Friday, September 07, 2018

Restoran Makanan Laut 'hidang' tarian lucah atas meja' Pada Buaya Darat.


HALAMAN HIBURAN
SEBUAH restoran makanan laut bakal berdepan dengan penutupan operasi, kerana didapati menganjurkan persembahan tarian lucah di atas meja di hadapan pelanggan. Rakaman yang diambil di Chonburi, Thailand itu menunjukkan tiga wanita berpakaian seksi dengan berseluar dalam, mendapat jutaan tontonan.

Menerusi rakaman itu juga menunjukkan penari-penari menari dengan aksi yang menghairahkan. Pelanggan, termasuk keluarga bersama anak kecil turut dilihat menikmati 'hiburan' yang diadakan di sebuah premis. Gabenor Chonburi, Pattaratorn Tianchai mengarahkan pegawai daerah Siracha untuk melakukan pemeriksaan ke atas restoran berkenaan.


Restoran yang beroperasi sejak lima tahun itu bakal berdepan dengan arahan penutupan premis. Premis berkenaan merupakan sebuah restoran makanan laut, di mana pelanggan boleh memilih makanan mentah dari tangki, sebelum ia dimasak dan dihidangkan. Mengenai tarian itu, tidak dipastikan sama ada rakaman diambil untuk persembahan yang diadakan sekali sahaja atau berulang kali. - Mirror Online UK


Hasil carian imej untuk Ph tarian gelek
Imej yang berkaitan

Komen Weblog Ibnu Hasyim: Kerajaan bukan Islam pun menghormati akhlak dan hak ketamadunan manusia. Bandingkan dengan gambar ini.. Tarian gelek untuk tabung derma Parti Politik Pakatan Harapan yang memerintah negara umat Islam Malaysia. Begitu polisinya, asal dapat duit tidak peduli halal-haram' lagi. 

Tidak hairan akan ada 'sekarelawan pelacur Malaysia' yang akan berkorban memberi 'khidmat' barangannya kalau kerajaan dah tak ade duit sanyat, ekoran dari 'tarian gelek kebajikan PH' itu. Tapi hendak Menteri dan keluarga mulakan dulu. Khidmat 'najis zina haram jadah' itu.

Kalau tiada agama, semuanya boleh jadi. Begitulah kira-kira.


Video





Kamaluddin Idrus

YouTube - 26 Jul 2018


Buktikan kebencian anda kepada PH di bawah Tun M dengan mengundi PAS dalam PRK ini..
Salam selamat
Wahai sahabat,
Demi kesejahteraan rakyat,
Selangor Darul Ehsan yang berdaulat, 
Perahlah segala keringat,
Kerahkan segala kudrat
Jiwa, minda dan jasad dibulat, 
Memenangkan agenda besar rakyat
Agar suara rakyat kembali keramat, 
Maruah ummat dimartabat, 
Usah gentar usah tergugat
Pergi mengundi janganlah lewat, 
Dengan Bismillah turunkan dakwat, 
Pangkahlah yang logo bulat, 
Semoga mendapat berkat
Wahai jiwa yang sihat
Sejahtera dunia hingga akhirat!
Seri Setia bangkit suara rakyat!
Nukilan:
DR HALIMAH ALI
Calon Rakyat Parti PAS
PRK N.32 Seri Setia
6 September 2018

21 comments:

ted manoff said...

**Kalau tiada agama, semuanya boleh jadi. Begitulah kira-kira.**


Tuan ibnu nii islam kerr kafir..terus jatuh hukum..mlm jumaat nii elok lobai ber3some..

Anonymous said...

Minggu Dulu PAS kata negeri tu Darul LGBT, hari ni dah tukar ! pulak........haiiih.......sesumpah ooooooooooo sesumpah.........apa? sebab sultan dah murka? padan ngan muka ko lelabi lelabi karat ijau........

Anonymous said...

Pas ade agenda besar di selangor?...menang pon baru jadi 2 kwrusi...tak bokeh buat ape2 pon...pru 13: menang 15 kerusi...pru14 menang 1 kerusi aje...cakap dapat sokongan kuat diselangor tanpa PR....

Sembang jer lebih...cita2 boleh tawan gombak...hentikanlah berangan...rakyat dah tahu pas penipu..

Anonymous said...

Bani hasim ikut ajaran kapir sebar fitnah..

Anonymous said...

“Kalau tak suka cara politik Malaysia, boleh pindah keluar” –
Dato Seri Zahid Hamidi
Malaysia yang baru dilantik Menteri Dalam Negeri, Datuk Seri Ahmad Zahid Hamidi telah dilaporkan berkata bahawa rakyat Malaysia yang tidak berpuas hati dengan sistem politik di negara ini harus meninggalkan negara ini, menekankan bahawa rakyat harus setia dan menghormati kedaulatan undang-undang.

Laman web berita Malaysia fz.com dilaporkan pada hari Khamis bahawa di bahagian pendapat yang pertama dicetak dalam milik Umno Utusan Malaysia setiap hari sejak menerima portfolio pada hari Rabu, Encik Ahmad Zahid menulis bahawa perhimpunan haram yang diadakan di seluruh negara dengan pembangkang Pakatan Rakyat adalah pakatan bentuk pelarian dr kenyataan dan penafian hakikat bahawa ia gagal untuk mengambil alih Putrajaya.

Anonymous said...

Bani hasim dan kumpulan penentang kerajaan sila brambus tinggalkan malaysia..

Anonymous said...

Dan (ingatlah) ketika Kami berfirman kepada para malaikat: "Sujudlah kamu kepada Adam," maka sujudlah mereka kecuali Iblis; ia enggan dan takabur dan adalah ia termasuk golongan orang-orang yang kafir.

Iblis berkata: "Ya Tuhanku, oleh sebab Engkau telah memutuskan bahwa aku sesat pasti aku akan menjadikan mereka memandang baik perbuatan maksiat di muka bumi, dan pasti aku akan menyesatkan mereka semuanya

sekali iblis ingkar kepada perintah Allah dah jadi kapirrr
kalau kita ynag banyak kali ingkar perintah Allah
boleh jadi kapirr tak?????

elok manusia ynag lawan hukum hukum Allah
pi berambuih ke dunai lain
duk menempek kat bumi Allah jugak
tunggu Allah nak cabut nyawa

Anonymous said...

LU DUDUK DI BUMI ALLAH. TAK MAHU HUKUM ALLAH, KELUARLAH DAR BUMI ALLAH!

Ha ha ha nak duduk di mana, semuanya bumi Allah?

Anonymous said...

Ingat Papagomo sahaja yang berakhlak rendah taraf porno dan seks utk berkempen, ini bapak segala blogger/pendakwah online Parti Islam PAS yg terpaksa turun ketaraf Papagomo demi undi politik sekular.

Betul lah orang cakap bila dah makan dedak dari sumber duit yang dicuri khazanah negara, golongan ini jadi sasau, halisinasi, lidah jadi kelut kelit, dan menjilat balik berkali2 ludah takfiri lama.

Halal bagi PAS, Haram bagi PH.

Anonymous said...

Jangan berzina dengan MCA...undi PAS bermakna sokong UMNO dan berzina dengan MCA. Sokongf UMNO bermakna sokong Rosemah dan najib. Ada faham?

Mohammad Azren said...

Cuba bayangkan ,yg bergelek atas meja tu ada ibnu yg sudah ditransgenderkan menjadi wanita dengan muka yg ori. Agak-agak ,muntah tak pelanggan yg sedang menjamu selera?. Hehehekikikihahahakahkahkah

Anonymous said...

tu july 2018

sesuai diulangtayang oleh puak sakit jiwa remuk hati kaciwa merana murung downsyndrome kalah pru.

penuhkn hati mu dhn hasad dengki dendam kesumat kalah pru. guna dn tunggang agama sepuas2nya mcm tunggang kudakepang demi tekanan jiwa kalah pru. ...sehingga malekat cabut nyawa mu.

Anonymous said...

Kita semua mengetahui seluruh alam ini termasuk juga dunia ini adalah kepunyaan Allah maka barua-barua ternakan lebai kulup biaDAP sila berambus keluar dari alam ini kerana barua-barua dan lebai kulup biaDAP telah menentang dan menghina Allah dan RasulNya.

Mungkin barua-barua ini terlampau buta, pekak dan dungu sehinggakan mereka menyangka dunia ini kepunyaan lebai kulup biaDAP !!! Inilah masalah manusia bodoh sombong yang suka makan dedak cap roket yang menjadi makanan kegemaran babi ternakan!!!

Anonymous said...

Bila Penang dilanda banjir kilat dan tenggelam Bandaraya, cepat walaun2 oportunis mengkiaskan bala musibah kerana kerajaan kafir harbi DAP memerintah dan menindas umat Islam.

Bila Kelantan dilanda banjir besar dan Kerajaan Penang DAP menghulor bantu duit dan kakitangan penyelamat atas setiakawan Pakatan Rakyat, tiada dengar walaun2 bersuara walaupun bukit2 botak di sapu balak dan galian.

Terkini 6 jam selepas hukuman sebat keatas pesalah LGBT Lesbian, KT dilanda ribut kilat dan merobohkan byk rumah, kenderaan, harta benda disekitar Bandar dan kampong2 berdekatan.

Tiada orang Islam meragui hukuman syariah mengenai LGBT termasuk sebatan tapi yang disarankan beri masa dan ruang utk proses rayuan.

Sosek2 yang mengatakan hukuman dilangsaikan secepat kilat tempoh statutori 14 hari tempoh rayuan habis , tanda tanya juga pesalah tidak merayu atau tidak tahu hak merayu, dikaitkan tergesa2 dgn kempen PRK PAS Darul LGBT Seri Setia.

Sosek2 begini yang mencacatkan PAS FOR ALL.

Itu yang

Anonymous said...

Woi anjing kurap 10:55 PM ternakan lebai kulup biaDAP, kami pejuang Islam tidak pernah kecewa atau berputus asa walaupun kami kalah PRU kerana kami mengharapkan keredhaan Allah sahaja bukan keredhaan lebai kulup biaDAP dan kuncu-kuncu liberal dan kafir harbinya yang telah menghina Islam dan umat Islam !

Sebaliknya puak munafik liberal dan kafir harbi akan membunuh diri sendiri kerana kekecewaan dan kegagalan. Malanglah orang seperti kamu jika kamu hanya melihat kebenaran selepas kamu mati !

Walaupun kami akan kalah dalam 20 PRU sekali pun, kami yakin kami akan memenangi PRU ke 21 untuk menegakan kebenaran dan menghapuskan kebatilan ! Semoga Allah menolong perjuangan kami.

Dengan izin Allah, kami akan memasuki syurga dan itulah kejayaan dalam erti kata yang sebenar. Dan kamu akan masuk neraka kerana kamu menyokong puak munafik liberal dan kafir harbi menentang dan menghina Islam dan menindas umat islam. Bertaubatlah sebelum terlambat !!

Anonymous said...

Woi barua bodoh 11:05 PM ternakan lebai kulup biaDAP, kamu cuba berlagak 'suci' sambil menulis pelbagai dakwaan yang tidak berasas dalam komen bodoh kamu untuk menfitnah PAS sedangkan kamu sendiri gagal membezakan antara 'ujian Allah' dan 'bala musibah' dari Allah kerana kamu jahil murakkab tetapi kamu cuba berlagak bodoh sombong!!!



Anonymous said...

lu sudah sempurna semua perintah dan larangan Allah? klu tak ... lu pun kluar dari bumi Allah.


hahaha nk duduk mana? tg rambutan lah.

Anonymous said...

walaun pas zaman hadi memang mcm ni.

dulu tkde pun org pas suka maki hamun. sekarang era hadi makihamun dh halal atas topenh islam.

sedih tgk pas sekarang.

Anonymous said...

sila halal juga pemimpin2 yg makan dedak..suka maki hamun..putuskn silaturahim sesama islam..melabel sedara sendiri..membabikn org...takfiri..munafikkn org lain..maksn dedak..sokong kezalima..sokong perompak...dll

mereka ini lbh tklayak duduk dibumi Allah. lbh teruk mereka mnggunakn topeng agama tp berakhlak abu jahal.

dgn kau sekali laknatullah sokong mnjilat mca yg anti hudud pun elok kluar dr bumi Allah. jgn ingat bumi ni bapak kau punya. jgn rasa suci lah wahai najis dedak.

Anonymous said...

kita doa klntan tganu banjir lbh teruk lg...sebb itu kan tanda ujian utk negeri islam. semuga turun lg banyak 'ujian' begitu sbb kesombongan walaun.

Anonymous said...

astaghfirullah...tn 11.05

klu benarlah dlm hati busuk dn jht walaun laksana hukum sebat dgn niat prk atau apa2 saja niat yg selain dpd ikhlas..

..maka aku berdoa mereka semua itu menerima balasannya didunia dn akhirat.

sudahlah niat seleweng..digunakn pula agama sebagai topeng utk mnzalimi org biasa. binasalah mereka hendaknya...aamiin ya rabbal aalamiin

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails