Wednesday, July 10, 2013

Lagi, Masalah GRO, Menteri BN Masih Pekak


KAMALLUDIN (kiri) menyoal siasat seorang GRO pondan yang ditahan dalam operasi di Melaka semalam.

MELAKA - Lima belas warga Thailand termasuk seorang pondan dipercayai pegawai pelayan pelanggan (GRO) merupakan antara 21 warga asing yang ditahan dalam operasi di sekitar negeri ini kelmarin.
Pengarah Jabatan Imigresen Melaka, Kamalludin Ismail berkata, mereka yang berusia lingkungan 18 hingga 36 tahun itu ditahan di sebuah pusat hiburan di Taman Merdeka Permai di sini ketika melayan pelanggan di dalam beberapa bilik berasingan.

Ujarnya, serbuan yang melibatkan 17 pegawai dan anggota dalam operasi dari pukul 6 petang hingga 12 tengah malam itu merupakan yang kedua di premis berkenaan pada tahun ini.
"Ketika serbuan, tiga daripada mereka cuba melarikan diri melalui pintu belakang, namun dapat dihalang oleh penguat kuasa," katanya pada sidang akhbar di sini semalam.

Komen Weblog Ibnu Hasyim:  Kerajaan Malaysia pimpinan BN macam tak mampu hadapi masalah GRO, khidmat seks (najis zina), maksiat pusat hiburan, dan lain-lain yang berkaitan. Apakah benar-benar begitu atau hanya pura-pura buat tangkapan, kerana ada muslihat lain?

Letak jawatan sajalah menteri berkenaan, kalau hal itu pun tak mampu fikir untuk selasaikan!! 
Lihat ..

1 comment:

Anonymous said...

Lagi, Masalah GRO, Menteri BN Masih Pekak

yang sebenarnya, Mentwri BN Kenyang Dah

Dagin basah lebih sedap dari yang dimasak, lebih lebih dagin babi

macamana nak hapus kalau dah sedap lagi nak tambah ada lah

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails