Thursday, February 27, 2020

Mengejutkan! Banduan2 Wanita Di Penjara AS Mengandung Ramai-ramai..

Puluhan Tahanan Wanita Mendadak Hamil di Penjara, Hasil Tes Mengungkapkan Fakta Mengejutkan
Rasuah Seks

SATU kes pelik yang dahsyat berlaku tahun lalu di penjara wanita. Pada bulan Ogos 2019, dilaporkan bahawa berpuluh-puluh wanita di penjara Amerika Syarikat (AS) mengandung. 

Ini sangat pelik walaupun pada hakikatnya penjara hanya dipenuhi dengan wanita, jadi bagaimana mereka boleh hamil? Menurut maklumat, penjara itu terpencil dari dunia luar, dan tidak ada lelaki di sekelilingnya. Kerana 'tidak teratur', ujian DNA akhirnya dijalankan untuk mendedahkan siapa bapa bayi dalam rahim tahanan.

Selepas ujian, sampel DNA menunjukkan bahawa semua bayi mempunyai sampel darah yang sama. Ini bermakna mereka mempunyai bapa yang sama.  Tidak lama selepas itu pengawal penjara berusia 40 tahun telah ditangkap. Orang itu dituduh mempunyai hubungan intim dengan penghuni sehingga mereka semua menjadi hamil.
S
Tahanan di AS tiba-tiba menjadi hamil.

Semasa siasatan, polis mendapati punca dalam kes ini ialah, warden yang dipersalahkan dan dituduh. Polis penjara memanggil tahanan perempuan ke bilik masing-masing dan menyiasat. Rupanya, warden mengadakan hubungan seks di dalam penjara dengan tahanan. 

Tapi, itu bukan fakta yang mengejutkan. Kerana yang mengejutkan adalah tahanan wanita ini secara sukarela menyerah diri.  Mereka mahu melakukan hubungan seks dengan pengawal penjara kerana keperluan fisiologi mereka.

Namun, ternyata ada lagi sebab kuat lain, mengapa mereka mahu menjadi intim dengan penjaga penjara. 

Mengapa intim dengan penjaga penjara? 

Mengikut maklumat, di AS jika mengandung walaupun mereka tahanan akan diperlakukan secara berbeza daripada wanita biasa. Sel-sel tahanan wanita hamil sangat hangat, bersih, kemas dan sering dikunjungi oleh pekerja kesihatan untuk pemeriksaan kesihatan.

Bergantung pada syarat-syarat penahanan, bayi yang dilahirkan boleh dihantar kepada saudara-mara atau dibawa ke pusat-pusat kebajikan sosial. Hasilnya banyak tahanan memilih untuk hamil kerana mereka dirawat dengan selesa di dalam penjara.

Mereka juga dibenarkan beristirahat selama 10 bulan, dan tidak terpaksa menyertai kegiatan walaupun mereka masih dalam penjara.
S
Tahanan di Amerika Syarikat tiba-tiba menjadi hamil.

Walau bagaimanapun, pengurusan seks dengan banduan wanita adalah melanggar undang-undang yang menjejaskan keselamatan penjara. Oleh itu, lelaki yang melakukan hubungan seks dengan tahanan ini telah disabitkan kesalahan.

Walau bagaimanapun, tiada kesan berkaitan dengan tahanan wanita. Ramai orang sengaja gunakannya untuk dapatkan manfaat mereka sendiri. Atau secara tidak langsung melakukan perkara-perkara buruk melalui bantuan penyelia penjara, seperti melarikan diri dari kem, dan lain-lain. 

Itupun rasuah. Rasuah seks. Rupanya AS hanya 'indah khabar dari rupa'. Lebih baik penjara Malaysia dari penjara AS? (IH)

1 comment:

Anonymous said...

Hentikan Pusing Cerita..

Aii Pungkok Gian Eng Tersepit pon masih jilat lagi..
Kesian, tulang besi, puaka rimba dan lancu-lancau masih jadi peluloq pungkok tak basuh gian eng.. kesian, memang keturunan kamu pecacai.. suka makan dedak babi kesian.

Ramai dah lari, tapi memang kamu keturunan pecacai masil kekal jadi penjilat juboq kapiaq laknatullah!

kalau tak berubah akan jadi hamba pecacai kapiaq sampai kiamat. Kalau mampuih nak mintak tolong gian eng solat ke?? Tak sedar diri lagi.


Astaghfirullah.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails