Monday, June 02, 2014

Tidak Mustahil Sukan Telanjang Ini Masuk Malaysia..

 Para wanita ini bertarung di atas ring berusaha mengalahkan lawan. Namun, hanya mengenakan pakaian dalam. Petarung Brenda "Juice" Jones (atas) saat melawan Megan "Baby" Doll dalam kejohanan Lingerie Fighting Championships (LFC) ke-19 di Silver Nugget Event Center, Las Vegas (30/5).


SUKAN
 Aksi Hot Petarung wanita di Lingerie Fighting Championships. 

Bertarung dipentas hanya pakai pakaian dalam saja. Kalau sukan pakaian telanjang lain seperti sukan renang dan tinju wanita, selesa masuk ke nagara ini, tidak mustahil  sukan ini juga akan lulus dengan mudah. TV di Malaysia pun mula mempromosinya..

Para wanita ini bertarung di atas ring berusaha mengalahkan lawan. Namun, hanya mengenakan pakaian dalam. Riley "Nuclear" Norris (atas) saat menghadapi Susan "Tatia" Cordell dalam kejohanan Lingerie Fighting Championships (LFC) ke-19 di Silver Nugget Event Center, Las Vegas (30/5). 
Para wanita ini bertarung di atas ring berusaha mengalahkan lawan. Namun, hanya mengenakan pakaian dalam.  Ekspresi Megan "Baby" Doll saat dikunci oleh Brenda "Juice" Jones dalam kejuaraan Lingerie Fighting Championships (LFC) ke-19 di Silver Nugget Event Center, Las Vegas (30/5).  Ini juga sukan berpakaian telanjang.. 


LAILA Ali (gambar tinju wanita), merupakan anak kepada bekas peninju profesional, Muhammad Ali. Dia adalah puteri dari isteri ketiga Muhammad Ali, Veronica Ali Porsche. Laila, anak kedua mereka dan yang paling terkenal dari sembilan anaknya.. Ini juga sukan berpakaian telanjang.

2 comments:

Anonymous said...

kalau lebai pas tgk ni kajong terus anunya,,kahkahkah!

Anonymous said...

Itulah cara UMNO beri komen. Tarbiah dari ustaz-uataz mereka. Yang tak ustaz lagi la teruk. Boleh jadi mak bapak mereka pun ajar begitu..

kah kah kah

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails