hodoh yang lahir dari sisa kumbahan PH yang sama juga didalam pertembungan di PRN Bangsa Johor kali ini adalah mereka menggunakan jenama yang berlainan saja.

Mereka yang sama berada di dalam kolam sisa kumbahan PH dahulu adalah Mahathir dan Mukhriz, Mahiaddin, Azmin Ali, Anwar Ibrahim,Mat Sabu and the Gang, Lim Guan Eng Syed Saddik dan keseluruhan warga DAP, Warisan dan Shafei Afdal.

Wajah kerepot yang hodoh ini jugalah yang berjanji bulan dan bintang kepada rakyat Malaysia terutama pelajar University yang dijanjikan penghapusan hutang PTPTN, TOL, AES dan bermacam macam lagi.

Yang berjaya dilakukan hanyalah mengheret Bossku ke Mahkamah dan melepaskan Geng Pakatan Harapan dari didakwa di Mahkamah dan melantik "badut" PKR dan DAP dalam mengetuai Badan Kehakiman, SPRM dan AG chambers demi melunaskan dendam kesumat mereka.

Lingkup Boboi maka melingkup lah Tun Mahathir Mohamad dan PejWang..!!

Anonymous said...

SIRI 2 : BANGSA JOHOR NAK PERCAYA CAKAP SIAPA KALI INI..!?

PAKATAN HARAPAN :- DAP/PAN/MUDA

- LIM GUAN ENG

-MAT SABU.

-SYED SADEK.

Alasan yang digunakan sama juga dengan alasan bekas rakan kongsinya iaitu Mahathir. Ketika itu mereka semua duduk satu kolam sisa kumbahan PH dibawah lambang PKR dan memperkenalkan gabungan mereka sebagai Pakatan Harapan sewaktu PRU 14.

Kalau dahulu mereka menggunakan lambang PKR sebagai wadah perjuangan buat menambat hati rakyat tetapi kali ini DAP, PAN dan anggota barua terbarunya iaitu MUDA yang berpresidenkan Syed Sadik juga menggunakan lambang Pakatan Harapan sebagai taruhan.

Yang terpisah kini dan menggunakan logo sendiri hanyalah PKR, walaupun mereka masih sebahagian dari Pakatan Harapan tetapi lagu yang didendang buat rakyat Johor juga menggunakan alasan yang sama.

Kalau di Melaka PKR merjerat diri sendiri kerana menawarkan Jawatan Ketua Menteri kepada Idris Harun dari UMNO bagi menumbangkan Ketua Menteri sedia ada namun kegopohan mereka telah memakan PKR sendiri.

Walauapapun tiada satupun ungkapan dari Pejuang, PKR, DAP, PAN, Muda, PPBM, PAS mahupun Warisan dalam menyerang parti yang pernah sebumbung iaitu dalam Pakatan Harapan.

Jelas apa yang dapat dilihat perjuangan mereka hanyalah untuk menumbangkan UMNO dan BN saja, dan bukan untuk membantu rakyat Johor.

Hanyut kelompok PH di Melaka dengan DAP hilang beberapa kerusi dikubu kuatnya manakala PAN menang satu kerusi dan PKR pula lebur semua kerusi.

Kenang kembali apa nasib rakyat selepas BN tidak menjadi Kerajaan selepas PRU 14.

Apa jadi kepada ekonomi? Hacusss

Apa jadi kepada nasib rakyat? Elek podah cit

Apa jadi kepada pelabur luar? Lesap trus

Berapa puluh billion hutang dijana sewaktu kelompok PH/ PN memerintah?

Dan berapa billion pula nilai harta negara diluar negara telah dilelong?

Dan berapa billion pula nilai saham di Bursa Saham menjunam selepas Mahathir atau PH memerintah?

Adakah Presiden Parti dalam Pakatan Harapan sepakat dalam isu memerintah?

Curiga mencurigai sesama mereka timbul dan akhirnya terjadinya perletakkan jawatan Mahathir sebagai PM.

PKR ANWAR IBRAHIM.

Same old story. Refomasi! Refomasi dan Refomasi. Tiada agenda jelas. kah kah kah

KHALAS

Anonymous said...

PenDrive mana..!? Fitnah siapa MO1akhirnya ditemui..!

Peringatan krpada Umat Islam degil sangat?

Dan orang-orang yang kafir, setengahnya menjadi penyokong dan pembela bagi setengahnya yang lain. Jika kamu (wahai umat Islam) tidak menjalankan (dasar bantu-membantu sesama sendiri yang diperintahkan oleh Allah) itu, nescaya akan berlakulah fitnah (kekacauan) di muka bumi dan kerosakan yang besar.

(Al-Anfaal 8:73)

#PRN Bangsa Johor : Pengundi dihujani pembohongan, berita palsu dan kebencian, kata Kit Siang..!!??

Eh ye ke..!!? Pengundi Bangsa Johor dihujani pembohongan, berita palsu dan kebencian?
"Maksudnya Guan Eng dan Kit Siang dah mula buka mulut untuk berceramah di Tanjung Piai lah tu..!! ," Kata DS Najib Tun Razak

Mana pendrive? Mana bukti saya pembunuh Teo Beng Hockm Hussain Najadi, PI Bala dan Altantuya? Mana bukti saya masuk RM2.6b dan tidak dipulangkan? Mana bukti kapal selam tak boleh selam? Mana bukti hutang RM32b 1MDB boleh mufliskan negara tetapi pinjam RM120b masa PH tak mufliskan negara?

Mana tol-free PLUS dan Jambatan Pulau Pinang?

Mana bukti PAS dan UMNO adalah Taliban sedangkan BN mencalonkan orang MCA?

Bila Lynas akan meletop dan Melayu, Cina dan India menjadi mutant?

Tragedi malang FITNAH JIJIK 1MDB, Siapa MO1 akhirnya sudah terjawab...!!

Bekas CEO 1MDB Datuk Shahrol mengaku dialah MO2 yang disebut dalam laporan DOJ...dan paling mengejutkan lagi, MO1 yang selama ini kononnya adalah DSN rupanya rupanya tidak benar sama sekali.

MO1 sebenarnya adalah Casey Tang Bekas Pengarah Eksekutif 1MDB !!

Ternyata benar apabila Bossku mengatakan mahkamah akan menjadi tempat segala kebenaran terungkai..akhirnya DSN bukanlah watak yg digelar sebagai MO1 dlm laporan DOJ itu.. dan

CELAH MANA PENDRIVE DISEMBUNYIKAN.!?

https://m.facebook.com/TeamIstiqomah/posts/1599900903455273 kertas siasatan kevin morris.

Bossku juga bertanya mengenai 'pendrive' yg didakwa Charles Morais, adik Kevin Morais ada bukti kes 1MDB, SRC International dan mengapa abangnya dibunuh..!?

Bossku berkata Charles dakwa memiliki satu 'pendrive' diterima dri Kevin dan ada bukti semua kes tersebut. Dng sokongan pemimpin DAP PKR dan PPBM, Charles mengadakan sidang media,beliau membuat Surat Akuan Sumpah dan mendakwa satu pendrive diterima drp Kevin yg ada bukti kes 1MDB, SRC International serta bukti mengapa Kevin dibunuh..!!

Lim Kit Siang membuat sidang media "Call for an international investigation into the murder of DPP Kevin Morais following the shock statutory declaration by his brother Charles who raised many disturbing questions" Kit Siang menuduh pembunuhan Kevin Morais ada kaitan dengan 1MDB/SRC.

"Persoalannya kini ialah di celah mana pendrive itu berada sekarang..!? Selepas tiga tahun ia masih tidak ditemui..!?

Dan celakalah mereka yang menuduh, memfitnah dan menghina Bossku selama ini..

Nasib bangsa ini sudah tidak dapat disandarkan kepada pemimpin melayu bersekongkol dng fitnah munafik....tidak menghargai sokongan orang melayu terhadap mereka.. pemimpin munafik ini tidak rasa takut dengan dosa fitnah jijik yang dijaja seluruh dunia.

Untuk menyedarkan pemimpin melayu fitnah jijik agar meninggalkan rasuah adalah sama mustahilnya untuk menyuruh orang melayu bawahan supaya jangan malas.

Kita kata mereka makan rasuah dan mereka kata kita pemalas...

Masa bertanding mereka mengharap undi melayu tetapi selepas menang mereka mahu menjaga yang bukan melayu... Pemimpin usang dan korup dan penipu tak diperlukan lagi dalam politik matang di Malaysia kini.

Apa penyakit agaknya yang sedang mereka hidapi ini?

Doa Bossku termakbul hari ini, satu dr sekian banyak tuduhan dan fitnah kepada nya telah terungkai... Karma fitnah akhirnya kembali pada sang fitnah. Pada sang munafik fitnah jijik dan macai sang fitnah karma fitnah kamu sedang membaham diri sendiri akhirnya

Tegakkan Kebenaran, Hapuskan Kebathilan..

Pada Allah lah kita berserah diri, dan Allah lah sebaik baik pelindung...

KHALAS

Anonymous said...

DAH JUMPA CELAH MANA WANG YANG DICURI. WANG ITU DI AMBIL DARI CELAH PETI BESI KEMUDIAN DI LETAK SEMULA CELAH PETI BESI YANG SAMA SUATU SUDUT YANG LAIN.

Setiap Satu Sen Yang Didakwa Hilang Dari 1MDB Telah Dibayar Atau Dijamin Oleh Syarikat IPIC

Senarai "dosa-dosa" 1MDB yang mahachai TUN sengaja lupakan, akhirnya sumpah laknat Kerajaan Fitnah PH tumbang.

DOSA 1. Menyelesaikan masalah perjanjian penjana elektrik bebas (IPP) berat sebelah ketinggalan PM ke-4 yang menyunmbang RM8 bilion hingga RM10 bilion kepada PETRONAS setiap tahun untuk tempoh 20 tahun yang akan datang. "Paling celaka siapa punya kroni IPP ni"..!?

Saham TNB naik tiga kali ganda dari RM5 hingga RM16 setelah keuntungan TNB berganda naik. Ini memberi manfaat kepada semua ahli Tabung-tabung rakyat seperti KWSP, PNB, Tabung Haji dan KWAP.

SOALAN CEPUMAS BAGI PH: Adakah masalah legasi IPP berat sebelah telah diselesaikan oleh Najib dengan pertolongan 1MDB. "Isu paling celaka perlu diselesaikan tapi walaun tetap mahu di bodoh sampai mati.."

Kenapa PH sejak tahun 2012 tidak bangkitkan tuduhan ini dikata merugikan negara sebanyak RM20 bilion setiap tahun?

Adakah RM20 bilion X 20 tahun itu lebih besar atau lebih kecil berbanding hutang RM32 bilion 1MDB?

Bacaan lanjut: https://www.facebook.com/najibrazak/posts/10155694068535952

DOSA 2. 1MDB membina atau menaik taraf pangkalan udara negara termoden di Sendayan

SOALAN CEPUMAS BAGI PH: Kenapa pemimpin PH tak pernah sebut tentang 8 pangkalan ini yang dibiayai 1MDB? Betapa penting ke pangkalan udara bagi negara?

Bacaan lanjut: https://www.facebook.com/najibrazak/posts/10156278758815952

DOSA 3. Projek Bandar Malaysia dengan nilai pembangunan RM140 bilion di mana kerajaan PH telah menjual sebahagian dari projek ini dengan harga RM7.41 bilion pada bulan April tahun ini.

SOALAN CEPUMAS BAGI PH: Adakah RM140 bilion dengan keuntungan minima RM92 bilion itu lebih besar atau lebih kecil berbanding hutang RM32 bilion 1MDB?

Tanya PM ke-7:

"Bandar Malaysia impak signifikan terhadap ekonomi Malaysia berperanan sebagai hab menarik lebih banyak syarikat multinasional berimpak tinggi global.

“Dengan jangkaan nilai pembangunan kasar atau GDV RM140 bilion, ia akan menjana impak besar terhadap pembangunan bandar untuk Malaysia bagi menarik lebih banyak pelaburan langsung asing,” katanya.

17 Dis 2019: Projek Bandar Malaysia bukti kerjasama baik Malaysia-China (masa kerajaan PH menjual sebahagian dari projek Bandar Malaysia ini dengan harga RM7.41 bilion sambil mengambil gambar beramai-ramai untuk claim kredit projek ini, lalu Guan Eng kata semasa bajet 2020 bahawa kerajaan terbeban dengan membayar RM2.7 bilion untuk hutang 1MDB dalam tempoh 3 tahun ini pulak)
https://selangorkini.my/2019/12/projek-bandar-malaysia-bukti-kerjasama-baik-malaysia-china/

DOSA 4. Projek TRX dengan nilai pembangunan RM40 bilion.

SOALAN CEPUMAS BAGI PH: Adakah projek TRX ini bagus, menguntungkan bukan sekadar satu lubang besar dalam tanah seperti pernah didakwa PH?

Kita tengok apa yang Lim Guan Eng jawab:

12 Feb 2019: LGE describes RM40b TRX as one of Malaysia's best assets, beckons investors to take part in development
https://www.nst.com.my/business/2019/02/459497/lge-describes-rm40b-trx-one-malaysias-best-assets-beckons-investors-take

DOSA 5. Perjanjian penyelesaian dengan IPIC di mana syarikat milik kerajaan Abu Dhabi itu berjanji untuk memulangkan segala dana yang disyarki hilang sebelum 30 Disember 2020.

SOALAN CEPUMAS BAGI PH: PH tak pernah jawab bahawa soalan Najib.

Perkembangan terkini 1MDB tiada lagi wang yang hilang (cuma tunggu masa untuk dibayar balik) dan Najib bukan perompak atau penyamun.

sambung ...

Anonymous said...

hahh sambungg..

SOALAN CEPUMAS TAMBAHAN: Hutang 1MDB adalah RM32 bilion. Kenapa dalam masa 22 bulan rejim PH, mereka tidak membayar balik atau mengurangkan satu sen prinsipal hutang ini?

Kerana hutang belum sampai tempoh matang. Siapa yang suruh bayar segala hutang ini sekarang?

Hutang matang tahun 2038 - selaras dengan projek pembangunan TRX RM40 bilion dan Bandar Malaysia RM140 bilion memerlukan masa 20 tahun diselesaikan sepenuhnya?

Selain itu wang hutang RM32 bilion juga akan dibayar balik dari keuntungan pulangan dari projek-projek tersebut.

Lagipun, kenapa pula hutang RM32 bilion yang banyak aset boleh memufliskan negara tetapi PH tambah hutang negara sebanyak RM140 bilion tak memufliskan negara pulak?

Mahathir: I don’t care about my legacy Bloomberg interviewed. Can you belived what is atok say...!? All time make u turn huh..!!

Kami lawan fitnah bukan pertahan Bossku, Bossku adalah subjek mangsa fitnah tersebut..!!Apa apa pun baik mulia hati si pencuri tu kann.. Dah curi pulangkan kembali, dah pulangkan buat sumpah laknat lagi... alaaahaiii..!! Baik budi pekerti pencuri tu yer.!!

Lingkup Boboi maka melingkup legasi tak guna ini...!!

Saya ulang..!!

Anonymous said...

BERANIKAH Barisan Nasional (BN) dan UMNO meletakkan poster Pengerusi dan Presiden mereka, Datuk Seri Dr Ahmad Zahid Hamidi sebagai bahan kempen Pilihan Raya Negeri (PRN) Johor?

Cabaran itu diutarakan oleh Ketua Angkatan Bersatu Anak Muda (Armada), Wan Ahmad Fayhsal Wan Ahmad Kamal ketika berucap pada Majlis Santai Bersama Tan Sri Muhyiddin Yassin di Kompleks PAS Batu Pahat, malam tadi.

“Hei UMNO! Kita tak halanglah kamu letak poster Zahid Hamidi tepi jalan tu. Letaklah. Berani?” soalnya.

BN dan UMNO mungkin terpaksa berfikir berjuta kali untuk menyahut cabaran itu memandangkan Ahmad Zahid sedang berdepan 87 pertuduhan berkaitan kes rasuah di mahkamah.

## JOM LEFT UMNO. JOM LEFT KLUSTER MAHKAMAH. JOM FRIEND PAS DAN BERSATU. ##

Anonymous said...

Jom undi Pas!

Anonymous said...

Aku dah kate... letak muka lembu utk BN letak muka tun ato Boboi dri PejWang... BN bole jer menang ...

no hal brooo..!!

Anonymous said...

Salam sesiapa pun yang menang PRN Johor..jangan la gadaikan forest city pada Warga cina Tanah Besar..Dpt tanah kekal,kerakyatan bagai..penat nenek moyang kita berjuang dr penjajah..jgn sebab duit..kita gadai maruah tanah malaysia..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails