Sunday, May 21, 2017

Skirt Pendek Terselak, Ini Disumbat Ke Pemikiran Remaja M'sia.


Aksi Irene yang cuba menarik skirt pendeknya dari terselak ditiup angin

HALAMAN HIBURAN
Begini, budaya pop Korea disumbat masuk ke dalam pemikiran remaja di Malaysia, yang mendapat jolokan sebuah 'negara Islam', konon. Dari rakyat bawah sampai ke Perdana Menteri menyambutnya tanpa segan silu.
Lihat Artikel ini..
[Kecoh Skirt Pendek Irene Red Velvet Terselak
KECOH seketika apabila skirt pendek milik salah seorang anggota Red Velvet iaitu Irene terselak sewaktu menjayakan sebuah pertunjukan pentas bersempena Daegu Youth Culture & Arts Festival.
Persembahan yang berlangsung di pentas luar diakui terdedah dengan risiko tiupan angin kencang dan apabila melihat penampilan kumpulan wanita ini dengan skirt pendek material ringan, ramai penonton seakan-akan menjangkakan insiden ini bakal berlaku.
"Ketika itu mereka sedang membawa sebuah lagu terbaru berjudul Rookie dan tiba-tiba sahaja angin datang dengan agak kencang membuatkan skirt pendek Irene terselak," kata salah seorang penonton yang menyaksikan persembahan itu.
Jelas kelihatan di pentas, penyanyi itu dari awal kurang selesa dengan kostum tersebut di mana beberapa kali Irene dilihat menarik-narik skirtnya itu setiap kali menari di pentas.
Pun begitu, dia bernasib baik kerana seluar kecil hitam yang dipakai di dalam sering menyelamatkan keadaan.
Masalah kostum sebegitu bukan pengalaman kali pertama dilalui Irene malah setiap kali perlu tampil dengan skirt pendek di pentas, pemilik nama asal Bae Joohyun ini menunjukkan reaksi tidak selesa.]
Red Velvet (Hangul: 레드벨벳) adalah group muzik Korea Selatan yang dibentuk oleh S.M. Entertainment pada tahun 2014. Kelompok ini terdiri dari Irene, Seulgi, Wendy, Joy, dan Yeri. Mereka telah merilis dua single digital, "Happiness" dan "Be Natural" dan mini album "Ice Cream Cake". 
Yeri bergabung dengan Red Velvet saat era "Ice Cream Cake". Setelah itu mereka juga merilis dua single lagi yaitu "The Red" dan "Russian Roulette" yang memuat lagu "Dumb Dumb" dan "Russian Roulette". Saat ini, "Rookie" merupakan single Red Velvet yang terbaru dalam mini album "Rookie". 
  [PHOTO] 170519 Joy is now back performing with her Red Velvet members after finishing her drama ‘The Liar and His Lover’

Sambutan k-pop dipaksakan ke pemikiran rakyat Malaysia, termasuk penganut Islam..
Hasil carian imej untuk najib dan k pop
Imej yang berkaitan
Hasil carian imej untuk najib dan k pop

Gambar di bawah ni bukan k-pop...

5 comments:

Anonymous said...

Uiit! Pasai apa hang bising-bising ni!!
Sapa yg sukakan budaya ni...Najib kan?
Tapi mr presideng hang dan Mursyidul Am dah bagitau, tk perlu jatuhkan Najib.
Jadi apa ke jadahnya hang bising-bising pasai skirt ni?

Anonymous said...

my presideng dapat dedak 90 juta oooiiii....aku tak dapat sahabuk pun......

Anonymous said...

2 anon diatas, sokong najib, yang bawah pemfitnah PAS. bodo ketinggalan isu.

IrWrWs said...

Mereka kecewa PAS tidak mahu tunduk kpd DAP dan kini kpd Tun M sebagaimana mereka tunduk..

Anonymous said...

Pas gagal menterbiah Najib kawan terbarunya.Tapi tak apalah kedua parti ni memang bengang dan bahalol.Semua ini akibat mereka makan rasuah dan makan duit rakyat.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails