Tuesday, April 17, 2012

Sedia, 5 Mei, Himp Tanah Rakyat -Mazlan Aliman

KL, 17 April 12: PAS akan mengadakan Himpunan Tanah Rakyat pada 5 Mei depan bertempat di dataran pusat membeli-belah Plaza Angsana Johor Bharu. Himpunan yang akan bermula jam dua petang itu sebagai menyatakan kebersamaan dalam mempertahankan tanah rakyat yang semakin hari semakin tergadai oleh pihak-pihak yang tidak bertanggungjawab.

Pengerusi Lajnah Tanah dan Pembangunan Wilayah, Mazlan Aliman berkata himpunan itu juga dianjurkan sebagai langkah mencari penyelesaian dalam isu tersebut yang gagal ditangani oleh kerajaan Umno BN.

"Kita akan menghimpunkan mereka yang menghadapi masalah dalam hal tanah, seperti projek tergendala, pengambilan tanah oleh kerajaan dan sebagainnya.

"PAS mensasarkan seramai 30,000 akan memenuhi ruang legar Plaza Angsana pada hari tersebut, "katanya di lobi Parlimen tengah hari tadi.

Mazlan Aliman mengikat kain kuning di lengan kanan Presiden PAS Dato Seri Tuan Guru Abdul Hadi Awang sebagai gimik pelancaran kepada himpunan tersebut sebaik Ahli Parlimen Marang itu menerima tiga memorandum daripada wakil penduduk yang mempunyai masalah tanah. (Hrkh)


Sebelum ini..

zina senang, kahwin susah!! siri 2.wmv

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails