Tuesday, September 04, 2018

Dr M Ajak Berfikir, Bayangkan Dunia Tanpa Kondom. Di M'sia?



KUALA LUMPUR: Perkembangan penduduk di dunia tidak dapat dielakkan tanpa getah Malaysia, kata Tun Dr Mahathir Mohamad ketika merasmikan Persidangan dan Pameran Sarung Tangan Getah Antarabangsa ke-9.

Perdana Menteri berkata, industri produk getah yang berkembang pesat menyumbang banyak, bukan hanya kepada ekonomi negara bahkan juga kepada manusia.

"Memang 'sarung tangan' getah adalah penting untuk menghalang terlalu banyak kelahiran," katanya yang mengundang ketawa hadirin.
"Bayangkan dunia tanpa kondom. Jika dunia mempunyai penduduk lebih dari tujuh bilion sekarang, ia (tanpa kondom) boleh menjadi 10 bilion kerana tidak ada cara untuk mencegah konsepsi itu.

"Jadi, getah telah melakukan tugas yang amat baik kepada untuk manusia sejagat," katanya sambil menarik ketawa dan tepukan dari penonton.
Majlis yang berlangsung selama tiga hari bermula Selasa merupakan anjuran Persatuan Pengeluar Sarung Tangan Getah Malaysia.
Tahun lalu, sarung tangan getah menyumbangkan 73.2 peratus daripada semua eksport barangan getah untuk Malaysia.
Dr Mahathir berkata, penghargaan seharusnya diberikan pembangunan dan penyelidikan, dengan industri getah terus membangunkan produk-produk baharu, dari tayar getah hingga sarung tangan pembedahan, kepada peredam gempa bumi untuk bangunan.

"Bukan getah itu sendiri yang penting, tetapi penggunaannya," katanya.
Dr Mahathir berkata, lebih banyak penyelidikan diperlukan untuk tumbuhan lain yang boleh ditemui di Malaysia atau boleh ditanam di negara ini supaya produk-produk baharu dapat dihasilkan.  (mStar)
Komen Weblog Ibnu Hasyim: Saya pula ajak berfikir, apakah peranan kondom dalam perkembangan maksiat di dunia? Ada ke? Di Malaysia, bagaimana?

Hasil carian imej untuk kondom maksiat
Hasil carian imej untuk kondom maksiat
Hasil carian imej untuk kondom maksiat
Imej yang berkaitan
Hasil carian imej untuk muka mahathir macam kondom?

39 comments:

Anonymous said...

admin ibnu hasyim, ini bukti terkini PAS amal rasuah dan salahguna kuasa. Berita rasmi, bukan fitnah, jika fitnah, sila saman akhbar2 berkenaan!

Untuk kes2 lain, akan menyusul kemudian..........

Bekas ADUN PAS Direman SPRM
===========================
Rekod Pas yang berstatus bersih daripada sebarang siasatan Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM) akhirnya lebur selepas bekas Adunnya direman dua hari bagi membantu siasatan berhubung penyalahgunaan kuasa membabitkan RM50,000.

Tempoh tahanan reman itu bermula hari ini dan tamat pada esok.

Perintah tahanan reman itu dikeluarkan oleh Majistret Shah Alam, Raja Noor Adilla Raja Mahyaldin selepas membenarkan permohonan SPRM.

Siasatan dijalankan mengikut Seksyen 23 Akta SPRM 2009. Terdahulu, wanita berusia 56 tahun itu tiba di pekarangan mahkamah pada jam 10.40 untuk prosiding reman.

Semalam, ditahan jam 5.50 petang di Pejabat SPRM Selangor ketika hadir untuk memberi keterangan.

Beliau dipercayai tersebut telah melantik sebuah syarikat anaknya sebagai pembekal bagi Program Masyarakat Pusat Khidmat Dun beliau.

Pada 23 Mac lalu, Presiden Pas, Datuk Seri Abdul Hadi Awang mendedahkan rahsia pemimpin Pas bebas rasuah.

"Di sinilah setiap wakil rakyat Pas, setiap petugas Pas dibaiahkan diikat setia dengan perjanjian dengan nama ALLAH supaya menunaikan tanggungjawab di atas nama agama, patuh perintah agama, tidak khianat.
"Bukan sahaja dalam aspek aspek yang sempit tetapi termasuklah dalam ruang yang luas dalam menjalankan tugas tugas mereka bila diberikan amanah untuk memerintah negara," katanya.
Abdul Hadi berkata, tiap-tiap orang dalam kalangan ahli Pas apabila dilantik menjadi wakil rakyat, dilantik menjadi pemimpin mengganggap itu adalah perkara agama dan tidak boleh melakukan kesalahan.

Sebelum ini, bekas menteri di Jabatan Perdana Menteri, Datuk Seri Paul Low mengisytiharkan di Parlimen bahawa 92 pemimpin parti politik disiasat Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM) antara 2013-2017.

Fakta menunjukkan bahawa 71 orang darinya adalah dari BN manakala selebihnya 21 orang dari parti komponen Harapan dan ia secara tidak langsung mengiktirafkan pemimpin Pas sebagai bebas rasuah lapor Sinar

Sementara itu Kosmo melapurkan..

SHAH ALAM - Bekas Ahli Dewan Undangan Negeri (ADUN) Seri Serdang(PAS), Noor Hanim Ismail direman dua hari bermula hari ini bagi membantu siasatan kes salah guna kuasa berjumlah lebih RM50,000.

Perintah tahanan reman sehingga esok itu dikeluarkan Majistret Raja Noor Adila Raja Mahyaldin selepas menerima permohonan daripada Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM) di sini hari ini.

Terdahulu, Noor Hanim tiba di Mahkamah Majistret dengan memakai baju lokap SPRM kira-kira pukul 10.40 pagi.

Bekas ADUN PAS Sri Serdang itu ditahan kira-kira pukul 5.50 petang semalam di pejabat SPRM Selangor ketika hadir untuk memberi keterangan.

Noor Hanim ditahan bagi membantu siasatan selepas dipercayai telah melantik sebuah syarikat sebagai pembekal bagi Program Masyarakat Pusat Khidmat Dewan Undangan Negeri yang mana syarikat tersebut adalah milik anaknya.

Kes disiasat mengikut Seksyen 23 Akta SPRM 2009.

=======================================

Bukti orang islam Pas tidak tulen! Islam warisan mak bapak! Islam kapal selam, kejap timbo kejap tenggelam, ikut keperluan politik Pas! HAMPAS!!!!!!

Mohammad Azren said...

Tuan Ibnu mahu tengok wayang gambar tak?. Bagus ceritanya tau!. Cerita .." muslimat dan muslimah Pas bertaawun dengan Penyamun ". Hehehekikikihahahakahkahkah.

Mohammad Azren said...

Wayang yg bakal ditayangkan yg amat dinantikan. Coming Soon. " Kebenaran vs AudioPowerRangers" Dijangka Tayangan Perdana akan diadakan di Kota London bulan April Tahun Depan. Booking tiket siap-siap ye Ibnu. Hehehekikikihahahakahkahkah

Anonymous said...

ibnu, tok yoh ajok fikir2 lah, budak 14 taun mane tau amende tu, mung patutnya terangkan cara2 nok gune kondom, sebak ape kena gune, ape beza rasa masa guna kondom denge masa tok gune kondom, kalu dok sedak nok wak guane.......hah gitu patoknye mu komeng, bodo mung!

Anonymous said...

Baru tahan. Belum bawak mahkamah. Mahathir memang cekap bab perangkap ni. Tapi the big boss, Guan eng boleh lepas pulak. Anwar dlm penjara pun boleh bebas sekelip mata. Haru biru bila bukan ust yg memerintah. Ikut akhlaq jahiliyah je puak pakatan harapan. Top man dlm bersatu maha firaun. Top man dlm pkr,mahkamah putuskan 2 kali salah meliwat. Mat sabu syiah dan khianat kpd Islam, guan eng pulak kafir yg menyatukan mahathir, sabu dan anwar. Hebat kejahatan mereka dan bakal merosakkan alam melayu.

Anonymous said...


Lobai tak main pakai kondom.

Lobai pakai cincin daaa..

Nak bukti ...minta Lobai tunjuk kote masing-masing... ada berani ?

Anonymous said...

air asia tony penandaz buleh tulung ostad2 dapat tambang murah ke London, cepat ostad2 lelabi2 pas.......opsssss!!!!.......betui kan, lelabi lelabi pas sekelian?

Anonymous said...

Dan janganlah kamu membunuh anak-anakmu karena takut kemiskinan. Kami lah yang akan memberi rezeki kepada mereka dan juga kepadamu. Sesungguhnya membunuh mereka adalah suatu dosa yang besar.

Katakanlah: "Kalau seandainya kamu menguasai khazanah rahmat Tuhanku, niscaya khazanah itu kamu tahan, karena takut membelanjakannya". Dan adalah manusia itu sangat kikir.

rezeki ynag Allah bagi seluruh alam ni cukup untuk semua manusia
tapi ramai manauis ynag dibagi kuasa n kaya
tamak n suka menindas negara lain

matde dulu amno 22 tahun ngan puak penyamun
lani nagn puak penyanagk pulak

Anonymous said...

‘Saya laksanakan undang-undang tanpa pengaruh luar’

4 Sep 2018, 5:56 petang (Dikemaskini 4 Sep 2018, 6:02 petang)

A A
Jabatan Peguam Negara menolak dakwaan bahawa keputusannya untuk menggugurkan kes rasuah ke atas Menteri Kewangan Lim Guan Eng adalah bermotivasi politik, ataupun Peguam Negara, Tommy Thomas terbabit dalam keputusan itu.

Ketua Bahagian Perbicaraan dan Rayuan / Timbalan Pendakwa Raya, Datuk Mohamad Hanafiah Zakaria berkata beliau adalah individu yang memutuskan untuk menggugurkan pertuduhan terhadap Lim dan ahli perniagaan Phang Li Koon setelah ditugaskan membuat keputusan berhubung representasi yang dibuat oleh kedua-dua tertuduh.

Sebelum ini, Hanafiah tidak tidak pernah terlibat dengan kes berkenaan.

“Saya ingin menegaskan bahawa saya membuat keputusan berhubung representasi tersebut tanpa sebarang pengaruh luar. Malahan, terdapat satu firma guaman yang mewakili pengadu telah menghantar surat yang membantah sebarang cadangan untuk menggugurkan pertuduhan terhadap Lim Guan Eng dan Phang Li Koon.

“Saya telah menjawab surat tersebut dengan mengatakan bahawa saya akan memutuskan kes tersebut berdasarkan bukti yang sedia ada dan berlandaskan undang-undang, yang mana telah saya lakukan, tanpa sebarang pilih kasih.

“Keadilan adalah keutamaan saya,” katanya dalam satu kenyataan hari ini.

Berikut adalah kenyataan penuh Hanafiah:

1. Di sini saya ingin menjelaskan bahawa keputusan “nolle prosequi” (iaitu di mana pihak pendakwaan membuat keputusan untuk tidak meneruskan pendakwaan) berhubung pertuduhan terhadap Lim Guan Eng dan Phang Li Koon telah dibuat tanpa sebarang penglibatan oleh Peguam Negara. Perkara ini pernah dijelaskan dalam kenyataan akhbar bersama yang dikeluarkan pada 2 Ogos 2018 oleh Peguam Cara Negara, Datuk Engku Nor Faizah binti Engku Atek dan Peguam Cara Negara II, Datin Paduka Zauyah Be binti Loth Khan yang mana kenyataan tersebut telah memaklumkan bahawa Peguam Negara telah menarik diri daripada semua perbincangan berkaitan dengan kes tersebut dan tidak akan terlibat dalam membuat sebarang keputusan yang bakal dibuat oleh Jabatan Peguam Negara.

2. Dalam hal ini, Jabatan Peguam Negara telah mengambil pendekatan “fresh eye”, dan saya telah diberi tanggungjawab untuk membuat keputusan berhubung representasi yang dibuat oleh kedua-dua Lim Guan Eng dan Phang Li Koon. Ini memandangkan saya tidak pernah terlibat dengan kes tersebut dan dipercayai akan dapat memberi pertimbangan terhadap kes tersebut dari perspektif yang baharu.

3. Setelah diberi penugasan tersebut, saya telah meneliti keterangan- keterangan berdasarkan penyiasatan yang dilakukan oleh SPRM, dan juga keterangan-keterangan yang telah dikemukakan oleh saksi-saksi pendakwaan di mahkamah yang telah diuji dengan pemeriksaan balas. Saya membuat kesimpulan bahawa hasil pemeriksaan balas yang dilakukan terhadap saksi-saksi pendakwaan, keterangan yang menyokong pertuduhan pertama dibawah seksyen 23 Akta Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia dan pertuduhan kedua dibawah seksyen 165 Kanun Keseksaan telah dilemahkan secara substantif. Kesimpulan ini dicapai berdasarkan keterangan baharu yang timbul semasa pemeriksaan balas terhadap saksi-saksi pendakwaan.

4. Setelah membuat kesimpulan-kesimpulan tersebut, saya berpandangan bahawa saya mungkin tidak memenuhi tanggungjawab saya sebagai Timbalan Pendakwa Raya untuk membiarkan kes diteruskan setelah mengetahui bahawa kes terhadap Lim Guan Eng dan Phang Li Koon tidak akan berjaya pada akhir kes pendakwaan. Maka dengan itu, saya membuat keputusan supaya pihak pendakwaan “nolle prosequi” pertuduhan-pertuduhan terhadap kedua- dua tertuduh berdasarkan seksyen 254 Kanun Tatacara Jenayah

Anonymous said...

Orang iselam takut tuhan..yg takut tuhan tak buat maksiat...tak sokong kemungkaran prompak...pas takut tuhan ker?...

Anonymous said...

non 5:45,
puak hamPAS sokong si munafiqun najib UMNO MO1 kafirun MCA = akhlaq Islam?
puak hamPAS PUASHATI dgn penipuan si kafirun arulkanda = akhlaq Islam?
puak hamPAS ponteng sidang Parlimen Malaysia = akhlaq Islam?
puak hamPAS jadikn hudud bahan politik = akhlaq Islam?
puak hamPAS main2kan RUU355 mahkamah syariah = akhlaq Islam?

Belum di Mahsyar sudah TERPINGA PINGA kamu rupanya, keliru lagi mengeliru......

Anonymous said...

UMNO, MCA dan MIC bergilir-gilir meliwat PAS, PAS tak sakit tapi sedap berkat mentera TGHH.

Anonymous said...

Lobai2 kauni bodoh mmpermainkan gelaran org2 yg mulia,kalau gelaran Tuanku kau boleh hormat knp gelaran lebai kau perlekehkan setan

Anonymous said...

Aku kalau jumpa org mcmni kurang ajar dan biadab bg makan taik aja,pas parti takde kaitan dengan lebai

Enti PAS BODO said...

'Orang Kelantan memang cerdik, sebab itu kekal undi PAS'

N Faizal Ghazali
4 Sep 2018, 4:48 petang (Dikemaskini 4 Sep 2018, 4:53 petang)

A A
Datuk Mohd Amar Nik Abdullah setuju dengan kenyataan Tun Dr Mahathir Mohamad bahawa rakyat Kelantan sememangnya pandai dan berbakat.

Katanya, sebab itulah mereka terus memilih PAS untuk mentadbir negeri serambi Mekah itu sejak 27 tahun lalu di sebalik pelbagai kekangan.

Beliau yang juga timbalan menteri besar Kelantan membalas kenyataan perdana menteri baru-baru ini bahawa walaupun negeri itu miskin, rakyatnya amat berbakat sehingga berjaya di negeri-negeri lain.

"Memang orang kelantan ramai yang cerdik, sebab itu mereka selama 27 tahun terus mengundi PAS.

Anonymous said...

Ku baca semua komen di atas, tak ada pun bukti PAS, atau Abd Hadi atau Ibnu Hasyim, terlibat kes rasuah, penyelewengan atau apa-apa yang menyalahi Islam. Tak ada pun kes saman ke atas mereka. Yang menuduh tu tak berani saman pon!

Semua itu fitnah, mana berani saman. Lepas tu mencarut. Orang sudah dapat menilai geng anti Islam. babi tunggang lebai kulup.

Ha ha ha


Anonymous said...

Kelihatan jelas yg bersungguh mmberi komen macai ph,kelihatan mereka takut sgt dgn pas,rasa mereka golongan lgbt.mereka cuba menipu orang ramai tp nampaknya takde penipuan mereka hanya memperbodohkan diri sndiri dan sia2 sahaja

Anonymous said...

Nik Amar Pelawak paling mashur di kelantan..

Orang kelantan terlebih bijak sebab tu pilih parti bodoo yg tak reti jana ekonomi hingga jadi miskin mundur...puluhan ribu orang kelantan lari ke negeri PH...pilih pas kerana pas jamin masuk syutga pas....kena tipu dgn lobai pas.

Lobai pas cedik isi tembolok tonggang iselam....jual balak dgn harga murah...

Anonymous said...

Ku masih tunggu lobai hddi nik abuduh dan pas saman husam yg buat fitnah tapi lobai hadi takut rekod transaksi affin bank...hihihi...ketar jubo yeek..

Anonymous said...

Pas bodoo ape nak takut..tapi menentang penipuan pas..

Anonymous said...

Kenape takut nafi pengesahan loyar lobai hadi dilondon suara nik abuduh adalah tulin ngaku baham duit umno dan kenal CIA?..

Jabgan sampai ana sumpah ente jadi aboo....anak anak durhaka...hihihihihi

Anonymous said...

Mca marah Pas guna isu lgbt...pas bodoo diam bisu..

Anonymous said...

Lobai Pas takut Allah ker?..

Anonymous said...

Tuesday, September 4, 2018
Fuh Tedia... !!!! Padah restoran makanan laut 'hidang' tarian
lucah atas meja

Padah restoran makanan laut 'hidang' tarian lucah atas meja

image: http://www.mstar.com.my/~/media/upload/2018/09/04/08/43/tarian%20atas%20meja.ashx?w=620&h=413&crop=1&/

(Ubah saiz teks)
SEBUAH restoran makanan laut bakal berdepan dengan penutupan operasi, kerana didapati menganjurkan persembahan tarian lucah di atas meja di hadapan pelanggan.
Rakaman yang diambil di Chonburi, Thailand itu menunjukkan tiga wanita berpakaian seksi dengan berseluar dalam, mendapat jutaan tontonan.
Menerusi rakaman itu juga menunjukkan penari-penari menari dengan aksi yang menghairahkan.
Pelanggan, termasuk keluarga bersama anak kecil turut dilihat menikmati 'hiburan' yang diadakan di sebuah premis.
Gabenor Chonburi, Pattaratorn Tianchai mengarahkan pegawai daerah Siracha untuk melakukan pemeriksaan ke atas restoran berkenaan.
Restoran yang beroperasi sejak lima tahun itu bakal berdepan dengan arahan penutupan premis.

Anonymous said...

Khas untuk ibnu hasyim..Ibnu hasyim suka cerita mcm ni..

Anonymous said...

Kau yang tak takut Allah,mnuduh org lain.mnusia jenis apa kau.

Anonymous said...

Cerita bodoh,buat menyemak aja,kau nk bg komen pergi blog ph,

Anonymous said...

ciri2 ajaran sesat bertopeng agama mesti ada sex. mcm syiah mutaah. tu sbb mereka hnya fokus jenayah sex saja. bab ekonomi langsung xminat dn mudah pening. dh tu dituduh tu semua dunia. alasan sbb bodoh ekonomi.

bab kondom ni walaun sgt marah sebb xsedap ktnya pakai kondom. bab sex nk maksimum aje walau 5 minit.

begitulah otak sex walaun yg ditempel dgn topeng agama.

Anonymous said...

kepalazakar kalau belom dimasukkan ke dalam faraj belum dikatakan zina / sama lah kepala butoh belom tembusi puki , bukan zina, betul tak lelabi.......

Anonymous said...

dalam negeri

ARKIB : 25/06/1999
Dr. M: Pas ikut telunjuk DAP
KUALA LUMPUR 24 Jun - Datuk Seri Dr. Mahathir Mohamad berkata, tindakan Pas yang mungkin menggugurkan slogan penubuhan negara Islam membuktikan parti itu mengikut telunjuk DAP.

Perdana Menteri percaya, langkah Pas itu ada kaitan dengan desakan DAP dalam rangka pakatan pembangkang sebagai persiapan menghadapi pilihan raya umum akan datang.

''Saya dengar Pas hendak gugurkan slogan negara Islam kerana patuh kepada DAP,'' kata Dr. Mahathir dalam sidang akhbar selepas mempengerusikan mesyuarat Dewan Tertinggi Barisan Nasional (BN) di Menara Datuk Onn, di sini petang ini.

Sebaliknya tegas beliau, Barisan Nasional (BN) tidak perlu tunduk kepada tekanan mana-mana pihak kerana mempunyai prinsipnya sendiri.

''Kita (BN) tidak patuh kepada sesiapa, kita hanya patuh kepada Barisan Nasional,'' katanya.

Pengerusi DAP, Dr. Chen Man Hin membayangkan di Seremban semalam bahawa akan wujud kompromi di antara Pas dan DAP ke arah membentuk manifesto bersama menerusi jawatankuasa teknikal untuk menghadapi pilihan raya umum akan datang.

Kemungkinan di dalam manifesto itu Pas akan menggugurkan slogan penubuhan negara Islam setelah mesyuarat jawatankuasa teknikal pakatan pembangkang mencadangkan ia tidak dimasukkan dalam manifesto pilihan raya mereka.

Dr. Chen bagaimanapun berkata, parti-parti pembangkang masih belum memberi kata putus sama ada menerima cadangan jawatankuasa teknikal itu.

''Rancangan mengadakan manifesto bersama di antara parti-parti pembangkang kini di peringkat akhir dan kemajuan telah dicapai ke arah mewujudkan manifesto itu,'' tambahnya.



Artikel Penuh: http://ww1.utusan.com.my/utusan/info.asp?y=1999&dt=0625&pub=Utusan_Malaysia&sec=Dalam%5FNegeri&pg=hn_04.htm#ixzz5Q862cA3o
© Utusan Melayu (M) Bhd

Anonymous said...

Kalo ibnu yg siarkan tak oernah walaun kata menyemak...munafik

Anonymous said...

Amu takut Allah sebab tu aku tak sokong parti prompak mungkar.....ko dan pas sokong prompak...kerjasama dgn prompak nak menangkan parti prompak....munafik lagi.m

Anonymous said...

DAP ikut telunjuk Dr Mahathir ketepikan logo sendiri

KUALA LUMPUR: DAP menjual maruah parti itu kepada bekas Perdana Menteri, Tun Dr Mahathir Mohamad apabila sanggup mengetepikan logo roket dalam Pilihan Raya Umum Ke-14 (PRU-14) dan menggunakan lambang PKR.

Timbalan Presiden Parti Cinta Malaysia, Datuk Huan Cheng Guan, berkata kesanggupan DAP untuk menggadaikan logo roket membuktikan parti itu mengikut telunjuk Dr Mahathir.

"Keputusan DAP untuk menggunakan satu logo iaitu PKR menunjukkan parti itu sanggup menggadai logo parti mereka sendiri kepada Dr Mahathir sekali gus memberi laluan kepada beliau (Dr Mahathir) berkuasa untuk mengawal DAP dalam kempen pilihan raya.

"Disebabkan Dr Mahathir, DAP tidak dapat menggunakan logo mereka sendiri dan keputusan ini amat mendukacitakan ramai ahli dan penyokong DAP," katanya.

TIMBALAN Presiden Parti Cinta Malaysia, Datuk Huan Cheng Guan. - Foto Ramdzan Masiam
Mengulas lanjut, Cheng Guan juga berkata kesediaan DAP mengetepikan logonya juga kerana parti itu terpalit dengan pelbagai skandal termasuk yang membabitkan Setiausaha Agungnya, Lim Guan Eng.

Beliau mendakwa, DAP juga terbabit dalam isu projek mega bernilai berbilion ringgit membabitkan rancangan pembinaan terowong dasar laut, banjir dan tanah runtuh.

Katanya, orang ramai tidak boleh lagi mempercayai DAP yang parti itu sendiri sudah tidak yakin lagi menggunakan logonya sendiri.

"Jika mereka bertanding menggunakan logo roket, mereka akan kalah teruk.

"Rumusannya, semua sudah terbukti logo DAP terpaksa digadaikan kepada Dr Mahathir dan skandal-skandal yang terpalit ke atas pemimpin-pemimpin parti itu," katanya.

DAP sudah menggunakan logo roket dalam PRU sejak tahun 1969.

Anonymous said...

Gambar beca tu jelas ibnu hasyim kaki fitnah....ahli neraka walo pon dijamin masuk syurga oleh pas..

Anonymous said...

aPABILA DIPIMPIN OLEH MAHAZALIM TU YANG JADI MCM MULUT DAN TULISAN PUAK KERAJAAN PAKATAN/DAP
NI...HAAH..PAS PUN TERLIBAT DGN RASUAH..HAAA..TEPUK..YG MAHAZALIM NI DAH BERATUS BILION PERABIH DUIT RAKYAT AOKK...LGE KES PUN BOLEH SETTLE MA...ABG BUSAR PUNYA PASAI..

HAAAH,,,TEPUK!!! BAPAK LANUN ANAK2 KPALA LANUN...HAAHH...!!! TEPAUK


MALAYSIA DIKUASAI LANUN2....

Anonymous said...

Parti tak merompak bodoh yg salahnya individu,umno tak salah yg salah mahadey menjadi kan UMNO bodoh,pas tak salah perjuangkan Islam yg salah segelintir individu

Keris berayon said...

PORK U kikikikikikikiki

Anonymous said...

Passionate betul Ibnu tulis kronoloji detik2 sejarah diMalaysia peristiwa sebatan Lesbian oleh PAS Terengganu. Modal besar utk PRK2 itu.

Kajian internet menunjukkan ramai lelaki2 miang yg suka lihat adegan aksi ranjang Lesbian. Kenapa eh?

Takpa walaun tidak termasuk lelaki2 miang cuma kuat seks dan sentiasa mencari teknik2 memberi kepuasan kpd isteri2 yg ramai.

Mungkin Ibnu yang pakar LGBT boleh beri pencerahan?

Atau kena tanya orang pergi German title2 porno yang dilanggani ada tak pilihan LGBT, dahlah mintak org lain setelkan bill pay-per-view yg lain dari bill hotel.

Anonymous said...

Kami orang islam x minat cerita2 camtu. Hang lain la.. mungkin ugama hang tadak hal..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails