Wednesday, July 10, 2013

K/Besut: Banner I Love PM, Mual & Muak

KINIsudah mula kedengaran dan rungutan betapa rakyat tempatan Kuala Besut naik mual dan muak dengan ungkapan I Love PM berwajahkan Najib Razak. Banner I Love PM berwajahkan Najib Razak kini sudah mula dipasang merata tempat di Kuala Besut sebagai tanda kononnya rakyat Kuala Besut cukup sayang dan kasihkan Najib Razak.

Wajah Najib Razak kini cuba sekali lagi dijaja dan dijual kepada penduduk Kuala Besut untuk meraih undi dan tarik simpati. Hakikatnya penduduk Kuala Besut dah naik menyampah dengan banner sedemikian rupa dari apa risikan yang diterima.

Mereka mahukan apa yang UMNO/BN telah lakukan demi kebaikkan penduduk Kuala Besut setelah diberi kemenangan dan mandat pada PRU 13 lalu dan bukannya kain rentang mengampu Najib Razak. Penduduk Kuala Besut mahukan nasib mereka dibela bukannya rentangan banner yang hipokrit yang tidak berpijak di bumi nyata.

Kuala Besut kawasan DUN luar bandar dan bukannya kawasan urban..Kalau kawasan urban bolehlah kain rentang maupun banner sedemikian boleh dianggap relevan. Kalau berterusan UMNO/BN berkempen secara sebegini maka harapan DUN Terengganu menjadi 16-16 amatlah cerah sekali. (Hrkh)

Lihat sebelum ini..
E-Buku IH-76: PRK Kuala Besut

E-Buku IH-76: PRK Kuala Besut

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails