Monday, September 03, 2018

Penajis Zina Haram XCukup Umur, Tak Bising.. Kecuali Kahwin Halal XCukup Umur...


Remaja 14 Tahun Mengaku Lakukan Hubungan Seks Dengan Ramai Lelaki


MELAKA: Seorang remaja perempuan di sini mengaku telah melakukan hubungan seks dengan ramai lelaki di sekolah, rumah dan beberapa lokasi lain tahun lalu.

Kegiatan tidak bermoral pelajar Tingkatan Dua itu terbongkar apabila salah seorang rakan sekelasnya mendedahkan perkara itu kepada guru kaunseling.
Pada Rabu, guru berkenaan bertindak menyoal pelajar berusia 14 tahun itu.

Hasilnya, pelajar itu mengaku telah melakukan hubungan seks sejak Tingkatan Satu dengan beberapa lelaki di pelbagai lokasi termasuk di kelas, bawah tangga, bilik solat, rumah terbiar dan juga kediamannya.

Pelajar perempuan itu juga mengaku ia berlaku atas kerelaan dan persetujuan kedua pihak, malahan dia tidak pernah meminta wang selepas melakukan hubungan seks itu.

Selain rakan lelaki sekolah sama, pelajar itu mengakui pernah tidur dengan beberapa pelajar lelaki dari dua sekolah menengah dan lelaki lain.

Ketua Jabatan Siasatan Jenayah Melaka, Asisten Komisioner Kamaluddin Kassim berkata, pelajar berkenaan telah dipindahkan ke sekolah di Ayer Keroh pada Jun 2016 kerana masalah disiplin.

"Sebaik mendapat maklumat terperinci mengenai kegiatan seksual pelajar itu, guru berkenaan telah membawa pelajar itu untuk membuat laporan polis," katanya.

Pada Jumaat, polis telah menahan 11 pelajar sekolah berusia antara 13 dan 16 tahun dari tiga sekolah menengah dan dua lagi suspek berusia 21 tahun.

Semua suspek akan disiasat mengikut Seksyen 376 (1) dan Seksyen 377B Kanun Keseksaan kerana merogol dan melakukan persetubuhan di luar aturan tabii.

"Pelajar perempuan itu telah dihantar ke Hospital Melaka untuk menjalani ujian kesihatan dan seterusnya disarankan supaya melalui penilaian psikiatrik.
"Kami akan melengkapkan siasatan sebelum menyerahkannya kepada pejabat Timbalan Pendakwa Raya untuk tindakan lanjut," katanya.

Komen Weblog Ibnu HasyimPenajis zina haram tak cukup umur mengaku sendiri berzina dengan ramai lelaki di sekolah, rumah dan beberapa lokasi lain tahun lalu, tak ada pun dengar bising-bising. Tetapi kalau sudah berkahwin, walaupun halal tapi tak cukup umur, itulah yang riuh-rendah!

Itulah Islam di negaraku, yang tidak mengambil sistem perundangan sepenuhnya menjadi menjadi undang-undang negara. Bercelaru habis!!

Oleh itu sokonglah parti Islam..


Buktikan kebencian anda kepada PH di bawah Tun M dengan mengundi PAS dalam PRK ini..



18 comments:

ted manoff said...

Tuan ibnu nii dah kenapa..kes terpencil mcm ni terus nk halal lobaii pas kawin budak..mungkin remaja tuu hadapi masalah keluarga atau dtg dari keluarga yg huru hara siapa tau..sama mcm pelacur..lobaii pas kawin budak pasal nafsu..budak belom ambil pmr dh diajak kawin padahal dh ada 4 bini dirumah..celako betul lobai pas nii..byk sgt tonton porno dn telan pil kuda..

Anonymous said...

SPRM melalui twitter menyatakan terkejut dengan keputusan mahkamah dan menyatakan keputusan menarik balik kes tersebut adalah dibuat oleh Pejabat Peguam Negara dan bukannya daripada SPRM.
Kes tersebut masih dalam siasatan SPRM dan tiada kata putus daripada SPRM menyatakan Guan Eng & Phang bebas daripada tuduhan rasuah.

Anonymous said...

Pesakit ted komen. Jiwa mesti sakit kuat baru boleh buat fitnah tahap 7 bintang.

Mohammad Azren said...

Rupanya ada golongan Lobai yg PEDOFIL. Hehehekikikihahahakahkahkah

Anonymous said...

kes ni tkde kena mngena dgn kawin budak2. bila mereka nk kawin terpksa daftar so masuk dlm perhatian kerajaan.

kes budak ni tersembunyi. dh jadi baru mngaku. yg kecohkn ibnu saja. nnti remaja lain baca mereka teringin nk buat sebb nmpk hebat.

kes tu klu ada hudud pun dia buat sembunyi2.

kcuali walaun nk jg bawah tangga sekolah..stor toilet dlm kelas silalah walaun jaga. kebetulan hadi pun byk masa sebb kalah merana kaciwa murung pru.

eloklah pas gerakkn ahli jd pengintip kes2 sex saja. sbb itu hobi walaun.

Anonymous said...

Kes tahun lepas baru ibnu nak korek...

Budak bermasalah dari keluarga bermasalah...

Kawin bawah umur bukan tak boleh tapi banyak akibat buruk jika tidak diawasi...yg berlaku di kelantan kerana kemiskinan akibat diperintah oleh pas yg tak reti tadbir ekonomi negeri...jual balak dgn harga murah...

Tak de ke wanita kelantan jadi GRO di kuala lumpur?...

Anonymous said...

Kalo masih dlm siasatan kenape dah dakwa?...ini jes pelik dibuat oleh Apandir bekas loyar buruk negara..

Anonymous said...

Anak tiri Najib Klepto buat filem lucah Wolf, seks bebas, LGBT dll hasil duit curi 1MDB, PAS senyap je.

Cina Apek Gemuk Jho Low berpoya2 dgn artis2 Hollywood minum arak, pesta seks dan judi pakai duit curi semua beres.

PAS sangat berpuashati kes 1MDB, tiada kecurian.

Hadi boleh bela Klepto Najib sbg tetamu kehormat walaupun diharamkan UMNO utk kempen PRK2.

PAS perangi Octoberfest bagai nak rak, Nonmuslim2 Malaysia nak minum arak sama dia orang Nonmuslim tapi PAS benarkan bikini separoh bogel diTerengganu kerana hormat hak Nonmuslim dan harmoni dgn dasar BN dahulu.

Ibnu, tak payah gempak sangat lah. Halal bagi PAS, haram bagi PH.

Anonymous said...

Hakim, Datuk Hadhariah Syed Ismail membuat keputusan itu setelah pihak ``pendakwaan`` bersetuju menarik semula semua pertuduhan terhadap mereka.

1:46, ko tau ke pihak ``pendakwaan`` tu siapa? Apa yg diorng setuju? Tu sbb AG bebaskan Guan Eng n Phang, dah bodoh nak menyibuk plok!

admin ibnu dan geng2 lelabai pas
deme semua ini memang buta kayu
ekonomi pemerentahan undang2 hamPAS
menjahanam islam memalukan melayu............

Anonymous said...

Tak payah KL, pergilah skodeng GRO2 seksi diKaraoke2 Gelap diKB dan KT.

Anonymous said...

Ibnu dan PAS buat ingat2 lupa orang yg kuat mrndedahkan dan mrlawan salahlaku seks bawah umor pelaku pedofil berulang diMelaka dari Parti rakan karib Taawun PAS yalah yang sekarang digelar PAS kafir harbi, antiIslam, antiMelayu, proevangelista dll.

Lim Guan Eng sanggup dipenjara kerana bersuara lantang salah laku seks bawah umor, mana suara PAS masa itu?

Anonymous said...

Tembak lagi Pak Asim..
peluru kecik tapi meroyan besar.
dah tak da hujah nak lawan..
tak tahu langsung agama, anti Islam pula..
mencarut pandai.
Anak didik orang tua nak mampos tu..
Barua babi tunggang lebai kulup..

Ha ha ha

Anonymous said...

WALAUN FITNAH KERAJAAN ISLAM PH DLM KHUTBAH.

1 September 2018,

Saudara Mohd Khairizal Khazali selaku Naib Ketua Pemuda Amanah Kedah dan Ketua Pemuda Merbok bersama ajk Amanah Merbok dan Sungai Petani membuat laporan polis terhadap Ust Shaharudin Ibrahim yang telah memfitnah kerajaan Pakatan Harapan ketika membaca khutbah di Masjid Al Muttaqin, Taman Ria Sungai Petani.

Saksi utama adalah Dato Khairil Azizi yang berada didalam masjid pada ketika itu.

Antara teks khutbah yang disampaikan oleh Ust Shaharudin adalah bahawa kerajaan PH mengiktiraf LGBT, kerajaan PH akan membina tandas untuk LGBT, kerajaan PH melantik orang kafir menjadi menteri kabinet, kerajaan PH akan membubar Jakim dan menghasut jemaah menolak kerajaan PH.

Khutbah beliau adalah berniat jahat dan menghasut rakyat membenci kerajaan PH. Pihak berwajib dan pihak berkuasa harus mengambil tindakan terhadap beliau dan ajk masjid agar perkara ini tidak berulang.

Mohd Khairizal Khazali
Naib Ketua Pemuda Amanah
Negeri Kedah
IPD Sungai Petani
11.12 pagi.

Pak asim said...

Aku nk tembak PH tapi pas pula kena,haha.berdesing baca komen anon atas ni. Peng! Peng!!peng!!kebahhhbooommm!!

Anonymous said...

kalah pru sampai jd gila.. iman taik kucing walaun

Anonymous said...

Ibnu hasyim telah mempertikai, memperli serta memperlekehkan dan menghina titah Tuanku Sultan Selangor denggan sedar dan sengaja..Ayuh UMNO & PAS..Pejuang agama.bangsa dan raja2..Sultan telah dihina..repost n report artikel bodoh diatas

Anonymous said...

di mana tu..........?

Darul LGBT keeeeeee?.........

He he he he he.......lelobai nih dah DERHAKA dengan Sultan Selangor!

Sultan sudah MURKA!!! Padan muka lelebai lelabi PAS.....

KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH...............................

I said...

Jangan dedahkan keaiban orang. Nanti Allah dedahkan keaiban kita. Elok2 saya tak tau tentang kes ini...dah jadi tau.. Pak Ibnu kena hati2... jadi penyebar juga salah. Salah siapa benda2 tu berlaku. Tak boleh salahkan kerajaan kerana kejadian tersebut di luar kawalan. Mak ayah dia sendiri tak bole kawal...nk harap siapa? Patut jadi iktibar pada ibu bapa dan keluarga...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails