Wednesday, February 26, 2020

M'sia, Projek Maksiat Makin Canggih.. Leona Lewis Di Stadium S/Ibrahim.


HALAMAN HIBURAN
Lihat Leona Lewis Menyanyi Di Perasmian Stadium Sultan Ibrahim


Tanggal 22 Februari lalu, negeri Johor sekali lagi berbangga apabila permata baharu JDT iaitu Stadium Sultan Ibrahim telah pun dilancarkan secara rasmi.

Leona Lewis Buat Persembahan 

Dikhabarkan stadium baharu yang serba canggih itu bakal menggantikan Stadium Tan Sri Dato Haji Hassan Yunos, Larkin sebagai markas JDT bagi saingan Liga Malaysia musim 2020. Dibuka buat orang ramai untuk memeriahkan majlis pelancaran tersebut, penyanyi antarabangsa Leona Lewis turut diterbangkan khas bagi membuat persembahan dalam majlis itu.



Serba Canggih 'sama naik'.

Selain pelantun Bleeding Love itu, dua artis anak kelahiran Johor, Ayai serta Akim turut membuat persembahan dan disusuli persembahan bunga api.

Terletak di kawasan seluas 28 hektar dan menempatkan ibu pejabat JDT, Stadium Sultan Ibrahim merupakan satu-satunya stadium bola sepak di dalam negara yang menggunakan padang rumput asli iaitu rumput ‘Zeon Zoysia’. 

Kononnya, rumput yang sudah diuji dan mempunyai sistem pengaliran yang mampu menghindarkan air daripada bertakung di dalam padang.






Sedikit info mengenai Leona, penyanyi berusia 34 tahun ini pernah memenangi rancangan The X Factor pada 2006 lalu sekaligus mengikat kontrak bersama produser terkenal, Simon Cowell.

Justeru..

Beranikah anda mengatakan projek di permata baharu JDT iaitu Stadium Sultan Ibrahim yang canggih itu, tidak berbau maksiat? Bahkan kecanggihan projek maksiat itu 'sama naik' dengan kecanggihan stadium yang bernama 'Sultan..' lambang Agama Nagara itu.

Tak percaya? Rujuklah Mufti, bukan pemimpin-pemimpin yang jahil Agama...


logo malay3

Lihat lagi..
E-Buku IH-87: Cara Fikir Salah Artis
E-Buku IH-87: Cara Fikir Salah Artis
E Buku IH-120: Cara Fikir Salah Artis (2)

E Buku IH-120: Cara Fikir Salah Artis (2)


1 comment:

Anonymous said...

Aii Pungkok Tersepit pon masih jilat lagi..

Kesian, tulang besi, puaka rimba dan lancu-lancau masih jadi peluloq pungkok tak basuh gian eng.. kesian, memang keturunan kamu pecacai.. suka makan dedak babi kesian.

ramai dah lari, tapi memang kamu keturunan pecacai masil kekal jadi penjilat juboq kapiaq laknatullah!

kalau tak berubah akan jadi hamba pecacai kapiaq sampai kiamat. Kalau mampuih nak mintak tolong gian eng solat ke??

Astaghfirullah!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails