Sunday, September 13, 2020

Pengarah Drama/Filem, Dari Parti AMANH Sertai PAS

 MURALI Abdullah menyertai PAS dan menyerahkan borang keahlian ketika hadir dalam Muktamar Tahunan PAS kali ke-66 di Pusat Tarbiah Islamiah Kelantan di sini hari ini. - Foto Nik Abdullah Nik Omar MURALI Abdullah menyertai PAS dan menyerahkan borang keahlian ketika hadir dalam Muktamar Tahunan PAS kali ke-66 di Pusat Tarbiah Islamiah Kelantan di sini hari ini. - Foto Nik Abdullah Nik Omar

HALAMAN HIBURAN

Pengarah drama dan filem, Murali Abdullah sertai PAS

KOTA BHARU: Pengarah drama dan filem, Murali Abdullah nekad menyertai parti PAS dan menyerahkan borang keahlian hari ini.

Murali, 57, sebelum ini yang menyertai parti AMANAH hadir dalam Muktamar Tahunan PAS kali ke-66 di Pusat Tarbiah Islamiah Kelantan (PUTIK) mengambil kesempatan untuk menyerahkan sendiri borang keahlian kepada Presiden PAS, Datuk Seri Abdul Hadi Awang.

Menurutnya, peribadi dan sisi Abdul Hadi yang nyata berbeza dengan tuduhan pihak pembangkang menjadi faktor dia menyertai parti berkenaan.

"Sekian lama saya disuap dengan tuduhan yang tidak berasas terhadap Presiden PAS itu dan menyebabkan saya ingin bersemuka sendiri dengan beliau untuk mengenali dengan lebih dekat.

"Ternyata segala tuduhan itu tidak benar sebaik saya ke rumahnya pada Jun lalu tanpa membuat sebarang temujanji dan melihat sendiri kesederhanaan Abdul Hadi," katanya ketika ditemui di sini, hari ini.

Murali yang diserang strok sebelah kanan tubuh lebih setahun lalu hadir berkerusi roda sambil ditemani seorang rakan dalam program tahunan itu.

Beliau yang sudah 25 tahun terbabit dalam pengarahan drama dan filem kini mengambil keputusan untuk menetap di Marang, Terengganu dan akan memulakan semula pengarahan drama dan filem dalam masa terdekat dengan membuat dokumentari berkisarkan Abdul Hadi.

"Saya akan kembali menjalankan kerja pengarahan dimulai dengan dokumentari mengenai Abdul Hadi dalam masa terdekat selepas hampir dua tahun tidak mengarah," katanya. (BH)

Murali Abdullah Diserang Strok Sehingga Tangan Kanan Tidak Boleh Bergerak |  Artikel | Gempak

Hibur Hibur Sikit

H2S Pilihan: 01 -Dikir Barat PAS

6 comments:

Anonymous said...

Hanya itulah yang geng jilat pungkok tak basuh boleh meroyan. Dapat kuasa tapi tak tahu kerja. Tunggu masa nak rehat dipenjara.

Ha ha ha 22 bulan perintah menipu saja.. Inilah akibatnya, ikut group Jilat juboq tak basuh, habis keturunan keluarga jadi jauh dari agama, jadi rosak. Kini terpaksa kuncu-kuncunya meroyan. Dan teruskan meroyan, hina ulama. Terus ulang-ulang tuduhan basi, idea baru dari tokey kulupnya dah habis, tak laku lagi.

Memang puak-puak munafik atau anti Islam ada sepanjang zaman.. Ya, kita tahu, masih ada puak anjing kurap jilat juboq gian end meneruskan hasut ganggu.. Tak usah menyamar le, orang kenal mana penjilat juboq kapiaq gian end.

Kesian, masih jadi barua DAP lagi. Kesian. masih lagi mahu ikut hukum rimba. jadi hantu berpuaka. Masih tak tamadun. Jadi peluloq juboq tak basuh, si kulup gian end, barua pecacai yang patut di hukum sula atau rejam kerana pembelot. Mana lagi geng puaka rimba, tulang besi, A/Rahman Talib an, budak kampung dan babi-babi buta tu..

Ada pula betina-betina pakai purdah juga jilat juboq tak basuh kulup. Bangga pulak tu. Bertaubatlah.. tak besar mana umpan mata kail dedak itu. Takde idea.. masih ulang bende sama. Miskin muflis segala.. padanlah jadi barua.. DAP macam cicak penyet, kering, kepala terapit pintu, terkepit. Ekornya luruh jatuh terkodek-kodek. Terkodek itulah suara bunyi bising penjilat, peluluq juboq tak basuh si kulup gian end. hi hi hi . Tak malu muka tembok pungkok babi..

Jilat Juboq gian end.. Jilat Juboq gian end.. Jilat Juboq gian end.. Mereka bangga disebut macam tu.
huuuuu. manusia berjiwa hamba manusia..
Hai manusia....... kembalilah kepada Tuhanmu.... Tuhan Maha Penerima taubat!!

Anonymous said...

Bila baca petikan di atas baru aku tahu bahawa PH ni tak ada akhlak, gila babi dan suka mencarut. Patut rakyat tolak PH. Dalam PH ada perasuah, perogol, penipu, gadis berpurdah jadi hidangan juboq tak basuh DAP.. Hiiiiiiiiii
Macam sundal tentera Jepun jajah Malaya dulu..
Hiii

Anonymous said...

Jilat Juboq gian end.. Jilat Juboq gian end.. Jilat Juboq gian end.. Mereka bangga disebut macam tu.
huuuuu. manusia berjiwa hamba manusia..
Hai manusia....... kembalilah kepada Tuhanmu.... Tuhan Maha Penerima taubat!!

Alhamdulillah.ini yg kita perlu ajar laskarsiber pas dibwh bimbingan dato lokman. Wajib mencarut lepastu mintak kembali kepada tuhan. Senang. Sekejap lagi tuhan ampunkan. Teruskan laskar pas memaki puak dap. Islam benarkan demi musuh.

Anonymous said...

Arak, mabuk, lesbi, homo, liberal, ltte, icerd, euc, rasuah, salah guna kedudukan sangat mudharat. Jilat jubu eng guan pun sangat mudharat. Eloklah ditolak semua ini.

Anonymous said...

Sembahyang 5 kali sehari. Diulang2 supaya jangan lupa Tuhan. Diulang2 jilat jubuq gian end supaya ingat dia keturunan komunis.

Anonymous said...

Meh sini aku bg kerusi plastik. Jgn frust menonggeng sgt. Blh sewel nnti.
Blh je jd pencacai pengangkat bendera. Gi tlg sapu sampah pun okay.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails