Tuesday, March 08, 2022

Rakyat pilih parti apa mulai hari ini?

 

Komen Rakyat dalam blog ini..

5 comments:

Anonymous said...

Rusia mempunyai penduduk Islam terbesar di Eropah; dan pada tahun 2017 umat Islam di Rusia berjumlah 14 juta atau kira-kira 10% daripada jumlah penduduk.

Anonymous said...

Perangai Tun dan Lim Kit Siang serupa saja. Lingkupkan Boboi dan Lingkupkan Lim Guan Eng maka melingkup lah kedua dua legasi tak guna ini..!!

Hal saksi utama kes rasuah Terowong anak sendiri yang mati terjun bangunan, Lim Kit Sang tidak ulas, tapi sibuk hal dalam kain Datuk Seri Najib Razak.

Begitu juga kes BMf Syuhada Jalil Ibrahim juruaudit negara mati dibunuh di Hong Kong sampai sekarang pembunuh nya bebas... siapa arah bunuh..!? Mungkin pembunuhnya dah kaya raya 10 keturunan..!?

Ini kali kedua saksi rasuah DAP mati terjun bangunan. Kemudian berkenaan kes Kleptokrat Zeti , Sama macam Mahathir maka Lim Kit Siang pun tidak ulas dan komen , tapi sibuk zikir dan ratib nama Najib. Najib , Najib.

Maka apalagi, DSNR pun smash batang hidung Lim Kit Siang “kaw kaw”.

Warga bukan melayu terutama nya kaum Cina sudah mula membalun Lim Kit Siang dilamannya sendiri.

Prioriti orang Cina adalah perniagaan dan majoriti kalangan mereka bukan kerja dengan kerajaan kerana majoriti mereka berniaga, namun, suasana perniagaan mereka terjejas teruk akibat Covid dan darurat , tapi prioriti LKS dan DAP adalah politik 24 jam dan tertumpu kepada percutian Najib, tanah anugerah Najib dan perkara remeh temeh , lalu bersesuaian lah jika mereka beri peluru tabur kepada LKS sehingga gagap dan lumpuh untuk menjawap.

Sebagai ahli politik veteren yang berbohong akan letak jawatan seperti Mahathir kuat kencing tidak serah kuasa kepada kudanya Anwar Ibrahim, sepatutnya Lim Kit Siang sudah lama mohon maaf dan undur, tapi apek tua ini sebaliknya makin kuat berkokok.

Anonymous said...

Jom sokong parti bulan. Yang sudah jadi pengajaran. Jangan ulang lagi koruption dari koruptor dari group yang sama. Pilih pemimpin yang jujur amanah dan bukan koruptor. Perubahan seluruh malaysia untuk pilih kumpulan pimpinan yang berkhidmat untuk agama, bangsa dan negara.

Parti kris kuat koruptor. Koruptor setiap kelompok pimpinannya. The hancings pun terbukti rasuah walaupun berkuasa 22 bulan. Atok pun dapat gelaran firaun, menghidupkan legasi firaun yg dah pupus ribuan tahun.

Ayuh sokong parti bulan yang terbukti telah melaksanakan amanah dengan baik.

Anonymous said...

PENGUNDI POS MOLA MENGUNDI HARI INI
PRN BANGSA JOHOR KITA TERJAH KEMBALI
KITA TENGOK BRAPE BULAN DAPAT KERUSI
PEJWANG PKR PUN MAU MELINGKUP SEKALI
KIKIKIKI... BRAPA BOLAN BRAPA BINTANG DEPA DAPAT KALI INI....
DAPAT TULUR...
KHALAS

Anonymous said...

Petanda apa bila kaum Cina dan India mula melaungkan "Malu Ape Bossku" di PRN Bangsa Johor..!?

Sejak mula menjelajah negeri Johor selepas beberapa hari kebelakangan ini, bekas Perdana Menteri Datuk Seri Najib Tun Razak melihat ada angin kencang yang membawa sokongan besar kepada Barisan Nasional (BN) untuk Pilihan Raya Negeri (PRN) kali ini.

Hari ini Najib turun padang ke Johor ke daerah Pontian yang juga menempatkan kerusi Dewan Undangan Negeri (DUN) N.53 Benut tempat Menteri Besar Johor, Datuk Seri Hasni Mohammad akan bertanding.

“Saya dah menjelajah negeri Johor mutakhir ini, saya lihat angin kencang bertiup ke arah menyokong Barisan Nasional.

“Laungan Hidup Barisan Nasional ditambah dengan laungan Malu Apa? jadi laungan sambutan orang Melayu sebelum ini tetapi sehari dua ini orang Cina pun melaungkan Bossku, apakah ini satu petanda?”

1 comment:

Anonymous said...

Jom buat perubahan. Batu putih pun pm ex parti kris dah jual. Ringgit masuk tu.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails