Friday, February 28, 2020

Penyanyi Duffy, Akhirnya Buka Mulut Penyesalan.

HALAMAN HIBURAN

AIMEE Anne Duffy adalah penyanyi, penulis lagu dan aktris Welsh. Dilahirkan di Bangor. Selepas sekian lama menyepikan diri, penyanyi dari Wales, Duffy membuat pengakuan berani yang dirinya pernah diberikan dadah, dirogol dan dikurung untuk beberapa hari.
Mirror Online melaporkan penyanyi berusia 35 tahun yang terkenal dengan lagu Mercy itu membuat pendedahan itu menerusi laman Instagram miliknya, kelmarin.
Pendedahan itu mendapat banyak maklum balas daripada peminatnya yang turut bersedih dan memberi kata semangat untuk penyanyi berkenaan meneruskan hidup.
Menurut Duffy, apa yang berlaku menyebabkannya trauma hingga mengambil masa beberapa tahun untuk melupakan peristiwa hitam itu.


“Bayangkan berapa banyak kali saya berfikir sebelum menulis mengenai perkara ini. Bagaimana untuk meluahkan dan apa perasaan saya?
“Saya sendiri tidak pasti adakah ini masa yang tepat untuk ceritakan apa yang berlaku, ke mana dan mengapa saya menghilang.
“Wartawan ada menghubungi saya dan saya sudah ceritakan mereka apa yang berlaku serta berasa lega kerana akhirnya dapat bersuara,” tulisnya.
Tambah Duffy, muzik yang membantunya bangkit daripada terus mengenangkan nasib buruk yang menimpa dirinya.
“Proses penyembuhan ini tidak mudah kerana mengambil masa dan pasti ramai yang tertanya mengapa saya tidak menceritakan perkara ini dari awal lagi.
“Saya tidak mahu menunjukkan kesedihan di mata saya untuk tatapan dunia. Malah, saya bertanya dalam diri, bagaimana mahu menyanyi semula sedangkan hati saya retak dan menunggu masa untuk hancur,” katanya. (IH)

Video: Powerfull | Kembalilah Kepada Allah - Muhammad Hoblos


Lihat lagi..
E-Buku IH-87: Cara Fikir Salah Artis
E-Buku IH-87: Cara Fikir Salah Artis
E Buku IH-120: Cara Fikir Salah Artis (2)

E Buku IH-120: Cara Fikir Salah Artis (2)

2 comments:

ishhu said...

One of the main benefits of hiring a male singer is the sheer amount of choice available to you. With male singers, you can choose from a variety of vocal talents, such as the crooner style such as the famous Frank Sinatra or something a little more pop related singing songs from modern groups and artists, such as One Direction and Bruno Mars. A professional male singer will create a fantastic atmosphere for any occasion, from weddings to birthday parties!

Regards,
Cheap Essay Writing Service

Anonymous said...

tq.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails