Sunday, November 12, 2017

Rakyat M'sia Suka Konsert Maksiat & Arak. Ini Di KL 8 &15 Dis. Bantahlah!




Seorang pelayar laman sosial, berkongsi pandangannya berhubung gaya hidup masyarakat di Malaysia. Menurut Eddy Casmad, rakyat Malaysia menyukai konsert maksiat dan gaya hidup meminum arak.
“Program tembah bala di Malaysia datang lagi. Kali ni di Kuala Lumpur iaitu KL Live Tiesto pada 8 Disember dan KL Live Armin Van Buuren pada 15 Disember ini,”tulisnya.
Jesteru, dia memohon semua pihak NGO yang berkaitan, PDRM dan pihak berkuasa tempatan yang lain mengambil tindakan dan bantahan atas kes ini.
“Kalau benar kamu beragama dan mempunyai moral. Jangan hanya kerana wang ringgit, kamu gadaikan maruah moral kamu atas nama kononnya demokrasi,”katanya dalam status di msdia sosial.
Tambahnya, bila mana kematian anak muda pada tahun 2014 tidak memberi pengajaran kepada kita, mereka sekali lagi melakukannya dengan mempertaruhkan nyawa dan keselamatan anak muda Malaysia terutamanya Melayu Islam
“Ironinya perjuangan ini pasti dikecam tetapi saya mengambil prinsip untuk terus membantah saat anda semua menyokong kejahilan yang memusnahkan diri anda sendiri!
“Program yang mendapat tajaan arak Heineken ini memancing anak-anak muda dengan kehidupan hedonisme yang berkiblatkan barat demi melariskan produk mereka dan mengkayakan kapitalis arak dengan membunuh moral, jiwa dan jasad anak-anak muda kita tanpa sedikit rasa bersalah dan kesal dalam diri mereka,”tulisnya. (Stv)
IKLAN:
Imej yang berkaitan

'Bukan nak tutup periuk nasi orang kita di Australia' -Utusan Online

Informasi Baru Peluang Kerja Di Australia -Ibnu Hasyim.
Pihak kontraktur di Australia membuka peluang kerja-kerja baru bagi sektor pembinaan di bandar-bandar di Australia. Berminat, pihak kami sedia bekalkan maklumat. Begitu juga mengenai kerja petik buah.

3 comments:

Anonymous said...

http://www.ismaweb.net/2016/06/dap-akan-sambut-kemenangan-pan-dengan-arak-carlsberg-tiger/

“DAP akan sambut kemenangan PAN dengan arak Carlsberg, Tiger”

BANGI, Khamis – Parti rasis dan cauvinis, DAP akan meraikan calon PAN, Azhar Abdul Shukur dengan arak sekiranya berjaya memenangi Pilihan Raya Kecil (PRK) Parlimen Sungai Besar.

Perkara itu dinyatakan Ahli Dewan Undangan Negeri (ADUN) DAP Sekinchan, Ng Suee Lim dalam satu ceramah kempennya sebagai pujukan kepada pengundi Cina supaya mengundi calon PAN.

Joceline Tan dalam tulisannya bertajuk ‘Tough decisions in the rice bowl town of Sekinchan’ yang disiarkan di media liberal The Star hari ini, menyebut bahawa Ng telah berkata, jika PAN menang di Sungai Besar, kemenangan itu akan diraikan dengan Carlsberg, Tiger atau kau (black dog atau Guinness Stout).

Melihat kepada situasi itu Tan berkata, cara Ng berkempen itu, ia memberi gambaran seolah-olah Ng adalah calon yang bertanding.

Ini kerana beliau berpendapat, sebahagian besar yang dipertaruhkan DAP dalam PRK ini adalah PAN yang dianggap sebagai makhluk ciptaan DAP menggantikan PAS sebelum ini.

“Ia juga merupakan satu perjuangan proksi antara DAP dan PAS, yang mana PAN amat bergantung kepada undi Cina,” katanya.

Tan berkata, apa yang dilakukan DAP adalah semata-mata untuk menarik sokongan di kalangan pengundi Cina.

“Ketika dulu pemimpin DAP memujuk Cina untuk menyokong PAS dan kini mereka terpaksa meminta Cina untuk menyokong PAN pula.

“Bagaimanapun, ramai orang Cina di kawasan itu tidak mengetahui kewujudan PAN. Ustaz Azhar, calon PAN juga tidak terkenal walaupun bapanya pernah menjadi orang kuat UMNO di kawasan itu,” kata Tan lagi.

Anonymous said...

http://utaranews.com/2017/05/selepas-pesta-bogel-di-teluk-bahang-kini-pesta-onani-pula-di-pulau-pinang.html/

Selepas Pesta Bogel di Teluk Bahang, kini Pesta Onani pula di Pulau Pinang?

SEBERANG JAYA – Sebelum ini negara dikejutkan dengan penganjuran satu pesta bogel oleh pelancong dan juga penduduk tempatan di pantai Teluk Kampi, Taman Negara Pulau Pinang.

Dalam kejadian Ogos 2014 itu, majoriti rakyat mengutuk perbuatan individu-individu terbabit yang dikatakan mencemarkan imej negeri berkenaan.

Ia mula diperkatakan apabila video mengenai Pesta itu tersebar secara meluas di laman sosial. Video berdurasi lima minit 52 saat bertajuk ‘Pesta Bogel Di Teluk Bahang, Penang’ itu memaparkan sekumpulan lelaki dan wanita melukis di badan dalam keadaan bogel, menari serta mengadakan acara sukan di pantai Teluk Kampi.

Pihak Polis bertindak pantas mengenal pasti individu-individu terbabit dan juga telah mengambil tindakan terhadap dalang penganjuran pesta bogel tersebut.

Kini apakah kejadian yang serupa bakal kembali menggegarkan negara khususnya penduduk negeri Pulau Pinang? Apakah golongan berfahaman songsang dan berkiblatkan nafsu itu semua akan berhenti dari membuat onar didalam negara?

Baru-baru ini sebuah laman sosial Facebook “Jejari Tengah” mendakwa satu pesta ‘Onani’ akan diadakan di Pulau Pinang sempena National Masturbation Month pada bulan Mei ini.

Satu poster juga turut dimuatnaik oleh pengendali laman tersebut yang menunjukkan pesta berkenaan akan diadakan di sebuah premis di Batu Feringghi.

Jika benar dakwaan tersebut, ia merupakan satu tamparan hebat kepada umat Islam di Pulau Pinang kerana tarikh penganjuran pesta berkenaan merupakan 2 hari selepas Ramadhan.

Hasil carian di laman sesawang internet pula menunjukkan National Masturbation Day mula diperkenalkan pada 14 Mei 1995 di Amerika Syarikat oleh sekumpulan individu yang memperjuangkan kebebasan seks.

Kumpulan berkenaan juga dikatakan cuba untuk mendesak kepimpinan negara terbabit agar memasukkan topik masturbasi didalam kurikulum pendidikan pelajar sekolah.

Semoga agenda liberisasi dan juga kebebasan sosial tanpa batas ini dapat dihalang dari berjangkit ke negara kita yang menjadikan Islam sebagai agama rasmi ini. – Utaranews.com

mohd shahran said...

nak bantah.. hak ptuuii yang boleh dibantah hanya di selangor.. ni kan tempat geng ulamak tak boleh bantah

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails