Friday, September 07, 2018

Tarian Tiang 1/2 Bogel Untuk Kanak-Kanak. Tiada Agama, Apapun Boleh Jadi.

https: img-o.okeinfo.net content 2018 09 04 18 1945930 tampilkan-penari-tiang-erotis-di-depan-murid-tk-kepala-sekolah-dipecat-rXyLKSZ8Gp.jpg
BEIJING – Seorang guru besar taman kanak-kanak (TK) di China yang mencuba memeriahkan upacara hari pertama sekolah dengan pertunjukan penari tiang yang erotis dipecat menyusul berbagai keluhan dari orangtua murid. 

Melalui media sosial, para orangtua itu mengungkapkan kemarahan mereka menuntut pemecatannya. Seperti kebanyakan sekolah di China, Taman Kanak-Kanak Xinshahui di Kota Shenzhen juga menandai dimulainya tahun persekolahan baru dengan sebuah upacara yang biasanya diisi dengan pertunjukan dan pidato. 

Namun, pada   3 September, upacara itu diisi dengan pertunjukan tarian tiang yang erotis, menyebabkan Ketua Sekolah Lai Rong kehilangan pekerjaannya. Video yang tersebar di media sosial memperlihatkan seorang penari berpakaian ketat dan hot pants bergoyang naik turun di sebuah tiang diiringi muzik dengan kanak-kanak kecil berseragam marching band menyaksikan dengan heran. 


Beberapa murid tampak mencuba menirukan gerakan penari itu, menggoyangkan pinggul mereka di sekitar tubuh temannya. Para orangtua terdengar komen   kepantasan ditampilkannya pertunjukan itu di depan anak-anak.

Mereka mengungkapkan kemarahannya melalui media sosial, mengancam akan mengeluarkan anak mereka dari sekolah itu dan meminta Rong dipecat. 

"Tarian tiang di upacara penyambutan sekolah? Bagaimana saya boleh mempercayai anak-anak saya dengan mereka? Saya akan menarik anak saya dari sekolah dan meminta pengembalian wang," kata salah satu orangtua murid melalui aplikasi WeChat sebagaimana dikutip AFP, Selasa (4/9/2018). 

Melalui pesan teks kepada para orangtua, Guru Besar Lai Rong meminta maaf atas “pemandangan mengerikan” yang mereka saksikan dan kerana tidak memeriksa penampilan si penari. Dia mengatakan, pertunjukan itu dimaksudkan untuk memeriahkan suasana. 

Beberapa jam kemudian,   Biro Pendidikan Bao'an setempat mengumumkan bahawa mereka telah memecat guru besar dan menyiasat insiden di Xinshahui itu. 

"Sekolah-sekolah lain di daerah harus melakukan refleksi dari insiden ini dan menjunjung tinggi standard pendidikan," demikian pernyataan dari dinas pendidikan Bao’an.

Insiden ini merupakan satu dari beberapa peristiwa kurang menyenangkan yang terjadi pada awal tahun persekolahan baru di China. 

Selama akhir minggu, orangtua mengeluh bahwa program televisyen yang dianggap wajib dilihat oleh pendidik negara pada Sabtu malam memasukkan 12 minit iklan, kebanyakan mempromosikan kursus les online dan penjualan alat tulis. Stesyen televisyen telah meminta maaf atas kejadian ini.
Video 0:31

Komen Weblog Ibnu Hasyim: Tarian Tiang 1/2 Bogel untuk kanak-Kanak. Tiada agama, apapun boleh jadi. PM PH baru saja menang anjur kononnya program kebajikan tarian gelek kutip derma Tabung Harapan PH.

Pada hal dalam Perlembagaan Persekutuan Perkara 3 termaktub Islam agama bagi persekutuan, tetapi ditafsirkan secara sekular. Itulah pengkhiatan paling besar di dunia Malaysia terhadap agama Islam yang suci.

Masih penyokong-penyokong PH tak faham?


Video



Sinar TV

YouTube - 1 hari lalu




Astro Awani

YouTube - 21 Ogo 2018




Berita Harian Online

YouTube - 3 hari yang lalu




Astro Awani

YouTube - 16 Ogo 2018




beritanasionalrtm rasmi

YouTube - 16 Ogo 2018

Hasil carian web


24 comments:

ted manoff said...

Diorang ada agama..mungkin tuan ibnu yg xde agama..nii masalah sikap yg xde kaitan dgn agama..ada jerr remaja islam berpeleseran dikelab mlm wajarkh kita kata mereka xde agama?..mungkin tuan ibnu terikut2 sikap jumud taliban pas..gemar melabel org xde agama tapi diri sendiri tk ikut apa yg di ajar oleh agama..

Anonymous said...

Anwar keluar afidavik dari siasatan AMLA AGC berupa bukti cek2, penyata akaun bank yang disita bukti Klepto Najib bayar Shafee Abdullah RM9.5 juta dari duit curi 1MDB.

Shafee yg dilantik sbg Pendakwa Khas bagi kes rayuan Kerajaan Najib selepas Mahkamah Tinggi membebaskan Anwar dari tuduhan sodomi kerana keraguan besar bukti2 DNA
tidak selamat utk menghukum orang tidak bersalah. Dalam bahasa pasar, bukti difabrikasi.

Selepas bayaran RM9.5 juta itu kpd Shafee, Mahkamah Rayuan dibawah CJ yg disambung Najib pusing balik hukuman mahkamah tinggi dan Anwar dihukum bersalah oleh Mahkamah Rayuan.

Antara kesalahan2 Shafee:

1. Peguam terima rasuah utk pengaruhi kes yg dikendalikan dan guna duit utk merasuahkan Hakim2 . Juga CBT dan salah guna kuasa sbg Pendakwa Khas yg Dilantik Najib.

2. Lantikan Shafee tidak sah kerana conflict of interest sbg peguam peribadi Najib dan bersama2 Najib dan Saiful berkonspirasi kenakan Anwar kes sodomi dgn bukti2 fabrikasi DNA pengadu Saiful

3. Mengfail affidavik tipu ke mahkamah tidak mengaku terima duit RM9.5 juta

4. Langgar etika dan Tara Ara peguam ikut Bar Council kerana mempromosi bersama UMNO kejayaan beliau menang kes rayuan. Hukuman dipecat akreditasi peguam

5. Langgar etika dan tatacara peguam ikut Bar Council menerima rasuah tujuan mempengarohi kes kendalian dari orang yg berkempentingan utk salahkan dan penjarakan Anwar. Hukuman dipecat akreditasi peguam.

Najib bakal kehilangan peguam hebat utk kendali 7 kes CBT, CBT dan salahguna kuasa SRC.

Spt kata Daim dalam interview TV3, penyiasatan AMLA juga dilaku kan semua penerima2 duit curi 1MDB dari Najib termasuk PAS melalui Nasha sbg broker aduan Rafizi hari itu dari sumber SPRM.

PAS bersengkongkol dgn Najib dgn Hadi sendiri jadi pembela tegar Najib cara menyerang Mahathir habis habisan.

PAS bergabung dgn parti3 yang dikafiri BN UMNO, MCA dan MIC tanam kebencian kpd PH kerana ingin selamatkan Najib dari dihukum dan kembalikan Najib sbg PM.

Mohammad Azren said...

Bila ada aje berita seks yg melibatkan kanak-kanak, pasti tidak terlepas dari skop Ibnu. Semacam ada kecenderungan yg amat kepada seks yg melibat kanak-kanak. Ada kah ibnu dan sebahagian golongan Lobai yg terjebak dengan gejala PEDOFIL. Maka ini juga satu penyakit yg boleh disamakan dengan LGBT. Bawa berubat ibnu sebelum terlambat. Dan kepada Ibubapa, Awas! Lobai Pedofil ada dimana-mana. Hehehekikikihahahakahkahkah

Anonymous said...

Mungkin ini taktik blitz Tuan Admin delete cepat2 posting supaya hanya dibaca isi kandung utama cepat2 pengundi2 Seri Setia dan Balakong tanpa sempat dikomen.

Ketakutan PAS dan Tuan Admin yalah pendapat2 yang berbeza dari PAS tapi ada kebenaran utk mrmbetulkan kesesatan dan wala membabi buta Tuan Admin.

Ketakutan kedua yalah tidak mahu mendedahkan kpd pengundi2 akhlak burok, membaruaksn dan guna bahasa kesat dgn nama semua haiwan digunakan, terus menerus mengkafir harbi sesama Islam sbg jawaban walaun2.

Tidak istiqamah dan cermin langsong Parti Islam yang berjuang menegakkan Islam, menjaga dan pertahan hak orang Islam.

Halusinasi dari dedak duit curi berlaku jugak semasa PRU14 DUN Kota Anggerik dan Parlimen Shah Alam bila PAS mendoa kehancuran diri sendiri bila tidak keluar dari kerajaan yang menjajah walaupun dah tarik diri dari Pakatan Bukan Islam yang menjajah Kerajaan Selangor dgn PAS selama 2 penggal.

Bahaya betul pukulan duit curi Najib.

Anonymous said...

Mohammad Azren September 7, 2018 at 11:37 AM

Kalau itulah komennya tak payah komen la bodoh..

Anonymous said...

Mereka satu sama lain selalu tidak melarang tindakan mungkar yang mereka perbuat. Sesungguhnya amat buruklah apa yang selalu mereka perbuat itu.

amnao paktan sama saja dalam bab

Anonymous said...

Kami penyokong pakaturn badut penipu sudah kaya raya.ada elaun menganggur, ada elaun fitnah,juga elaun komen bangang di blog ibnu.minyak petrol pun dah turun jd rm 1.10.tol pun sudah percuma.harga barang pun dh turun 200%. Sst 10% + 6% tak nampak d resit pembelian lagi dh mcm gst 6% dulu tu. Tahniah....

Anonymous said...

i pun syak gitu juga la.. disalut sikit dgn bedak agama nmpak mcm anti la. anti dlm suka.

Anonymous said...

akhlak org pas zaman tgna dn tghh sgt berbeza. yg sekarang teruk dh. ini realiti.. suka tk suka itulah hakikatnya.

sebaiknya sebelum menegak hukum islam..tegakkn dulu akhlak dan budi pekerti yg ngaku pejuang islam tu. barulah disegani kawan dn lawan.

Anonymous said...

Kamu tak perlu mengajar kami orang muslim dengan agama kami Ted Manoff. Kamu dengan urusan agama kamu lah...

Anonymous said...


samada kena tipu atau tidak.. sama-sama tunggu keputusan PRK Setia Alam dan Balakong.

Walaupun ada janji tidak tertunai, rakyat terima dengan baik sebab PH menjelaskan situasi dengan jujur.. PAS sedar hutang negara parah, dan jalan penyelesaian nya terlalu rumit dan masa yang lama.. Kelantan yang PAS perintah tu pun berkeadaan teruk walaupun tak ada 1MDB.

Anonymous said...

UNDILAH PAS KERANA:

1-PAS sokong JH Low
2-PAS sokong 1MDB.
3-PAS sokong Najib, UMNO dan GST.
4-PAS sokong Barisan Perompak Negara.
5-PAS rela Malaysia "digadai" kepada negara China.

Anonymous said...

Tak pi shopping ke?gaji minimum dh naik dari rm1000 skrg dh jadi rm1050. Penuh satu troli tuuuuuiuuuuiiiiuuuii. Tahniah di tipu...

Anonymous said...

HARGA MINYAK RON 95 SUDAH TURUN!!! Padan muka penyokong pas!tak percaya sangat dgn pemimpin maksum pakaturn badut penipu ni...undi lg pas tu! Sekarang minyak dh turun ke RM0.85 seliter.tahniah di tipu....

Anonymous said...

BERITA BAIK!!!hanya utk rba dapigs di blog ibnu hashim ini sahaja.lembaga zakat selangor sedang agih kan zakat kepada 11 golongan maksum asnaf al riqab -1.pelacur 2.mak nyah 3.gay 4.homoseksual 5.gigolo 6.biseksual 7.pengkid 8.tomboy 9.lesbian 10.bersekedudukan dgn bukan islam 11.RBA DAPIGS di blog ibnu hashim. Untung le jd mereng ayam....

Anonymous said...

Berita bagus punya!!!kuda tak kena sst 10% + 6%.kita ada kerajaan pakaturn badut penipu yg maksum....takburrr. jom p beli kuda sekarang....tahniah di tipu.

Anonymous said...

BERITA BAIK!!!hanya utk rba dapigs di blog ibnu hashim ini sahaja.lembaga zakat selangor sedang agih kan zakat kepada 11 golongan maksum asnaf al riqab -1.pelacur 2.mak nyah 3.gay 4.homoseksual 5.gigolo 6.biseksual 7.pengkid 8.tomboy 9.lesbian 10.bersekedudukan dgn bukan islam 11.RBA DAPIGS di blog ibnu hashim. Untung le jd mereng ayam....

Anonymous said...

VIRALKAN!!!!terkini-harga minyak ron 95 -rm0.56 seliter.harga ron 97 -rm.45 seliter.harga diesel -rm0.32 seliter. Janji pkaturn badut penipu di tepati tuan2 dan puan woi!pi beli minyak skrg jugak!!kn kami dh kata yg pemimpin pakaturn badut penipu ni maksum!!!!

Anonymous said...

5:31

kamu sokong Barisan Perompak Duit Rakyat
bila parti tu kalah, kamu kutuk mereka yang nak bawa sinar baru buat Malaysia.

Otak kamu taraf "puki".

Anonymous said...

Keputusan Majlis Fatwa Selangor diatas kecuali No 11 telah diputuskan oleh Majlis Fatwa Negeri pada tahun 2012 dan telah mendapat perkenan Tuanku Sultan sbg Ketua Agama Negeri Kerajaan Pakatan Rakyat Negeri Selangor.

Kebetulan yang jadi Exco Agama pada tahun 2012 yalah Adun PAS dalam Kerajaan Pakatan Rakyat menjaga portfolio Agama diNegeri Selangor dan berkerja rapat dgn dgn Pejabat Mufti Negeri yang keluarkan fatwa itu.

Tujuan bayaran Zakat bagi asnaf ini yalah membantu dan mendidik mereka kembali kejalan benar.

Walaun ini adalah mencontohi sindrom keluk kelik yang tersasau dan halusinasi kerana dedak duit curi terpaksa jilat balik semua ludah2 dulu.

Dulu UMNO, BN kafir dah halal. Gulai kawah UMNO dan MCA daging babi haram dah halal.

Yang kesian, ahli keluarga Memali yang terdorong perangi Kerajaan Kafir oleh Amanat Hadi dan mati terbunoh.

Pemimpin PAS sibuk beli kereta Merah bila bertaawun dgn UMNO kafir dulu.

Anonymous said...

semua hujah2 nas mngharamkn dan dianggap anti islam jika sokong dap yg dilacurkn pas sebelum ini adalah terbatal dn tidak terpakai kpd mca di balakong walaupun kedua2nya menolak 355.

inilah perangai penunggang agama akhirzaman yg sgt dibimbangi oleh Nabi saw lbh dpd dajjal.

mmgundi ph di balakong dn seri setia bermakna anda mngundi kerajaan islam yg dipimpin oleh menteri besar islam yg bernaung di bawah Ketua Agama Islam Selangor iaitu KeBawah Duli Sultan Selangor.

dan Baginda sangat gembira dn puashati dgn pentadbiran ph di selangor semenjak ditadbir ph sebelum ini lagi. lbh baik dr kerajaan bn sebelum itu.

sanggupkah tuan2 mngundi pihak lain yg memberi faedah kpd selangor? kunun utk jadi pengimbang.. pengimbang apanya? kan pembangkang suka buat perhimpunan dpd buat homework utk bahas dlm dewan.

jd berilah undi pd calon ph utk memantapkn kerajaan yg sedang bermati2an utk memulihkn negara ini.

tuan2 mungkin ada yg terkilan dgn janji2 dedak dpd najib dulu tp percayalah akibat dpd dedak yg sedikit itu akn mnjahanamkn negara dan generasi tuan2.

bila negara jahanam tkde pluang dh nk merapu dgn permainan 355 dll.

sekian undilah parti harapan.

jgn undi parti bulan atau bintang kerana mereka ibarat org yg cedera...utk bantu diri sendiripun terhegeh2.. apa lg nk bela rakyat.

Anonymous said...

APA LAGI KAMI TAK TEPATI?!!10 JANJI 100 HARI SEMUAH SUDAH TERTUNAI!!1.kuda tak kena sst 10% + 6% -dah dilaksanakan. 2.lantik syarikat minyak mirzan mahathir petron utk bekal minyak kenderaan kerajaan -dan ditunaikan. 3.penghapusan tol seluruh malaysia -dah dibuat. 4.minyak petrol dan diesel turun ke rm0.45 seliter -dah dilaksanakan. 5.tuduh najib samun 1mdb tapi dakwa dgn kes src international -dah di lakukan. 6.jual pegangan khazanah di singapura ke temasek holding -dah dikawtimkan. 7.pembantu kanan menteri terima rasuah bg pihak menteri -dah di ajar dgn baik. 8.tipu gst di sifarkan tapi dh jd sst cukai perkhidmatan 6% -dah dibodohkan. 9.perdana menteri dan kabinet dapur macam ahmad maslan -dah ditiru sebijik. 10.gaji minimum rm1.500.00 salah titik perpuluhan jd rm1.050.00 -dah boleh beli barang penuh troli lagi.

Anonymous said...

6.15 Kamu UMNOgok menyamar diblog PAS.

Mustafa Ali PAS takda hal Manifesto PH pasal Hadi pun mintak tangguh Manifesto Trg dan Manifesto Kel pun byk tak setel dari PRU11.

Manifesto BN Najib PRU13 pun byk tak tunai lagi.

Isunya yalah UMNO terpaksa bergsntung dgn PAS fasal dah jadi 3 penggal tak berjaya nak robohkan Kerajaan Pakatan Selangor time Najib, Zin Badak dan Noh Udang jadi Pengerusi Perhubungan Negeri semua budget besar duit curi RM2 billion keatas lah projek ambil alih.

Semua gagal tapi Pengerusi pow hodoh2 25-20 juta sorang ikut sumber UMNO Negeri.

Jadi UMNOgok, nice try.

Anonymous said...

INI PAKATURN BADUT PENIPU HARPORN LA..APA LAGI KAMI TAK TEPATI?!!10 JANJI 100 HARI SEMUA SUDAH TERTUNAI!!1.kuda tak kena sst 10% + 6% -dah dilaksanakan. 2.lantik syarikat minyak mirzan mahathir petron utk bekal minyak kenderaan kerajaan -dan ditunaikan. 3.penghapusan tol seluruh malaysia -dah dibuat. 4.minyak petrol dan diesel turun ke rm0.45 seliter -dah dilaksanakan. 5.tuduh najib samun 1mdb tapi dakwa dgn kes src international -dah di lakukan. 6.jual pegangan khazanah di singapura ke temasek holding -dah dikawtimkan. 7.pembantu kanan menteri terima rasuah bg pihak menteri -dah di ajar dgn baik. 8.tipu gst di sifarkan tapi dh jd sst cukai perkhidmatan 6% -dah dibodohkan. 9.perdana menteri dan kabinet dapur macam ahmad maslan -dah ditiru sebijik. 10.gaji minimum rm1.500.00 salah titik perpuluhan jd rm1.050.00 -dah boleh beli barang penuh troli lagi.tahniah di tipu dan juga sokong penyamun baru....

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails