Monday, August 05, 2019

Sebar Pesta 1/2 Bogel Kerana Permohonan Kedai Urut Ditolak..

Hasil carian imej untuk Tiada pesta bogel di Pulau Perhentian
Tiada pesta bogel di Pulau Perhentian
BESUT – Pihak polis menafikan dakwaan terdapat penganjuran pesta tarian separuh bogel di sebuah chalet di Pulau Perhentian di sini, seperti yang ditularkan media sosial, sejak minggu lepas.
Ketua Polis Daerah Besut Supt Mohd Zamri Mohd Rowi berkata, beberapa video berdurasi kira-kira 30 saat, yang memaparkan aksi tarian separuh bogel tersebut, merupakan video lama yang dirakam pada tahun 2017.
Hasil carian imej untuk Tiada pesta bogel di Pulau Perhentian
Imej yang berkaitan 
Imej yang berkaitan
Hasil carian imej untuk Tiada pesta bogel di Pulau Perhentian
“Video tersebut telah dimuat naik seorang wanita yang dikenali sebagai Ana Simon yang berumur awal 30-an, melalui akaun Facebook palsu bernama Nur Amanina Abdul Razak (Terengganu).
“Siasatan polis mendapati, wanita berkenaan memuat naik semula video tersebut bertujuan memburuk-burukkan pihak berkuasa tempatan (PBT) dan negeri Terengganu, kerana permohonan dia untuk membuka kedai urut di pulau peranginan itu (Pulau Perhentian), tidak mendapat kelulusan PBT,” katanya dalam sidang media, di sini hari ini.
Katanya pihak polis juga telah mengenal pasti individu dalam video tersebut, iaitu seorang pondan yang bersama beberapa individu lain, kelihatan dalam keadaan separuh bogel dan mabuk, selain berdiri di atas sebuah tong lalu menari. – MalaysiaGazette
Peluang Kerja Di Australia Dibuka Lagi..
Kerja Di Australia, Dibuka..

2 comments:

Anonymous said...

Sebab tu nak siar berita, kena siasat dulu kalau tak mahu tanggung akibatnya !

Anonymous said...

Memfitnah tu adalah hal teknikal sebuah parti untuk memburukkan seteru politik, terutama bila pemerintah adalah dari parti yg mengamalkan Islam. Dap sangat cekap dalam ini dan dapat sokongan dari sekutunya.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails