Thursday, June 05, 2014

Banjir Kilat Di UIAM Gombak.


KL: Banjir kilat yang melanda Universiti Islam Malaysia (UIAM) di Gombak dan kawasan sekitarnya semalam menyebabkan banyak kenderaan rosak teruk akibat ditenggelami air. Difahamkan banjir kilat tersebut berlaku akibat hujan lebat sehingga air sungai Gombak melimpah.

Bagaimanapun ia surut tidak lama kemudian dan tiada kemalangan jiwa dilaporkan. Di kampus tersebut juga semalam berlangsungnya program siswa dan penjawat awam bersama bekas perdana menteri Tun Dr Mahathir Mohamad. Gambar keadaan banjir itu semalam turut dikongsi pelajar kampus tersebut dan orang ramai di Facebook dan blog.









(IH)

2 comments:

Anonymous said...

alhamdullilah bersyukor setakat banjir saja dan rosak harta benda
Mahasabah diri mengapa berlaku "kilat" bila mana hukum ALLAH dan ulama diperlekeh
diberisokongan kalangan siswa dan pegawai yg lain tanpa membantah bila maan ALLAH dipermainkan..sedangkan makluk diidolakan diberi keistemewaan wlu diketahui siapa dier yg terang2 menghina ALLAH,Rasullulah dan ulama2 dan menentang hadith..jadi terima le akibatnya yg maseh ditaraf kecil jer..MASYALLAH

Kemohsabe said...

Yang menggatal jemput Mahathir laknatullah buat apa. Kenapa UIA aje banjir daerah gombak dan batu caves tak baanjir pun.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails