Wednesday, November 22, 2017

Anwar 'melancapkan lelaki lain'? Tun M Akui Anwar Liwat.




Beberapa orang anak muda mendapati tidak semestinya mereka perlu menutupi pertanyaan mereka kepada pengerusi Pakatan Harapan (HARAPAN) Dr Mahathir Mohamad malam ini agar soalan mereka terlihat lebih manis atau berbunyi lebih sopan.


Antara soalan yang ditanyakan kepada beliau dalam sesi dialog town hall bersama anak muda di Petaling Jaya ialah jika beliau masih berpegang dengan dakwaan beliau bahawa ketua umum HARAPAN Datuk Seri Anwar Ibrahim telah 'melancapkan lelaki lain'.

Bagaimanapun beliau tidak menjawab soalan itu secara langsung.

Mahathir memberitahu hadirin pihak polis telah menyerahkan laporan tentang salah laku Anwar kepada beliau tiga tahun sebelum bekas perdana menteri itu ditahan.

Malahan pada ketika itu, kata Mahathir beliau masih tidak percaya dakwaan tersebut.

Surat kakak Azmin, laporan polis

"Saya fikir polis cuba untuk menjejaskan beliau. Beliau timbalan saya, saya tidak arahkan polis untuk ambil tindakan.
"Tetapi kemudian saya mendapat surat dari adik perempuan (Datuk Seri) Azmin Ali (timbalan presiden PKR) yang saya tidak endahkan tetapi polis memberikan laporan teliti," kata Mahathir.

Malahan pada ketika itu, kata Mahathir beliau masih tidak percaya dakwaan tersebut.

"Saya mahu mewawancara orang-orang tersebut dan mereka bersetuju bahawa perkara itu berlaku.
"Selepas itu saya bertanya apa yang kita semua perlu buat. Parti memutuskan bahawa beliau tidak lagi layak berada di dalam parti atau selaku timbalan perdana menteri.

Seteru dua dekad, Mahathir dan Anwar berdamai

"Tetapi melangkaui tindakan polis ketika itu, saya tidak terlibat dalam tindakan polis tetapi mestilah kamu tidak percaya," kata Mahathir.

Mahathir pada September 1998 berkata pihak berkaitan dalam hal itu telah datang memberitahu beliau apa yang terjadi di antara Anwar dan mereka.
Mahathir kemudiannya menjelaskan beberapa perlakuan seks di luar tabie yang didakwa dilakukan Anwar.

Memberitahu sidang akhbar selepas itu, Mahathir berkata seorang lelaki memaklumkan kepada beliau bahawa Anwar bukan sahaja meliwat tetapi 'melancapi' dia.

"Saya tidak dapat terima seorang lelaki peliwat akan menjadi pemimpin negara ini," kata Mahathir menjelaskan kisah lama itu.

Walaupun berseteru selama hampir dua dekad selepas pemecatan Anwar sebagai timbalan perdana menteri yang kemudiannya didakwa meliwat dan menyalahgunakan kuasa, kedua-dua Mahathir dan Anwar telahpun berdamai pada September tahun lalu.

Kedua-duanya kini pemimpin utama Pakatan Harapan. (TKO)



Lihat sebelum ini..

4 comments:

Anonymous said...

Semua pemimpin Pakatan Tiada Harapan terdiri dari puak liberal dan kafir harbi yang menentang ajaran Islam dan menafikan hak umat Islam di negara ini. Maka tidak hairanlah pemimpin-pemimpin ini amat membenci pemimpin-pemimpin parti Islam kerana pemimpin-pemimpin parti Islam berusaha memperkasakan dan memartabatkan agama Islam dan membela hak umat Islam di negara ini.

Lihatlah betapa bodohnya pemimpin-pemimpin Pakatan Tiada Harapan yang diperalatkan oleh pemimpin ultra-kiasu kafir harbi DA-Pig untuk mempromosi kemungkaran dan kesesatan dan melemahkan atau menghapuskan agama Islam dan umat Islam termasuk kaum Melayu. Superman DA-Pig mengakui secara terbuka DA-Pig menggunakan sebilangan Melayu (bodoh sombong) untuk 'screw' kaum Melayu sendiri!

Lihatlah bagaimana DA-Pig menindas segelintir orang Melayu bodoh sombong yang menjadi ahli DA-Pig dengan menafikan hak mereka untuk menyertai jawatan kuasa tinggi DA-Pig.

Orang jahil bodoh sombong seperti barua-barua ternakan DA-Pig sahaja yang menyokong Pakatan Tiada Harapan.

Anonymous said...

Kalau abg lobai ditanya soalan macam tu. Tentu abg lobai menyorok dalam sarban. He hehehehe

Anonymous said...

Anon 9:54 AM adalah contoh manusia bodoh sombong yang suka menjilat dedak sifu roket kaki klepet yang sedang dibicarakan di mahkamah !

Anonymous said...

PAKATAN TIADA HARAPAN DALAM PRU14:

(1) Pemimpin-pemimpin ultra kiasu kafir harbi DA-Pig menyokong dan mempromosi Evangelisme dan berusaha melemahkan atau menghapuskan agama Islam dan menafikan hak umat Islam termasuk kaum Melayu. DA-Pig juga menggunakan Pakatan Tiada Harapan untuk menentang ajaran Islam dan menafikan hak umat Islam. Adakah fungsi pemimpin-pemimpin Pakatan Tiada Harapan sebagai lembu dicucuk hidung ?

Pemimpin-pemimpin ultra kiasu kafir harbi DA-Pig juga bergelumang dengan pelbagai skandal dan kronisme seperti kertas kerja RM300 juta yang amat merugikan rakyat. Sifu DA-Pig sendiri sedang dibicarakan dalam mahkamah kerana dakwaan rasuah.

(2) Seorang pemimpin Pakatan Tiada Harapan telah dipenjarakan kerana liwat. Penggantinya pula tiada pendirian. Langkah Kjg pula mendedahkan masalah moral dan kelemahan partinya sendiri mengkhianati MB sendiri.

(3) Seorang pemimpin Pakatan Tiada Harapan pula mempunyai tangan yang berlumuran dengan darah rakyat yang tidak bersalah.

(4) Mike Sabun yang didakwa penganut 'Syiah' pula suka berselfie dada manja dengan amoi semasa Perhimpunan Kotor. Setiap kali sifu roket memberi perintah, jawaban biasa ialah "Yes Boss !" sebab sifu roket bayar gaji lumayan !

(5) 'Ustaz' Wang Gaji DA-Pig juga dibayar gaji lumayan untuk menegakkan 'kebenaran' konon! Maka keluarlah kenyataan lawak dari mulut ustaz tersebut untuk membela DA-Pig!

(6) Musang pula menjerit mahu menyelamatkan negara di waktu beliau menduduki tanah dan bangunan jemaah Islam secara haram dan anaknya pula ditangkap kerana memiliki beratus pil kuda !

Orang bijaksana yang bermoral tinggi tidak akan mengundi Pakatan Tiada Harapan. Mereka akan mengundi parti Islam dalam PRU14 untuk membela agama Islam dan hak umat Islam.


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails