Wednesday, September 05, 2018

Kisah Gadis Ditemui Tak Sedar Dalam Semak. Ada Kondom Di Sisinya..

Imej yang berkaitan
Inilah gadisnya.
Lihat sebelum ini..
BALI.Id: Minum minuman keras atau disebut juga air kencing syaitan, masih sering dijumpai di beberapa kumpulan masyarakat di dunia termasuk yang primitif.. Juga mengambil alkohol bahkan memperlihatkan seperti sebuah gaya hidup moden, tetapi sebenarnya tidak bertamadun..

Sama ada untuk pesta atau perayaan tertentu, minuman keras dihidangkan dan biasanya dinikmati bersama. Menurut beberapa kajian kesihatan, tingkah laku ini sebenarnya boleh membahayakan kesihatan. Minuman beralkohol boleh menghilangkan akal yang paling berharga kepada manusia, bahkan jika digunakan secara berlebihan, tubuh tidak akan dapat dikawal lagi.

Seperti inilah yang dialami oleh gadis cantik dari Thailand ini. Dia ditemui di dalam belukar oleh pegawai dalam keadaan yang mengerikan. Apabila ditanya oleh pegawai itu, dia sangat keliru untuk menerangkannya.

Beliau berkata, dia mabuk malam tadi, selepas meminum minuman beralkohol. Sehingga ada seorang lelaki yang membantunya. Dari situ dia tidak ingat apa-apa lagi yang berlaku kepadanya. Pegawai yang menemuinya mendapati beberapa objek yang mencurigakan.

Antara lain ialah kondom yang masih basah.
Imej yang berkaitan

Imej yang berkaitan
Imej yang berkaitan

Kondom

Di dalam kondom itu, masih ada cairan melekit yang disyaki sperma. Ditemui dalam keadaan yang tidak sesuai, gadis ini sangat takut. Selain kondom, punggung gadis juga dipenuhi dengan kotoran manusia. Diduga dia tidak menyedari bahawa dia telah membuang air besar semasa mabuk.

Sehingga sekarang pihak polis sedang menyiasat dan meneliti gadis miskin itu. Ini adalah kesan alkohol untuk kesihatan: Mabuk, mual, muntah. Mabuk adalah salah satu daripada kesan yang paling biasa minum alkohol. Selepas mabuk biasanya disertai dengan sakit kepala yang teruk yang menyebabkan mual dan muntah.

Gangguan hati. Terlalu banyak alkohol dalam tubuh boleh membahayakan hati. Kerana alkohol memicu hati untuk bekerja keras dalam penapisan cecair. Tuas anda boleh membengkak dan mengandungi banyak air di dalamnya. Malah sekitar 10-20% penyakit hati disebabkan oleh penggunaan alkohol.

Ketagihan. Minuman keras adalah mudah untuk membuat seseorang ketagih. Ini kerana minuman ini berjaya mencipta sensasi sendiri dalam kesihatan psikologi anda. Sudah tentu alkoholisme boleh mengganggu kesihatan fizikal dan mental.

Mengurangkan kesihatan mental. Minuman keras boleh memberikan kesan buruk terhadap kesihatan mental. Salah satunya adalah menurunnya fungsi dari otak, menurunkan keupayaan deria, meningkatkan risiko kemurungan dan kekecewaan, serta menyebabkan perubahan pola perilaku.

Minuman minuman keras boleh merosakkan kesihatan, terutamanya jika anda mengambilnya secara berlebihan.
Oleh itu, berhati-hati dengan jenis minuman ini. Lebih baik untuk mengelakkan daripada mengurangkan kesihatan kemudian.

Komen Weblog Ibnu Hasyim: Apa yang penting hendak dinyatakan di sini, kondom memainkan peranan penting dalam menyemarakkan pesta maksiat dan mungkar di muka dunia ini, termasuk Malaysia.
Video




Hazierra Lukman
YouTube - 16 Nov 2017



Metronews KL
YouTube - 3 Jan 2013



MKL Crimedesk
YouTube - 3 Jan 2013

Hasil carian web

112 comments:

Mohammad Azren said...

Hebat lah Ibnu. Pasal kondom aje, 3 hari 3 malam tak abis posting. Agaknya masa ibnu dilahirkan, dalam kantungan kondom agak nya. Atau ibnu masa kecil suka curi kondom bapaknya buat belon. Hehehekikikihahahakahkahkah

Anonymous said...

yeaah at last ada juga berita lucah kisah benar dpd tuan ibnu.

selepas walaun membabikan rakyat Malaysia sana sini. lepas penat lelah, kita minum duluuuuu sambal membaca artikel berita lucah dpd ibnu.

mcm ni barulah dunia akhirat seimbang utk walaun.

ted manoff said...

Jgn lupa pengaruh film lucah tuan ibnu..lobaii pas pun tergugat nafsu bila tonton sukan terjun..sekarang 90 peratus pelakon lucah xpakai kondom..kalau pakai kondom kurang nikmat kerana geseran terganggu..🍆🍆🍤🍌🍌😊😊

Anonymous said...

condom adalah senjata umat islam gaza utk membakar Israel baru2 ini.

selain layang2 yg membawa bola api, condom juga diisi halogen digunakan utk menerbangkan bola api ke kebun2 Israel. seribu ekar lebih kebun Israel terbakar.

tapi ibnu lebih berminat cerita condom terpakai yg ditemui sebelah minah bohsia siam mabuk.

apa nk kata, begitulah otak pejuang islam walaun.

Anonymous said...

SATU SOALAN UNTUK IBNU DN RAKAN2 DISINI,KENAPA PORNO STAR USA BERKHATAN?

Anonymous said...

sbb telah ditahnikkn koneknya oleh walaun.

Anonymous said...

ibnu.. kalau nk pesta sex tkyah tunggu ada kondom.

takkan nk salahkan kondom pulak. nnti melarat salahkan kerajaan kerana export kondom.

kondom ada berbagai jenis.. color texture perisa dan saiz...yg gerutu pun ada.. yg menyala dlm gelap pun ada. nk perasan mcm negro ibnu boleh guna yg color hitam legam.

elok jg ibnu cuba guna beberapa jenis dan tulis artikel analisa. itu lebih ilmiah. tp pastikan saiz nya sesuai, takut longgar malu la ibnu.

dan jgn buang merata2. nnti buang tersangkut kt anak pokok, lalu awek siam tertidor bawah pokok tu, bila cek kondom tgk2 DNA ibnu.. tk pasal2 ibnu ke dalam.

Anonymous said...

Bani hasim ni bodooh betul..orang kapir mana ada dosa pahala..

Lobai pas pon tak takut dosa kerjasama dan sokong menangkan dan tegakkan prompak mungkar..

Anonymous said...

Orang pas tak pakai kondom....kondom bersalahan dgn islam...tanye bani hasim kalo tak percaya..

Anonymous said...

jgn jadikan RUU355 mcm kondom.

sebelum guna semangat sarungkan kt punai, elok je kembangnya.

selepas pancut, terus dibuang, kondom tk berguna lagi.

begitulah 355 kini umpama kondom terbuang bg walaun.

eeh masih nk ngaku pejuang islam?

Anonymous said...

Di kelantan dan terengganu dilarang jual kondom...orang kelantan nak beli kondom kena pergi golok

Anonymous said...

Kelantan tinggi bilangan hiv...sebab kerajaan pas tak sekat orng kelantan pegi golok....pegi golok tapi pangkah pas masih dijamin masuk surga pas..

Anonymous said...

Pemimpin-pemimpin dan barua-barua KERAjaan pakatan syiah-liberal-kafir harbi adalah penyokong dan pembela semua bentuk maksiat dan kesesatan termasuk kebebasan untuk murtad!

Tanpa merasa malu atau segan, mereka menyokong dan membela pelbagai aktiviti khalwat, zina, judi, arak, murtad, sekularisme, liberalisme, pluralisme, syiah, qadiani, atheis , LGBT dll untuk menyesatkan melemahkan Islam dan menyesatkan umat Islam dan meruntuhkan masyarakat dan memusnahkan prinsip moral.

Oauk pakatan ini mahu manusia hidup bebas seperti binatang tanpa sebarang tanggung jawab, peraturan agama atau prinsip moral sebab puak pakatan ini sendiri hidup seperti haiwan liar ! Bahkan mereka berpura-pura 'suci' untuk menipu orang ramai supaya membenci ajaran Islam dan perjuangan Islam.

Maka kita tidak terkejut melihat barua-barua ternakan pakatan menulis pelbagai komen jahat yang berunsur fitnah terhadap agama Islam, ulama Islam, institusi Islam, jemaah Islam seperti parti Islam PAS dan umat Islam yang cintakan Allah dan RasulNya.

Anonymous said...

Anjing kurap 12:04 PM ternakan abang besar kafir harbi biaDAP adalah penjaja fitnah yang terkutuk dan bangsat kerana cuba menfitnah Kelantan dengan dakwaan karut marut konon Kelantan tinggi bilangan hiv...sebab kerajaan pas tak sekat orng kelantan pegi golok....pegi golok tapi pangkah pas masih dijamin masuk surga pas..

Mana bukti ? Mana statistiks rasmi? Tiada ! Si anjing kurap bangsat ini telah gagal menunjukkan sebarang bukti untuk menyokong dakwaan karut marutnya sendir maka terbuktilah anjing kurap ini adalah pembohong celaka lagi bangsat !

Anonymous said...

Mana bukti ? Mana statistiks rasmi? Tiada ! Si anjing kurap bangsat ini telah gagal menunjukkan sebarang bukti untuk menyokong dakwaan karut marutnya sendir maka terbuktilah anjing kurap ini adalah pembohong celaka lagi bangsat !

Anonymous said...

hadi kt xsokong 355 tkpe tp jgn menentang pas. kita blh fhm kn bahawa pi golok enjoy2 tkpe klu hiv pun. tp jgn menentang pas.

anjing pun blh faham..walaun panau tk blh fhm nk minta bukti.

hahahaauweek

ikan said...

Takiyuddin kelihatan berbual dengan Presiden MCA Datuk Seri Liow Tiong Lai dan Senator Ti Lian Ker - kedua-duanya adalah pengkritik vokal terhadap PAS vokal di masa lalu - sebelum dan selepas acara itu.

Apabila ditemui kemudian, timbalan Presiden MCA Datuk Seri Wee Ka Siong berkata Takiyuddin muncul di acara itu tanpa diundang. HA HA HA MACAI MCA

Anonymous said...

Barua mmg bangsat,lebih bodoh dan hina dari anjing kurap,hr2 si anjing kurap cuba menipu orang ramai tp malangnya orang ramai tak sebodoh si anjing kurap ni

Anonymous said...

Lucu betul,yg ketawa cuma pesakit mental sahaja

Anonymous said...

Apa ke bodoh kauni,ruu 355 mmg takkn berjaya,jd kita tunggu ruu islam dari parti amanah

Anonymous said...

Golongan macai berterusan menghina pas,kerana mereka takut,mereka terus cuba menipu tapi malangnya hanya monyet aja yang percaya

Anonymous said...

12.44... betul tu

walaun pas ingat dia pandai tp lebih hina dpd anjing yg dibela mca.

walaun panau cuba tipu orang ramai tp gagal kantoi selepas wee ka siong kata walaun tk diundang tp masih terjelir2 lidah diluar pagar rumah mca. maka mca pun campak je tulang bg kt anjing tu. mca pun tau org melayu dh tolak pas, org cina lagilah.

so undi pas tidak menguntungkan mca. dijangka penyokong pas pun akan bg undi kt ph. sg kandis najib datang, bn kalah. balakong seri setia hadi dtg, maka bungkus lah pas dan mca.

kenapa begitu hina sekali walaun jadinya?

sebb byk permainkan hukum islam dan jual lelong ayat2 quran yg diguna utk politik mereka. amatlah besar kehinaan org yg menjual agama utk kepentingan diri dan kelompok walaun panau mereka.

Pak asim said...

Aku nk tembak ph tapi pas pula kena,hadoiyai! Berdesing baca komen anon atas tu.

Peng!pengg!! Pengg!!

Kebahhbooommmm!!!

Anonymous said...

RUU355 telah tersenarai dalam senarai parlimen. Masalahanya ialah KERAjaan pakatan syiah-liberal-kafir harbi takut untuk membentangkan RUU355 dalam parlimen kerana pakatan bimbang rakyat boleh melihat pakatan menentang dan menghina Islam.

Kuasa sudah ada ditangan pakatan anti-Islam, mengapa pakatan masih berdolak dalih untuk tidak membentangkan RUU355 dengan menyalahkan PAS? Pakatan ada beranikah membentangkan RUU355 dengan persetujuan speaker parlimen? Ada telurkah?

Kita tidak mempercayai KERAjaan pakatan yang telah menipu rakyat dengan pelbagai janji palsu, fitnah, pembohongan, alasan bodoh dan u-turn !

Anonymous said...

Kau kena tipu dgn lowbai hadi.ko dgn lowbai hadi sila meninggal.

Anonymous said...

Mungkin lobai guan eng dijamin syurga. Bengong puak pan ni. Tahap kronik bengongnya.

Anonymous said...

taki kata pas sokong mca atas semangat pembangkang.

amatlah molek sekali taki ooi.

pas mesti sentiasa kekalkan semangat pembangkang itu sampai bila2.

sesiapa saja yg jd pembangkang, pas pasti akan bersama mereka.

inilah yg kita harapkan dpd pas, jgn sesekali memerintah Negara ini kerana kebolehan pas hanyalah sebagai pembangkang.

Anonymous said...

1.23 ...

355 ruu persendirian. sila pas teruskan. kau buat separuh jln kau salahkan kerajaan sebb tk sambung.

yg kau bawa tu bukan al quran, hanya ruu355 yg bukan mengikut hudud sebenar pun.

kalau gitu senanglah, kau ambik wudhu kau suruh org lain teruskan dgn sembahyang.

kira2nya walaun ni tersungkur di pintu syurga la.

Anonymous said...

Woi anjing kurap ternakan lebai kulup biaDAP, kau fikir parlimen itu seperti kedai kopi lim gonna end kah bebas nak berbual tentang RUU355 dll any time tanpa kebenaran speaker parlimen? Anjing kurap ini adalah contoh barua-barua ternakan lebai kup biaDAP bodoh tidak boleh diajar.

Kuasa sekarang berada di tangan lebai kulup biaDAP dan khadam-khadam liberalnya, mengapa pakatan ini masih lagi berdolak dalih untuk tidak membentangkan RUU355 dengan menyalahkan PAS sedangkan PAS tidak berkuasa untuk membentangkan RUU355 tanpa kebenaran sepaker parlimen !

Ini bererti lebai kulup biaDAP dan khadam-khadam liberal tidak mempunyai telur untuk mengarahkan speaker parlimen supaya memberi kebenaran kepada PAS untuk membentangkan RUU355 supaya rakyat boleh melihat pakatan syiah-liberal-kafir harbi menghina Islam dan menafikan hak umat Islam.

Barua-barua ternakan lebai kulup memang bencikan RUU355 kerana RUU355 mempunyai matlamat murni untuk memperkasakan dan memartabatkan mahkamah syariah dan undang-undang syariah untuk mencegah umat Islam dari melakukan kemungkaran dan kesesatan dengan lebih berkesan.

Anonymous said...

2:26..

Wooi walaun panau... ade bukti ke mp pas minta dibuka semula usul 355 kt parlimen?

takkan masih jadi pasu bunga lagi. sekarang bukan era najib tau.

dulu masa najib napa tk selesaikan. sengaja lengah2 tangguh2. sengaja demi permainan kotor politik hj hadi dan pas.

dah kalau speaker tk bagi kau nk kata apa, buatlah kerja lain. kalau pun berdosa speaker la tanggung. kau menyalak mcm anjing panau buat apa? dh abis dah perintah Allah kau dh setel 99%? hanya tunggu 1% saja iaitu 355? dah sempurna dah semua rakyat dan penyokong kau jd org islam yg tinggi imannya, takde kerja dakwah diperlukan lagi?

don't talk shit la anjing panau walaun! kau pemalas dan hanya menyalahkan kerajaan islam PH kerana kaciwa murung trauma phobia sewel stress sebb kalah pru14 dan sg kandaaas.

trauma pergilah berubat, pi makan pil penenang. klu ubat tk jalan, minta ibnu bahan2 porno. kami penyokong PH sgtlah senangnya dalam hati dgn kemenangan bergaya kami yg agung itu. jgn jeleeessss !

Anonymous said...

Kelantan tak ade kedai non muslim jual arak?....di terengganu ade...

Anonymous said...

Wah anjing kurap 2:42 PM ternakan lebai kulup biaDAP cuba menfitnah PAS dan RUU355 sedangkan kita semua mengetahui RUU355 telah dibentangkan semasa pemerintahan UMNO BN dan pembentangan dan perbahasan RUU355 akan diteruskan selepas PRU14 tetapi kuasa pemerintahan telah berpindah ke tangan lebai kulup biaDAP dan khadam-khadam liberal dan syiahnya (pakatan syiah-liberal-kafir harbi) dan jawatan speaker parlimen telah dilantik oleh puak pakatan sendiri.

KERAjaan pakatan adalah pengecut kerana KERAjaan ini sentiasa berdolak dalih untuk tidak membentangkan membahaskan RUU355 dengan menyalahkan PAS sedangkan kita tahu KERAjaan pakatan berkuasa untuk mengarahkan speaker parlimen memberi laluan kepada PAS untuk membentangkan dan membahaskan RUU355.

Ini bererti lebai kulup biaDAP dan khadam-khadam syiah dan liberanya tidak mempunyai telur ! Bahkan lebai kulup biaDAP dibebaskan dari dakwaan rasuah dll oleh bekas peguamnya sendiri kerana dia tidak mempunyai telur untuk menghadapi perbicaraan kes rasuah. Kaki homseksual dibebaskan dari penjara. Rapiggy diberi hukuman ringan selepas menfitnah orang dll. Inilah bukti KERAjaan pakatan mengamalkan kleptokrasi dan law of jungle !

Kita umat Islam tidak mempercayai KERAjaan pakatan kerana pakatan telah menipu rakyat dengan pelbagai janji palsu, fitnah, pembohongan, alasan bodoh dan u-turn !

Enti PAS BODO said...

Tak payah cakap RUU 355 lagi di parlimen...masa najib perintah kenape tak bahas dan luluskan?...kalo penting tentu dah dibahaskan dan di luluskan...4 tahun lah bodoo..

Parlimen sekarang banyak benda lebih penting perlu di bahaskan..

Enti PAS BODO said...

Patut pas tak menang putrajaya...bta ding 160 kerusi tapi anyak kerusi hilang deposit sebab beruk saja yh percaya lobai pas penipu..

Enti PAS BODO said...

Pas terhegeh2 nak bantu mca...hihihi...kulit muka tebal...mca tak suruh ahli sokong pas..

Anonymous said...

Kerajaan PAS Kelantan dan Terengganu menghormati hak asasi orang kafir selagi mereka tidak mengancam hak Islam dan hak umat Islam.

Maka puak kafir bebas mengamalkan agama kafir dan mereka boleh minum arak sehingga mereka pengsan atau mati kerana arak di Kelantan dan Terengganu! Kita umat Islam tidak campurtangan dalam agama dan budaya orang kafir di Kelantan dan Terengganu.

Nampaknya barua-barua ternakan pakatan syiah-liberal-kafir harbi suka menafikan hak kaum kafir dengan berpura-pura marah pada kerajaan PAS konon kerana kerajaan PAS membenarkan pelancung kafir pakai miniskirt dll. Dasar pakatan munafik sedangkan di negeri-negeri pakatan sendiri ramai yang memakai pakaian mendedahkan aurat!

Yang amat menghairankan kita ialah puak munafik liberal, puak syiah dan puak kafir harbi dan barua-barua ternakan mereka sibuk campurtangan dalam urusan dan hal ehwal Islam dan umat Islam.

Kejora Bapuk Bodo said...

'Polisi agama ketat, tapi HIV paling tinggi di Kelantan'

17 Mac 2017, 12:08 tengahari (Dikemaskini 17 Mac 2017, 12:14 tengahari)

A A
Kerajaan Kelantan yang diterajui PAS gagal menangani masalah sosial di negeri itu walaupun melaksanakan polisi agama agama yang ketat, kata MCA Kelantan.

"Kelantan boleh menjadi kajian kes yang sempurna untuk menangkis tanggapan bahawa aktiviti tidak bermoral boleh dibendung dengan hanya mengawal hiburan.

"Kita tidak ada pawagam di sini.

"Pihak berkuasa kesihatan mengakui kewujudan amalan seks bebas di negeri ini berdasarkan kajian ke atas kes-kes HIV," kata Timbalan Ketua MCA Kelantan Tan Ken Ten dipetik oleh The Star.

Menurut akhbar harian berbahasa Inggeris itu, Tan berkata kes-kes HIV yang berlaku juga disebabkan pergaulan bebas dan aktiviti homoseksual.

Tan berkata demikian mengulas dakwaan anggota parlimen PAS, Nasrudin Hassan di parlimen bahawa pakaian seksi, konsert dan muzik provokatif adalah punca utama perbuatan tidak bermoral di negara ini.

Anonymous said...

'Polisi agama ketat, tapi HIV paling tinggi di Kelantan'

17 Mac 2017, 12:08 tengahari (Dikemaskini 17 Mac 2017, 12:14 tengahari)

A A
Kerajaan Kelantan yang diterajui PAS gagal menangani masalah sosial di negeri itu walaupun melaksanakan polisi agama agama yang ketat, kata MCA Kelantan.

"Kelantan boleh menjadi kajian kes yang sempurna untuk menangkis tanggapan bahawa aktiviti tidak bermoral boleh dibendung dengan hanya mengawal hiburan.

"Kita tidak ada pawagam di sini.

"Pihak berkuasa kesihatan mengakui kewujudan amalan seks bebas di negeri ini berdasarkan kajian ke atas kes-kes HIV," kata Timbalan Ketua MCA Kelantan Tan Ken Ten dipetik oleh The Star.

Menurut akhbar harian berbahasa Inggeris itu, Tan berkata kes-kes HIV yang berlaku juga disebabkan pergaulan bebas dan aktiviti homoseksual.

Tan berkata demikian mengulas dakwaan anggota parlimen PAS, Nasrudin Hassan di parlimen bahawa pakaian seksi, konsert dan muzik provokatif adalah punca utama perbuatan tidak bermoral di negara ini.

Anonymous said...

Barua bangang 3:13 PM ternakan lebai kulup roket suka mendedahkan barua-barua dedak roket sepertinya sendiri adalah buta, pekak dan dungu dan suka berbohong.

Fakta: Di waktu RUU355 dibentangkan oleh PAS dalam parlimen, negara diperintah oleh UMNO BN maka UMNO BNlah yang berkuasa untuk menentukan sama ada RUU355 boleh dibahaskan atau ditangguhkan maka PAS tidak bersalah dalam kes ini kerana PAS tidak berkuasa ke atas parlimen !

Masalah sekarang ialah pemimpin-pemimpin pakatan pimpinan lebai kulup roket tidak mempunyai telur untuk membahaskan RUU355 ! Mana speaker parlimen? Mengapa pakatan tidak mengarahkan speaker mereka memberi laluan kepada PAS untuk membentangkan dan membahaskan RUU355 ?

Anonymous said...

Deputy Minister: “Rise In Kelantan HIV Cases Due Increased Homosexual Activity

”Published 2 years ago on March 3, 2017 By Tara Thiagarajan Get the latest viral stories daily! Like us:

Earlier this week, Deputy Home Minister, Masir Kujat stated that Kelantan’s HIV cases caused by heterosexual activities increased from 40 to 50 between 2015 and 2016 and cases caused by homosexual activities also increased from 10 to 20 in the same time. ––
Following this statement, Deputy Menteri Besar, Datuk Mohd Amar Nik Abdullah, stated that one of the reasons for the recent rise in HIV cases in Kelantan was due to its closeness to Thailand. However, the Deputy Minister of Rural and Regional Development, Datuk Ahmad Jazlan Yaakub refuted this reasoning and said that we should not blame neighbouring countries for Kelantan’s increased number of HIV cases

Read more at WOB: https://www.worldofbuzz.com/deputy-minister-rise-kelantan-hiv-cases-due-increased-homosexual-activity/

Anonymous said...

Kenape masa bn perintah tak selesaikan bahas dan lulus RUU 355?..4 tahun tak vukup masa?...RUU keluarga islam tak samap 3 bulan boleh lulus...umno dah setuju bagi laluan..

RuU 355 pas hanye pindaan kpd ruu sediada...mao main2 ker?..lobai hadi asik tangguh bentang..
.

Anonymous said...

lepas medeka kilang pertama arak dibina dalam tm
dunai diperintah oleh puak gila
cegah mungkar bukan biar mungkar
merata tempat dalam tm
humban paktanamano pru15

Anonymous said...

Kenape orang kapir buat pesta minum oktoberpest untuk orang kapir Pas melalak marah luluskan?...

Ko cakap belit lebih dari keling...pas munafik..

Anonymous said...

Barua bangang 3:23 PM ternakan lebai kulup roket telah membuat dakwaan karut marut konon Polisi agama ketat, tapi HIV paling tinggi di Kelantan.


Sekarang kita cabar barua bangang 3:23 PM ini untuk menunjukkan bukti dan statistiks untuk menyokong dakwaannya ! Mana bukti bukti? Mana statistiks ? Tiada ! Maka barua ternakan lebai kulup dalah penjaja fitnah !!!

Woi barua-barua pakatan pimpinan lebai kulup roket, mana semua janji pakatan? Dasar penipu rakyat !!!

Anonymous said...

Pas munafik permainkan undang2 islam..alasan bodoo...

Anonymous said...

antara lgbt dan ruu355 dan mca... yg mana lebih penting utk ditangani?

sila walaun panau jawab?

selepas pru 355 dh tak penting. tiba2 355 dh jadi lgbt.

sebelum pru 355 dibuat perhimpunan sapa tk dtg dia menentang hukum islam, ramai tk dtg pun.

selepas pru14 355 telah ditelan oleh LGBT (lobai g..a b..g..g t..l..l), buat lagi perhimpunan, sapa tk dtg dia sokong lgbt, ramai tk dtg pun.

sekarang prk, 355 telah ditelan lgbt, lgbt telah ditelan mca. pergi bantu mca kempen, sapa tk sokong mca dia menentang perjuangan islam, ramai takkan undi.

kalau tnya hadi napa tk teruskan lgbt?.. hadi jawab.. kita kena fahaaam.. bla bla bla (jual ayat quran mana yg patut utk politik wala mca)



Anonymous said...

Ko rak reti baca bahasa inggeris kat atas tu?...kenyataan timbalan menteri kesihatan...nik amar akui...bodooh..

Anonymous said...

3:35... nk bukti eeee? oooo nk bukti eeee?

hihiihh nak buktii eee?

bukti semua ada dalam bungkusan dalam kandang babi mca kat Balakong..

pi cari sana.. jgn berebut2... nnti terlanggar pula tokong mca.

Anonymous said...

Mca paling penting
..

Anonymous said...

Woi barua munafik 3:35 PM ternakan lebai kulup roket , pesta minum oktoberpest adalah pesta arak terbuka yang akan melibatkan umat Islam secara langsung atau tidak langsung seperti pemandu mabuk boleh melanggar umat Islam, puak kafir mabuk boleh melakukan provokasi atau menyerang umat Islam, kaki-kaki botol kafir kencing dan muntah atau bergaduh di tempat awam dll. Bahkan puak jahil pun akan menyertai pesat arak terbuka !

Maka bahaya pesta arak terbuka adalah sangat besar dan boleh mengancam umat Islam secara langsung dan tidak langsung.

Anonymous said...

Ko tolol tak baca kat atas tu..bukak kamus lah bodooh..

Anonymous said...

3:27...berkata (dgn penuh dusta nestapa)...

"Mengapa pakatan tidak mengarahkan speaker mereka memberi laluan kepada PAS untuk membentangkan dan membahaskan RUU355 ?"

jawapan:

sebab najib dan hadi tak bagi speaker beri laluan. sebb katanya 355 hanyalah kondom utk mereka berdua guna semasa perlu hari tu saja. sekarang dh tk guna boleh buang.

jgn marah I, bukan I yg ckp mcm tu.

Anonymous said...

Kenape kelantan benarkan minum arak...ape beza minum 3 orang dgn minum 100 orang dirempat mereka sendiri...bodooh...

Kalo bahaya dimana2 pon bahaya..mnum 1 orang pon bahaya..tolol..

Anonymous said...

3.27 tu bodoh..

Anonymous said...

Dear pakatan donkey 3:28 PM,

You must be a moron for making baseless, ridiculous and nonsensical accusation against Kelantan to prove that you are a pathetic liar. Where are your evidence and statistics to support your baseless accusation against Kelantan? You have none so you are the shameless slanderer who lie and lie to mislead the world!


Dear pakatan idiot 3:39 PM,

How can you accept the statement made by a minister who had failed to show us any evidence nor statistics to support his allegation against Kelantan? You must be a pathetic moron ! Please accept my sympathy for you !

Anonymous said...

Oktber pest dianjurkan ditempat tertutup dikawasan oran cina dan kapir...barua lobai pas pandai2 plak fitnah oktoberpest ditempat terbuka..

Anonymous said...

Bacalah posting kat atas tu..kenyataan deputy minister ko nak sangkal plak?..stupid..

Anonymous said...

Woi barua pakatan 3:44 PM , mengapa kERAjaan pakatan tidak mengharamkan arak kerana arak sangat berbahaya mengikut komen 3:44 PM kamu ?

Anonymous said...

Nik amar admit the deputy minister s statement.....stupid moron.

Anonymous said...

Woi barua bangang 3:50 PM ternakan lebai kulup roket, mana bukti dan statistiks dalam kenyataan menteri tersebut? Tiada !

Maka barua-barua ternakan lebai kulup roket seperti kamu adalah bodoh berganda-ganda kerana menerima kenyataan seorang menteri sebagai fakta!

Anonymous said...

Kamu yg cakap bahaya..kenape pas tak haramkan di kelantan?

Anonymous said...

I dare you pathetic pakatan idiot 3:53 PM to show me any proofs to support your baseless allegation Nik amar admit the deputy minister s statement.

Anonymous said...

3:51... arak haram bg org islam.

minum terbuka ditangkap akan kena tindakan undang2.

arak tk blh diharamkan sebb permintaan org bukan islam.

antara org bukan islam minta arak dan minta tokong, mana lebih berdosa?

arak haram dosa. tokong syirik terus. napa tk bisingkan pasal tokong?

tp kena faham hak2 mereka dalam Negara islam.

jgn sentuh hak mereka, hadi pas marah nanti sebb dlm usaha utk berkawan dgn mca. lbgt pun jgn dibising2 kan nnti mca kecik hati. kena jaga hati mca.

Anonymous said...

Statistik kapla bapak ko..timbalan mwnteri kesihatan dah sahkan..bodoo nak lawan cakap timbalan menteri plak..ko lebih bijak dari timbalan menteri kesihatan ker?..bodooh.

Anonymous said...

Woi barua 3:55 PM ternakan lebai kulup, jawab dulu soalan aku yang terdahulu sebelum kamu meneruskan komen bodoh kamu:

(1) Mengapa KERAjaan pakatan tidak mengharamkan arak kerana arak sangat berbahaya mengikut komen 3:44 PM kamu ?

(2) Mana bukti dan statistiks dalam kenyataan menteri tersebut?

Anonymous said...

Read the statement fulky..

Anonymous said...

Kanu yg bodoh...nak lari dari statement deputy minister

Anonymous said...

https://www.malaysiakini.com/news/441721

Apabila ditemui kemudian, timbalan presiden MCA Datuk Seri Wee Ka Siong berkata Takiyuddin muncul di acara itu tanpa diundang.

kapir cina tak tak jemput tapi lobai dtg juga mengadap kapir tu.

mca kan haram? sama cam mic... mca mic bantah ruu 355 dlm mesyuarat bn. tp yg dicerca ialah dap.

dlm sekawah gulai daging yang suci diletak didalamnya seketul daging babi. itulah perumpamaan umno dan mca… hadi kata, bukan aku…

skrg pas berenang dlm kawah tu...

kerana benci sesama Islam, sanggup bersekongkol dgn org kapir...

Anonymous said...

Kenaoe pas tak lawan kenyataan timbalan menteri?

Anonymous said...

Barua 3:57 PM ternakan lebai kulup roket sanggup menerima kenyataan tanpa bukti dan statistiks sebagai 'kebenaran mutlak' kerana barua-barua ternakan lebai kulup roket ini terdiri dari makhluk tolol dan bahlul yang hanya pandai menyondol dedak cap roket sahaja !

Wou barua bodoh, mahkamah pun meminta bukti dan statistiks dalam perbicaraan mahkamah !!!

Anonymous said...

Pas bodoih..

Anonymous said...

donkey 3:48....

nik amar tk minta statistik pun.. dia terus bagi sebab Kelantan dekat dgn Thailand.

makna dia setuju ckp menteri tu.

yg walaun nk tanya statistic, carilah sendiri, apa mintak kat sini pulak.

ini bukan tempat statistic, ini blog cerita pasal penternakan.

dok Tanya statistic kat sini dh tu maki hamun orang. mana punya lembu buasir kau ni?

Anonymous said...

Pas takut lawan kenyataan timbalan menteri..ko plak nak tunjuk bodoih..

Anonymous said...

Barua lobai pas memang bodoo..nak putarbelit plak..

Anonymous said...

Kita bersetuju dengan barua 4:00 PM ternakan lebai kulup bahawa kerana benci sesama Islam, parti-parti liberal cap bunga, cap mata iluminati dan cap kuali sanggup bersekongkol dgn puak kapir biaDAP menentang dan menghina Islam dan menafikan hak umat Islam.

Anonymous said...

Nak statistik pegi mintak sendiri laa..timbalan menteri pon tak berani cakap tanpa ade bukti statistik ..nanti kena saman...lobai pas tak berani nak nafikan...bodoi barua pas..

Anonymous said...

Yer sanggup terhegeh2 dgn kapir mca..

Anonymous said...

Benci pas penipu..

Anonymous said...

Cukup-cukuplah barua-barua ternakan lebai kulup biaDAP yang mengidap buasir otak memperbodohkan diri mereka sendiri dengan pelbagai komen bodoh seperti:

yg walaun nk tanya statistic, carilah sendiri, apa mintak kat sini pulak.ini bukan tempat statistic, ini blog cerita pasal penternakan. Komen 4:03 PM !

Kebodohan barua-barua ini telah mengalahkan kebodohan lembu !

Anonymous said...

Mca tak musuhi islam dan pas..mca dah disunatkan oleh lobai pas...mca sokong ruu pas..

Anonymous said...

Ko yg bodooh..lobai pas tak nafikan pon...

Anonymous said...

3.55 kau nk statistik.. nnti aku bg alamat rumah menteri tu kau tnya sendirilah. jgn memekak kat sini. sini bkn padang merbok tau.

Anonymous said...

Bye bye lebai kulup's morons .... Bye bye stupidity .... bye bye pakatan hypocrites !

Anonymous said...

Lobai pas akui hiv tinggi dikelantan kerana pegi golok...

Anonymous said...

Ko dah dijamin masuk syurga pas ...pegi golok pon tak ape..hihihi.

Anonymous said...

Puak2 munafik pas gerenti masuk syurga pas..

Anonymous said...

statistic diambil dpd kes2 yg telah sah sebanyak mungkin.

adapun kes yg tidak dapat dikesan tidak dimasukkan dlm statistic.

kes yg tk dpt dikesan masih byk berkeliaran dan ia psti ada.

bermakna statistic itu bukan 100%. makanya yg sebenar adalah lebih besar daripada itu!

huh memalukan serambi mekah betul lah walaun ni?

nik amar kata sebb Kelantan dekat Thailand. ku kira bila dekat Thailand dapatlah mereka tempias hasil dakwah walaun Kelantan. sepatutnya ramai org Thailand ramailah yg masuk islam sebb berjiran dgn serambi mekah.

rupanya terbalik! org Kelantan yg terpengaruh dgn Thailand dapat hiv. aduuhh.

so keputusannya;

1. keadaan sebenar hiv Kelantan adalah lebih besar dpd statistic.
2. ingatkan Thailand yg dpt tempias islam Kelantan, rupanya dpt hiv pulak.

WTH !

Anonymous said...

4:12 PM

"Bye bye lebai kulup's morons .... Bye bye stupidity .... bye bye pakatan hypocrites !"
........................

helo apahal ko nk bye2 ni. tak dpt statistic terus nk bye2.

ko bye2 walaun tu lebih baiklah.

bg PH seorang bye2 ... sepuluh yg datang tauuuuu!

Anonymous said...

PAS MAJU SETAPAK LAGI, TAPI.....

Sejak berkawan mesra dengan UMNO (kata Pas belum kahwin lagi), parti itu nampaknya maju setapak lagi dari segi langkah politiknya.

Jika sebelum ini mereka sepentas dengan UMNO, kali ini ia melakukan perkara yang sama dengan MCA pula, walaupun parti itu kuat dan gigih menentang undang-undang hudud serta RUU355.

MCA, selain MIC, adalah dua rakan kongsi yang masih setia bersama UMNO dalam BN.

Anonymous said...

Hahaha..walaun bodooh tu....tak dapat nak buktikan kenyataan timbalan menteri tak berasas mintak statistik bukti statistik...dia ingatvtimbalan nenteri boleh cakap merapuu mcm lobai pas..

Lobai pas takut nak nafikan kenyataan timbalan menteri..

Walaon tak pernah abis kebodohan...hihihim

Anonymous said...

T.kasih Pak Asim.
Tembakan kali ini, riuh rendah meroyan. Baik peluru kali in.
Barangkal fasal arak. Anak PM tua di dunia itu buka kilang arak, bagi anak bininya makan duit haram. Bagaimana nak bebaskan rakyatnya dari duit haram? Seronok pula berniaga kondom! Awal2 lagi kebas tender kerajaan.

Kesian balaci anjing tunggang lebai kulup,meleleh air lior.

Yang dia haramkan bini dia pakai tudung. Kesian Asmah, anaknya pembela hak asasi manusia. Balacinya cakap hak asasi, berani?

Ha ha ha.

cik siti said...

sampai macam tu ke?

Anonymous said...

alahai cik sitiiiiii........nyampok plok.......ni yg ana tak tahan niiiiii.........aww aww..........

Anonymous said...

Bagi pakai bikini separoh bogel bukan miniskirtlah diTerengganu di tempat terbuka pun bahaya kpd umat Islam secara langsung tak langsung. Keliling pantai dan pusat pelancongan semua umat dan masyarakat Islam yg tinggal atau berkerja.

Kena ada yang jahil tak tahan, berat tu. Samalah alasan yang jahil tak tahan join Octoberfest?

Tapi tengok posting fasal seks bebas remaja sekolah oleh Ibnu lagi lah naik pulak statistik diTerengganu seks remaja sekolah kerana terdedah dgn bikini separoh bogel hari2 siang malam jenis2 pelancong bermcm2 ada free sex, LGBT, minum arak, dadah tapi semua berbikini bebas.

Kenapa Lesbian Islam boleh rotan dan pakaian bikini tak boleh haramkan?

Alasan hormat hak bukan Islam atau harmoni dgn dasar BN dulu terlampau lemah kerana serang Octoberfest tak hormat hak bukan Islam bukankah PAS bertepik2 utk tukar dasar BN kpd yg Islamik.

Ibnu patut skodeng cari bahan2 lucah dari pantai Terengganu dari pada yang kat Thailand?

Anonymous said...

Ko buat fitnah anak madey bukak kilang arak...ko ade bukti?..ko ingat st miguel niaga arak saja?..

Anonymous said...

Pakai tudung bontot dan celah kangkang tersembul..lobai pas biarkan....bikini diharuskan...

Anonymous said...

Cik siti pakai seluar ketat jugak ker?....tak rasa geli tengok bontot bulat dan celah kelangkang wanita melayu bertudung tersembul?...lobai pas suka?...

Anonymous said...

Blog konon Islam tapi semua nama ternakan diguna pakai utk maki kpd yg tidak sependapat memang ajaran Presideng gemar guna haiwan sbg alasan2 politik.

Peliknya, bila akhbar MCA lukis kartoon monyet2 berebut pisang emas perumpamaan Hadi dan lobai2 PAS berdrama RUU355 dgn UMNO, marah pulak PAS.

Lupa marah2 sayang, naik jugak pentas walaupun tak dijemput sbb nak hirup gulai kawah ketul daging babi, nama haiwan yang lazim diguna kan kpd orang lain.

Anonymous said...

Wah barua-barua ternakan lebai kulup roket sibuk mendesak kerajaan Kelantan dan Terengganu mengharamkan pakaian bikini orang kafir sedangkan Kelantan dan Terengganu telah mempunyai kod etika pakaian wanita Islam dan pada waktu yang sama wanita-wanita kafir pula bebas berpakaian bikini di negeri-negeri yang diperintah oleh KERAjaan pakatan sendiri.

Sepatutnya barua-barua ternakan lebai kulup roket pergi ke Port Dickson dan Pulau Pinang dll untuk melarang kaum kafir dari memakai bikini ! Inilah masalah barua-barua ternakan lebai kulup roket yang mengidap penyakit mental cakap tak serupa bikin.

Sepatutnya KERAjaan pakatan yang memulakan penghapusan bikini, arak dll kerana barua-barua ternakan lebai kulup roket sibuk campurtangan dalam hal ehwal negeri Kelantan dan Terengganu. Sepatutnya barua-barua ternakan lebai kulup roket menjaga tepi kain yang kotor sendiri sebelum sibuk menjaga tepi kain bersih orang lain !!!

Mengapa barua-barua ternakan lebai kulup roket sibuk campurtangan dalam bikini dan arak dll sedangkan peraturan bikini dan arak dll telah wujud di Kelantan dan Terengganu? Barua-barua lebai kulup telah muflis isu untuk menfitnah kerajaan PAS Kelantan dan Terengganu !

Ini membuktikan pakatan lebai kulup adalah kepala bapak munafik @ hipokrit cakap tidak serupa bikin !!!! Mengata dulang paku serpih, mengata orang .... barua ternakan lebai kulub roket yang lebih !!!

Anonymous said...

Wah sudah lama barua-barua lebai kulup biaDAP membabikan pihak lawan sebab barua-barua lebai kulup gemar menyondol dedak cap roket maka sifat barua-barua lebai kulup adalah seperti babi !

Anonymous said...

Wah nampaknya gulai kawah ketul daging babi menjadi makanan kegemaran barua-barua ternakan lebai kulup biaDAP ! You are what you eat !!!! Pigs

Jangan susah hati sebab lebai kulup roket akan mengadakan kenduri gulai kawah ketul daging babi untuk barua-barua dedak roketnya kerana lebai kulup roket telah dibebaskan dari dakwaan rasuah oleh bekas peguamnya sendiri !

Anonymous said...

pas maju setapak lagi..ke belakang. tahniah walaun.

Anonymous said...

takutnyaaaa pas ada 18 kerusi parlimen woooo. sgt seram dap mndengarnya

Anonymous said...

Woi barua bodoo..pas kan perjuang islam...dah jadi liberal ker?...bodoo..tukar lah nama parti ngok..

Anonymous said...

Dedak cap bulan munafik....duit haram pon lobai sapu..

Anonymous said...

Lobai kulup mca tak kira...babi mca pon lobai kulup terhegeh2 nak kawan

Anonymous said...

Pakatan Ikatan Gagasan Sejahtera, pilih nama pun PIGS sbb mulut tak lepas perakataan ini, haha. Tak payah nak sondol kat orang lain, lah.

Pasal gulai kawah ketul babi ini, kalau walaun2 tak puas hati dan sedih pergilah rujuk balik kat Presideng, mulut cepat sangat nak takfiri semua orang.

Kan tak semena2 nak bertaawun kerana undi, MCA pulak yang suruh Hadi dan Taki hirup balik kesukaan Hadi dulu ni.

Takda kena mengena dgn PH, sendiri yang bagi fatwa sendiri tanggung lah.

Tapi awas jangan walaun pandai2 nak kritik kafir kat UMNO, MCA, MIC, Hadi dah bagi warning siap2 penceramah kempen PRK2 ni.
Semua dah dapat Sijil Halal PAS, kawtim.

Anonymous said...

Berita
Parlimen
Pilihan Editor
Sukan
Seni & Hiburan
Global
Kolum
Surat
Laporan Khas
Ulasan
Wawancara
Lensakini
TV

Gigolo, pelacur, LGBT layak terima zakat di Selangor
5 Sep 2018, 7:15 malam (Dikemaskini 5 Sep 2018, 7:37 malam)

A A
Beberapa golongan, antaranya pelacur, gigolo serta lesbian, gay, biseksual dan transgender (LGBT) kini layak menerima zakat di Selangor.

Mufti Selangor, Datuk Mohd Tamyes Abd Wahid berkata perkara itu diputuskan oleh Jawatankuasa Fatwa Selangor pada 14 Mei 2012 “bersandarkan kebajikan dan kasih sayang dalam lslam supaya golongan berkenaan tidak terpinggir dan berasa seolah-olah didiskriminasi”.

Ia dimasukkan dalam kategori asnaf al riqab Selangor serta yang berkaitan dengannya, lapor Berita Harian.

“Katanya, antara senarai penerima agihan asnaf Al Riqab yang layak menerima bantuan zakat Al Riqab ialah golongan terbelenggu gaya hidup songsang, termasuk pelacur, lesbian, mak nyah, gay, homoseksual, gigolo, biseksual, pengkid, tomboi dan bersekedudukan dengan orang bukan lslam,: menurut laporan itu.

Anonymous said...

6.08 ....

"you are wht u eat"

hahaha hadis sapa ko pakai tu.

klu mkn dedak memanglah kuat nipu tkkira lobai atau bukan.

Anonymous said...

Kalau sahih berita diatas, tak cukup Harakah mintak maaf tersasul sahaja pasal Darul LGBT.

Pengundi2 Seri Setia kena hukum Parti yg mulut suka menghina dan takfiri ini.

Anonymous said...

Wow,mentaliti penyokong pakaturn badut penipu ni memang rendah.macam bercakap dgn budak 3 suku yg berjalan2 sambil usung vcd blue ke hulu ke hilir.tanya mat zaza sabun ada pakai kondom ka dgn normah halim dulu tu?tanya anwar toy boy yg azizan abu bakar,sukma dgn saiful ada pakai kondom ka?jalan belakang kn kotor,kena ada perlindungan.

Anonymous said...

Dulu aku ingat penyokong b.n ni memang bodo tapi bila pakaturn badut harporn ni menang,aku bermimpi yg jerangkung pakaturn badut harporn lagi bangang dan bila aku terjaga... memang sah jerangkung pakaturn badut harporn ni memang bangang.sungguhh!!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails