Sunday, April 15, 2012

Mahu Seks Diberi, Hingga Terpaksa Minta Bantuan ..




MUNICH: Seorang lelaki mendapat lebih daripada yang diimpikannya selepas berkenalan dengan seorang wanita empat tahun lebih tua daripadanya. Dia terpaksa melarikan diri ke balkoni sebelum meminta bantuan polis apabila wanita berkenaan enggan melepaskannya kerana mahu lebih banyak seks.

Lelaki berusia 43 tahun itu berkenalan dengan wanita terbabit di sebuah bar di Munich, Isnin lalu. Menurut akhbar Internet Jerman, The Province, wanita itu membawanya pulang ke aparmentnya, tempat mereka mengadakan seks berulang kali.

Tetapi apabila wanita itu mendesak untuk mengadakan lebih banyak seks, lelaki itu menolak. Jurucakap polis berkata, dia melayan kehendak wanita itu beberapa kali supaya dapat meninggalkan apartmen itu.

“Tetapi apabila wanita itu mendesak lagi, lelaki itu melarikan diri ke balkoni dan menelefon polis untuk mendapatkan bantuan.

“Lebih buruk lagi, apabila polis tiba, dia cuba menggoda mereka pula,” kata jurucakap itu. Wanita berkenaan mungkin menghadapi tuduhan melakukan serangan seksual. - Agensi

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails