Friday, September 07, 2018

Dr Halimah Sedia Berdebat Dengan Calon PH. Berani Ke PH?




PETALING JAYA: Calon PAS pada PRK Dun Seri Setia, Dr Halimah Ali sentiasa bersedia untuk berdebat dengan calon Pakatan Harapan, Halimey Abu Bakar.
Menurutnya, beliau sanggup menerima jemputan daripada mana-mana pihak penganjur untuk acara debat, sekiranya ia membawa kebaikan kepada pengundi Seri Setia.
“Ini kali kedua saya mendapat jemputan debat yang pertama daripada Astro Awani dan malam ini adalah jemputan kedua.
“Saya dimaklumkan untuk debat malam ini, kedua-dua belah pihak mendapat jemputan. Saya mendapat jemputan hitam putih (surat jemputan) daripada pihak penganjur.
“Saya dapat surat jemputan itu selepas daripada Halimey (Pakatan Harapan) seperti mana pihak penganjur katakan kepada saya,” katanya kepada Harakahdaily semasa menghadiri program debat di sini.
Menurutnya, untuk menjadi wakil rakyat perlu berani bersuara dan berdebat kerana pada sidang Dewan Undangan Negeri, wakil rakyat perlu membawa suara rakyat.
“Dalam sidang Dewan Undangan Negeri, wakil rakyat perlu kuat untuk membawa suara rakyat supaya kerajaan negeri dapat mengambil peranan dan bertindak,” ujarnya.
Beliau yang hadir ke majlis debat tersebut tanpa kehadiran Halimey.
Debat antara Dr Halimah dan Halimey itu dianjurkan oleh sebuah badan NGO, Gabungan Muafakat Penduduk Seri Setia. – HARAKAHDAILY 6/9/2018


Video


Hasil carian web

15 comments:

Anonymous said...

Presiden dengan Presiden lah berdebat kalau nak suara pembangkang kuat dan kalau lah nak selamatkan negara.

PAS dah terdesak kerana itu sanggup berdebat.

Jilat MCA pun PAS sanggup..

ted manoff said...

Halimah nii patut tinggalkn perjuangan bersama pas..halimah tk sepatutnya bersama dgn parti jumud taliban pas..jgn terkeliru antara pas dn islam..



WHO..ORANG ARAB ADALAH YG PALING MALAS DI DUNIA..nii kajian yg dilakukan..mmg patut pun mls harap perut jerr besar..memalukan betul..

Anonymous said...

Al quran bahasa arab. Bahasa akhirat bahasa arab. Nabi Muhaammad bangsa arab. Ka'bah di negeri arab. Hati2 menghina orang arab. Jangan ajak orang lain jadi jahil macam kamu.

Anonymous said...

Ted Manoff emang aslinya jahil murakab.....mau gimana lagi Pak. Maafin aja.

Mohammad Azren said...

Bukan masalah takut atau tidak. Bila menjemput calon untuk berdebat, buatlah secara teratur dan resmi. Takkan menjemput hanya menggunakan aplikasi Whatsapp aje. Takkan Lobai tak tahu adap?.Dah bodoh tak beradap pula. Lobai...Lobai.....Hehehekikikihahahakahkahkah

Anonymous said...

Calon pakatun mencipta pelbagai alasan bodoh untuk melarikan diri dari perbahasan yang akan membongkar pekung bernanah pakatun sendiri ! Amat memalukan pemimpin-pemimpin pakatun berlagak seperti ayam jantan berkokok heboh seluruh kampung tetapi ekor ayam jantan sendiri penuh dengan tahi !

Anonymous said...

Syaitan 10:26 AM ternakan lebai kulup biaDAP menyeru manusia meninggalkan perjuangan Islam dan menjilat lebai kulup biaDAP dan khadam-khdam syiah, liberal dan kafir harbinya yang telah menghina Islam dan menafikan hak umat Islam.

Anonymous said...

Mat Azren menulis ... bla ... bla ... bla ... bla .... bla..

Terjemahan: Pakatun takut berbahas dengan PAS sebab pakatun takut semua penipuan pakatun akan terbongkar dalam perbahasan.

Anonymous said...

ted manoff telah menghina Syed Saddiq dalam komen ted manoffik ORANG ARAB ADALAH YG PALING MALAS DI DUNIA..nii kajian yg dilakukan..mmg patut pun mls harap perut jerr besar..memalukan betul.. September 7, 2018 at 10:26 AM.

Rupa-rupanya pakatan membela ular hitam berbisa yang akan mematuk pemimpin pakatan sendiri !

Anonymous said...

Bahlol, itu kajian yg dilakukan oleh who.org arab ni terbahagi 2.tapi kebanyakn mereka mmg mls mcm pas walaupun bini byk.mkn hasil bini

Anonymous said...

Wah ular hitam 12:20 PM ternakan pakatan sudah mula panik dan histeri gila babi memaki hamun dengan perkataan Bahlol kerana kejahatannya menghina bangsa Arab terbongkar !!! Kita pasti ular hitam ini dari keturunan dajal yang dipelihara oleh kepala bapak Yahudi Zionis untuk memusnahkan Islam dan menghina umat Islam !

Anonymous said...

Berita gempar!!!minyak petrol sudah turun harga ke rm 0.95.sst 10% + 6% sudah turunkan harga barang ke 300%, murah gila you...!!!tahniah...

Anonymous said...

Berita terkejut!!!joseph guan eng di tahan semula sebab cuba utk menyamar org bujang utk dapatkan br1m rm400 tu.dan alhamdulillah hutang peneroka felda dh di lupuskan....tahniah pakaturn badut penipu...

Anonymous said...

Berita hebat!!peguam negara bukan lantikan politik walaupun ada keahlian dapigs.dan hutang ptptn dh di lupuskan..dh tak payah bayar apa2 lagi dah ke ptptn.tahniah...

Anonymous said...

VIRALKAN!!!!terkini-harga minyak ron 95 -rm0.56 seliter.harga ron 97 -rm.45 seliter.harga diesel -rm0.32 seliter. Janji pkaturn badut penipu di tepati tuan2 dan puan woi!pi beli minyak skrg jugak!!kn kami dh kata yg pemimpin pakaturn badut penipu ni maksum!!!!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails