Sunday, September 02, 2018

Terkini! Tun M Menyerah. “Proton Terpaksa Jual Kepada Orang Asing”.

Imej yang berkaitan

Perdana Menteri, Tun Dr Mahathir Mohamad berkata dasar kerajaan terdahulu yang mengamalkan pasaran terbuka dalam industri otomotif membuatkan Proton tidak berjaya untuk bersaing dengan pembuat kereta import.

Ujar Dr Mahathir, oleh kerana itu Proton tidak berdaya saing kerana turut disekat untuk memasuki beberapa negara pengeluar kereta import.

Jelasnya dasar pasaran terbuka yang diamalkan kerajaan terdahulu tidak adil kepada Proton kerana disekat untuk memasarkan produk mereka.

TERKINI : 
"Proton Terpaksa Jual Kepada Orang Asing" 
- Tun Mahathir


Buktikan kebencian anda kepada PH di bawah Tun M dengan mengundi PAS dalam PRK ini..






11 comments:

ted manoff said...

PrOoTt dmuka hadi awang💨💨💥...arghhhh leganya..💦💩

Anonymous said...

Awat la hang ni bodo sangat Anak Pak Hashim...tu la banyak sangat layan cerita lucah. Yang jual PROTON kepada China tu kawan baik kpd Chief Lebai hang, Najib. Bukan PROTON saja yang kita tak mampu pertahankan, banyak lagi bidang lain yang kita terpaksa mengalah kepada kaum asing. Sementara itu ada beberapa sektor ekonomi yang kita kuasai. Contohnya FELDA adalah merupakan kumpulan ladang yang terbesar di dunia suatu ketika dulu dan menjadi kemegahan negara. Hari ini kawan baik Haji Hadi dah pelingkop. Kenapa la haji Hadi masih bangang nak bersekongkol dengan parti pengkhianat bangsa...jangan-jangan dah tedarah duit UMNO apa.....Nak ngundi PAS di PRK Seri Setia...? Pegi mampoih la...!

Anonymous said...

Buktikan kebencian anda kepada PH di bawah Tun M dengan mengundi PAS dalam PRK ini..

Islam apa ni pak hasyim.....dakwah jenis apa ni....

Pi makan ubat dulu....kan herot lagi mulut tu....

Anonymous said...

Buktikan kebencian anda pada pakatan syiah-liberal-kafir harbi dengan mengundi parti Islam PAS pimpinan ulama Islam kerana pakatan telah 'kencing' rakyat dengan SST (Semua Sudah Tertipu) yang amat membebankan rakyat (manifesto pH mahu mengurangkan beban rakyat KONON) dan pelbagai janji palsu dalam manifesto pH dan pelbagai putar belit, fitnah dan u-turn pakatan.

Orang bodoh seperti barua ternakan pandap sahaja sokong pakatan !

Anonymous said...

Woi barua-barua ternakan pandap , mana semua janji dalam manipesto pakatan? Sudah ke lautkah? Atau tong sampah? Pemimpin-pemimpin dan barua-barua diiktiraf oleh dunia sebagai johan kencing rakyat ... hancing seluruh negara !

Tahniah kepada pengundi pakatan kerana berjaya menikmati kencing pakatan ! Barua-barua pandap bodoh berganda hanya pandai makan dedak cap roket sebab itulah mereka berani menghina ajaran Islam dan perjuangan Islam, menafikan hak umat Islam dan menfitnah parti Islam PAS yang sedang membela Islam dan hak umat Islam.!

Anonymous said...

Barua-barua pandap sedang meroyan histeria kerana rakyat semakin benci pakatan syiah-liberal-kafir harbi !

Anonymous said...

dakyah politik kebencian adalah doktrin syiah. sedangkn diri sendiri masih byk ajaran ilham yg belum mampu dilakukn... yg tkde dap halang pun.

Anonymous said...

hahaha sakit jiwa sebb kalah pru.. tak lama masuk spital la tu sebb jiwa kacau jerit2 tkpakai seluar

Anonymous said...

buktikn kegembiraan kita menang pru dgn membelasah pas umno dan para walaunta busuk perut mati mata terbeliak dendam kesumat trauma kalah pru tk habis.

Anonymous said...

janji manifesto utk terajang umno dan pas sekali dlm sungai telah terlaksana. indahnya malaysia baru. tk suka pi dok maldives.

Anonymous said...

Wah...gembiranya..menang dengan fitnah dan janji kencing rakyat yang berharap. Ha..ha..ingatkan boleh hapus tol. Gaji minima RM1500. Ekonomi makin mantap.RM makin naik.Kerja kosong makin banyak.Jambatan Pulau Pinang tarak tol. Harga sawit makin meningkat.Wah..gembiranya.Hebat kerajaan PH.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails