Thursday, June 05, 2014

5 Alat Bantu Seks Hina Agama. Patut Diharamkan..

Lima alat bantu seks menistakan agama

Lima alat bantu seks hina agama?  (sextoyreviews.abigbuttandasmile.com)

Satu: Boneka seks perawan suci Maria 

Banyak boneka seks dengan rupa dan tubuh mirip bintang porno, namun alat satu ini menyerupai ibu dari Yesus Kristus, Bunda Maria. Bahkan boneka ini dibuat mempunyai tiga lubang kelamin dan mendakwa penggunanya boleh mendapatkan tiga sensasi berbeza.

Menurut laporan tidak sedikit orang berusaha mendapatkan boneka seks ini yang hanya dijual di Internet tanpa mengetahui syarikat membuatnya. Malah jualan boneka seks Bunda Maria ditambahi dengan tulisan 'Dengan ini Maria tiada lagi dara'.


Dua: Zakar Isa 

Lima alat bantu seks menistakan agama

Sebuah alat bantu seks berbentuk kelamin laki-laki sekilas nampak seperti dildo pada umumnya. Namun ternyata di bahagian sudut lain dibentuk serupa salib, lengkap dengan figur Isa. Pembuatnya sebuah syarikat bernama Divine Interventions yang tersohor di Amerika Syarikat.

Menurut pengarah syarikat bernama Nigel R dia mendapat idea membuat alat bantu seks sebab industri ini berkembang pesat di Negara super power itu. Namun dia tak mahu membuat benda yang sama. Nigel berkata, akhirnya dia mendapat idea membuat dildo dengan rasa keagamaan.


Tiga: Alat bantu seks bayi Yesus

Lima alat bantu seks menistakan agama  
  
Target produk ini ialah untuk mereka yang religius dan ingin mengalami sensasi lebih dekat dengan Tuhan. Menurut direktur perusahaan bernama Nigel R banyak konsumennya mengatakan puas dengan produk ini. Dari data penjualan, produk ini paling laris di Amerika Serikat.

Empat: Alat bantu seks bentuk beradik biarawati

Lima alat bantu seks menistakan agama 

Pelayan Tuhan pun tak luput dijadikan alat bantu seks. Sebuah dildo berbentuk beradik biarawati lengkap memegang tasbih dan dibubuhi sedikit minyak pelincir agar menambah sensasi.

Alat bantu seks ini juga diciptakan oleh syarikat Divine Interventions ini mendapat kecaman keras dari Vatican. Walaupun seseorang menelefon pengarahnya yakni Nigel R dan mengancam hendak membunuh dia. Menurut Nigel alat buatannya itu tidak menyakiti hati seseorang. Benda-benda itu dapat menolong seseorang mendapatkan kembali ghairah seksnya.


Lima: Lingga Buddha

Lima alat bantu seks menistakan agama

Selain tokoh-tokoh Kristian ternyata tokoh dari agama lain tak luput dibuat. Salah satunya Lingga Buddha. Bentuknya mirip kelamin lelaki dengan sentuhan wajah Buddha di bahagian hujung. Sama dengan alat bantu seks lain, lingga ini dituntut memberikan sensasi luar biasa bagi kehidupan intim pasangan.

Patutkah perkara-perkara begini diharamkan masuk atau dijual di Malaysia, walaupun ia nampak seolah-olah tiada kena mengena dengan agama Islam? 

Sebenarnya, ianya memang patut diharamkan kerana..
  • Menghina semua agama di dunia adalah perbuatan terkutuk. Apalagi agama yang asasnya dari langit.
  • Menghina tokoh-tokoh agama atau Nabi adalah dilarang oleh Islam. Contohnya seperti Nbi Isa AS, ibunya Mariam, Gautama Buddha dan lain-lain.
(IH)

4 comments:

Anonymous said...

Berahi sungguh org tua ni,klo bab2 mcm ni..contoh pejuang islam yg ori

Anonymous said...

Al-hamdulillah. Ada orang sedekah pahala kepada Pak Hasyim melalui hinaan.

Sabar, itulah cabaran dan tribulasi dakwah dan perjuangan.

Anonymous said...

Anon 11:52 AM tidak hina, cuma dia antara peminat tetap dan berminat dengan kisah-kisah begitu.

Anonymous said...

11.52 kalau kamu tu bijak...kamu sepatutnya hidup senang....ni dah Jadi pengemis BRIM makan nya kamu tu BODOH!. (Dr.G)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails