Thursday, April 19, 2012

‘Rahib’ Bogel Depan PM Itali, Sama Spt M'sia?


SAKSI perbicaraan bekas Perdana Menteri Itali, Imane Fadil, tiba di mahkamah di Milan, semalam. Gambar kecil, Berlusconi dakwa partinya  untuk bermesra.
SAKSI perbicaraan bekas Perdana Menteri Itali, Imane Fadil, tiba di mahkamah di Milan, semalam. Gambar kecil, Berlusconi dakwa partinya untuk bermesra.

ROME: Bekas Perdana Menteri Itali, Silvio Berlusconi, didakwa menyaksikan bagaimana sekumpulan wanita berpakaian seperti rahib membuka satu demi satu pakaian mereka sambil menari di tiang.

Mahkamah diberitahu, Berlusconi juga seronok melihat wanita mengenakan jersi pasukan bola sepaknya, AC Milan, membuka pakaian sehingga hanya tinggal seluar dalam kecil.

Saksi, Imane Fadil, berkata dia terkejut melihat telatah tetamu di parti “bunga-bunga” anjuran Berlusconi di tingkat bawah vila bilionair itu pada Februari 2010. Vila itu terletak di Arcore di daerah Lombardy.

Imane, 27, berkata dia hadir ke parti itu kerana ditawarkan menjadi penyampai di satu daripada saluran televisyen milik Berlusconi.

“Saya nampak Nicole Minetti dan Barbara Fagioli (tetamu Berlusconi) mengenakan jubah hitam, penutup kepala putih dan membawa salib.

“Mereka kemudian menanggalkan pakaian sehingga hanya tinggal seluar dalam,” katanya.

Model itu memberi keterangan dalam perbicaraan salah laku Berlusconi, 75, dalam majlis yang digambarkannya sebagai “makan malam untuk beramah mesra dengan hidangan wain, makanan serta nyanyian.”

Berpuluh-puluh wanita muda dijadual turut memberi keterangan, selain selebriti terkemuka - termasuk George Clooney dan bintang Real Madrid, Cristiano Ronaldo - dalam perbicaraan berkenaan. Difahamkan, wanita penghibur yang datang ke parti itu dilatih ahli majlis kerajaan tempatan, Nicole Minetti, 26, yang juga ahli parti Berlusconi.

Kata Imane, pada waktu lain, beberapa wanita muda berpakaian seperti pemain AC Milan dan menari sambil menanggalkan pakaian. “Penari itu turut membenarkan Berlusconi menyentuh mereka,” katanya.

Menurut Imane, setiap kali pergi ke parti “bunga-bunga” Berlusconi, pasti ada tetamu yang menanggalkan pakaian mereka. Katanya, dia pernah diberi sampul berisi wang tetapi tidak pernah bermalam di vila berkenaan walaupun ada wanita lain sangat bersedia tidur di situ. - DM

Komen Weblog Ibnu Hasyim: Di Itali.. begitulah bila pemimpin politik menguasai agama. Poitik lebih tinggi dari agama. Dasar politik tidak bertunjangkan agama, menguasai Bahagian Agama Islam kalau di Malaysia. Mahkamah sivil lebih tinggi dari Mahkamah Syariah seperti di Malaysia.

Itu sebabnya perlu parti Islam yang meletakkan agama di atas segala kuasa politik. Kerana dasar parti adalah dasar Islam. Islam lebih tinggi dari segala-galanya.

Di Malaysia ada contoh pemimpin-pemimpin begini yang politiknya ditinggikan dari agama. Satu contoh kecil, lihat gambar di bawah ini.. Dedah aurat melalui tarian lucah ini haram dari sudut agama, mengapa jabatan agama tidak boleh bertindak? Kerana BN lebih berkuasa ke atas agama!


Lihat Bogel Unt Seni (Italy)=1/2 Bogel Unt P'raya (M'sia...

Sebelum ini..
Thumbnail 6:27

zina senang, kahwin susah!! siri 1.wmv

by ibnuhasyimchannel 1 day ago 0 views

Thumbnail 4:32

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails