Monday, September 03, 2018

Simulasi Dengan Mesej Jelas Kepada PH - Lokman [VIDEO]

Simulasi dengan mesej jelas kepada PH - Lokman PAPARAN video menunjukkan ahli UMNO sedang menjalani sesi simulasi disifatkan sebagai bermesej. - UTUSAN ONLINE
KUALA LUMPUR 2 Sept. - Sebuah video memaparkan simulasi demonstrasi ahli UMNO di Institut Latihan Memperkasa Ummah (ILMU) di Janda Baik, Pahang tular selepas dimuatnaik dalam media sosial.

Rakaman video itu merupakan satu sesi latihan simulasi dianjurkan oleh UMNO kepada ahli-ahlinya di pusat latihan milik parti itu.

Bagaimanapun, seorang peserta dipercayai ahli Parti Pribumi Bersatu Malaysia (Bersatu) didakwa terlepas tapisan keselamatan bertindak merakam sesi simulasi itu sebelum dimuatnaik oleh pentadbir Facebook Milo SuaM.

Mengulas video berkenaan, Pengerusi Sekretariat Suara Rakyat Dan Pemantau Prestasi Kerajaan, Datuk Lokman Noor Adam menyifatkan simulasi berkenaan bukan sekadar latihan biasa.

Beliau berkata, ia merupakan simulasi bermesej ditujukan kepada kerajaan sekarang yang memungkiri janji selepas memenangi Pilihan Raya Umum Ke-14 (PRU-14) yang lalu.

“Terima kasih kepada Milo SuaM. Kami selalu buat demo menuntut janji 100 hari pertama ditunaikan, malangnya tidada media yang dikuasai Pakatan Harapan yang melaporkannya.
“Dengan tersebar video ini, ia memberi isyarat jelas bahawa UMNO sentiasa membawa isu rakyat, bukan isu perkauman sempit,” katanya dalam satu kenyataan hari ini.

Menurut beliau lagi, penularan video berkenaan juga diharap dapat memberi kesedaran kepada semua ahli UMNO bahawa kepimpinan parti itu bersedia berhadapan dengan Pakatan Harapan (PH).

“Dengan tersebarnya video ini, baru ahli UMNO sendiri sedar bahawa kepimpinan baharu UMNO dibawah Datuk Seri Dr. Ahmad Zahid Hamidi sebagai Presidennya, sedang menyediakan bala tentera untuk memusnahkan Pakatan Harapan,” ujarnya. - UTUSAN ONLINE

4 comments:

Anonymous said...

Pemimpin-pemimpin pakatan syiah-liberal-kafir harbi telah bersikap anti-Islam dan anti-umat Islam sejak mereka menjadi pembangkang sehinggalah sekarang maka puak munafik dan puak kafir harbi berdiam diri seperti syaitan bisu setiap kali agama Islam dihina dan umat Islam ditindas oleh puak munafik dan puak kafir harbi antarabangsa,

Sikap berdiam diri pakatan ini jelas menunjukkan mereka merestui tindakan menindas agama Islam dan umat Islam. Bahkan pakatan telah memecat ramai kakitangan awam seperti ustaz, uszatah, peguam negara dan hakim dll yang terdiri dari kaum Melayu Islam.

Dan sebahagian jawatan seperti peguam negara dan hakim telah diisi oleh puak kafir ! Bahkan puak kafir mahu pakatan memecat lebih ramai kakitangan awam kerana puak kafir bersikap perkauman melampau terhadap kaum Melayu Islam !

Bahkan pakatan tanpa merasa malu atau segan telah memungkiri pelbagai janji dalam manifesto pakatan sendiri dengan menggunakan pelbagai fitnah, alasan bodoh, putar belit dan u-turn untuk menipu rakyat. Ini jelas menunjukkan pemimpin-pemimpin pakatan adalah puak munafik !

Lihatlah komen-komen yang penuh dengan fitnah yang ditulis oleh anjing-anjing kurap ternakan pakatan sentiasa menfitnah, menghina dan memaki hamun ajaran Islam, perjuangan Islam, jemaah Islam seperti PAS dan umat Islam yang menyokong perjuangan Islam membela Islam dan hak umat Islam.

Anjing-anjing kurap ternakan pakatan ini suka menjilat lebai kulup dan menghina, menfitnah dan memaki hamun ulama Islam kerana anjing-anjing kurap ini amat bencikan perjuangan Islam dan jemaah Islam seperti PAS.

Semua pengundi pakatan juga menanggung dosa besar setiap kali pakatan menzalimi Islam dan umat Islam. Bahkan mereka bukan umat Nabi Muhammad S.A.W. .

Rasulullah telah bersabda yang bermaksud:

Sesungguhnya selepasku ini akan adanya pera pemimpin yang melakukan kezaliman dan pembohongan. Sesiapa yang membenarkan pembohongan mereka dan menolongan kezaliman mereka maka dia bukan dariku dan aku bukan darinya dan dia tidak akan mendatangi telaga (di syurga) dan sesiapa yang tidak membenar pembohongan mereka dan tidak menolong kezaliman mereka, maka dia dari kalanganku dan akan dari kalangannya dan dia akan mendatangkan telaga di syurga.
(Kata al-Haitami: Hadith ini diriwayatkan oleh oleh Ahmad, al-Bazzar dan al-Tabarani di dalam al-Kabir dan al-Ausod . Para perawi salah satu sanad al-Bazzar dan Ahmad adalah para perawi Sahih al-Bukhari)

Anonymous said...

Hinanya Melayu Di Mata Perdana Menteri Malaysia ???

http://khairulryezal.blogspot.com/2018/09/hinanya-melayu-di-mata-perdana-menteri.html

Anonymous said...

puak khawarij syiah tksegan2 tk rasa berdosa mnjual ayat2 quran hadith2 utk nafsu kemaruk kuasa.

ayat2 quran hadiths memerlukan tafsiran yg pjg dn luas bkn seperti yg nafsu mereka fahamkn.

puak2 ini memang menunggang agama dn mnjual agama utk nafsu syaitan mereka dn ayatollat mereka.

mereka mngira blh menggunakn Tuhan utk kepentingan politik mereka sesuka hati. Tuhan hanya memihak mereka dn ikut siapa yg mereka musuhi dn siapa yg mereka jilat.

mereka memaksakn fahaman sempit dn sesat mereka kpd umat islam dn mnyeru permusuhan dn mnggunakn takfiri ke atas umat islam.

semuga Allah membinasakn golongan ini yg sentiasa muncul dn lenyap sepanjang sejarah islam. amat hina penunggang agama penjual ayat2 Allah dn hadiths RasulNya.

Anonymous said...

Gelaran Mamak Bendahara dan SiTua Puaka oleh Lokman Adam keatas Mahathir sama dgn gelaran Hadi kpd Mahathir hanya layak jadi doktor diklinik 1Malaysia.

Apa yang sama Lokman Adam dan Hadi?

Dua2 pembela tegar Klepto Najib, jenayah2 Najib dan berhalusinasi kerana Mahathir membawa Klepto Najib utk dakwaan, bicara dan bakal di hukum mahkamah.

Sindrom kehilangan dedak dari duit curi khazanah Malaysia yg ditabur Klepto Najib.

Dua2 juga pelacur politik sekular Machiavelli. Lokman Adam exPKR, tidak dapat jawatan, ganjaran terus lompat UMNO. Hadi dulu exPakatan Rakyat bertahalul siyasi dgn DAP, keluar PR kerana ingin sendiri dgn Hudud dan tubuh PIGS. Bila bertaawun dgn UMNO, Hudud, RUU355 dan Amanat Hadi dibuang dari Manifesto PIGS PRU14.

Kerana terdesak dan dendam kesumat, Hadi dah boleh hirup balik gulai kawah campuran ketul2 daging babi UMNO + MCA dua2 yang dikafiri Amanat Hadi.

Dua2 menghalalkan cara utk selamatkan Klepto Najib.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails