Thursday, November 23, 2017

Dap &Pan Perak Akan Disaman .. 'gelaran pu**mak' Pada MB.




Sebuah klip video dimuatnaik ke laman Facebook yang memaparkan Pengerusi DAP Perak, Nga Kor Ming memberi gelaran pu**mak terhadap Menteri Besar Perak, Datuk Seri Dr. Zambry Abd. Kadir dalam satu ceramah parti itu di Ipoh, Perak Khamis lalu.

Ceramah yang diadakan dihadapan penyokong parti itu di Kg Simee Ipoh, turut dihadiri beberapa pemimpin kanan DAP termasuk penasihatnya, Lim Kit Siang serta pimpinan Pakatan Harapan.

Dalam video berdurasi kira-kira dua minit itu, Kor Ming mengeluarkan kata kesat tersebut selepas menuduh anugerah Nation Building Brand ICON Leadership Award-Game Changer Icon yang diterima Dr Zambry daripada Brand Laureate Ogos lalu adalah dibeli.

Sebelum ini, Pengerusi Parti Amanah Negara Perak, Asmuni Awi dalam sidang akhbar mendakwa anugerah tersebut selepas pembayaran dibuat kepada BrandLaureate.

Presiden BrandLaureate Dr KKJohan bagaimanapun menegaskan bahawa tuduhan yang dibuat oleh Asmuni sama seperti menghina dan memfitnah Anugerah BrandLaureate dan beliau menuntut permohonan maaf berhubung perkara itu.

BrandLaureate juga mendesak supaya Asmuni memohon maaf atau berdepan tindakan undang-undang.

Pada tahun 2011 Nga Kor Meng juga pernah menggelar Perak sebagai Darul Katon dan Dr Zambry MB hitam metalik  yang haram jadah naik kapal selam dari Pangkor dengan Monggolia.


Lihat sebelum ini..



3 comments:

Anonymous said...

PAN dan DAP menuduh PAS label melabel tetapi mereka lagi label melabel.

Anonymous said...

Dapigs dan Pandap adalah dari sepsis yang sama iaitu binatang yang kotor,hodoh dan tamak,maka tak hairan perangai dan tingkahlaku mereka sama dengan binatang mughalazah itu.

Anonymous said...

PAN...Parti Angkut Najis untuk tokeh-tokeh Dapigs

PAN...Parti ternakan dan biayaan Dapigs

PAN...Parti sayap orang melayu yang keciwa dalam Dapigs

Telinga Mat Sabu selalu kena pulas oleh Tokong Dapigs

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails