Saturday, September 08, 2018

Sebat: Undi PAS Hari Ini! Kerana DAP, Tun M, Anwar Lawan M/Agama &Mufti..



Parti Amanah Negara (PAN) yang menyokong hukuman sebatan terhadap pasangan lesbian di Mahkamah Syariah Kuala Terengganu, di minta memberi penjelasan kerana di dakwa bertentangan dgn Ketetapan kerajaan dan kabinet PH.

Ahli Dewan Undangan Negeri (ADUN) Seri Kembangan dari DAP, Ean Yong Hian Wah, Tun M dan Anwar Ibrahim turut memberi komentar mereka yang sememangnya berlawanan dengan keputusan Majlis agama dan Mufti² selain mufti Perlis yang tidak jelas kedudukannya.

Inilah nasib sebuah parti penumpang yang menerima subsidi sara hidup dari Dap pada awal penubuhannya. Inilah Rahmatan Lil Alamin versi Dap yang mahukan kedudukan LGBT di terima oleh masyarakat Islam.

Para pengundi PH.

Insaflah, sampai bila kalian ingin bersama mereka yang tidak mengiktiraf prinsip Islam untuk di guna pakai oleh orang Islam? Apakah kalian tidak beriman kepada surah Al Kafirun. Surah pendek tetapi menggariskan perbezaan besar aqidah dan amalan seorang Islam dan kafir?

Berhentilah mencari dalil dan di sebut sebagai maqasid, sekiranya menyentuh kepentingan prinsip Islam ianya tertolak juga. Kembalilah kalian ke perjuangan Islam. Islam tertegak dengan izin Allah dengan ikhtiar orang Islam bukan di bantu orang munafiq dan kafir yang bencikan Islam.

Tidak malu dan penatkah kalian menjadi alat kepada musuh agama Allah?

Tn Ismet GS

Al Haram. Makkah
07/09/2018 
(Minda Rakyat)




Berita hangat

Video



Sinar TV

YouTube - 1 hari lalu




Astro Awani

YouTube - 21 Ogo 2018




Berita Harian Online

YouTube - 3 hari yang lalu




Astro Awani

YouTube - 16 Ogo 2018

3 comments:

Anonymous said...

Tuan haji hashim ni memang istimewa orangnya sampai tertunggu tunggu budak2 terencat akal dapigs ni utk komen setiap artikel yang tuan haji hashim post.power betul!!!blog tuan haji hashim tak payah orang pas lawati pun sebab budak2 terencat akal dapigs ni yg meramaikan dan baca setiap artikel yg di post tuan haji hashim ni dgn minat. Terbaik..!!!!!

Anonymous said...

Kepada budak2 terencat akal DAPigs, jemput lagi hangpa punya kawan2.bg ramai lagi supaya blog tuan haji hashim jd blog no 1.lagi ramai lagi bagus,boleh aku gelak ketawa baca komen kanak2 terencat akal DAPigs ni.sebarkan....!!!!

Anonymous said...

INI JANJI KAMI!!!kami budak2 terencat akal pakaturn dapigs berjanji akan jadikan blog ibnu hasyim ni sebagai blog no 1 yg selalu di lawati orang.kami budak terencat akal pakaturn dapigs akan tunggu setiap artikel tuan haji hasyim dgn sabar supaya dapat komen dgn terencatya.kami sayang tuan haji hasyim,tu yang kami mai komen hari2 tu.sayang tuan haji hasyim..!!!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails