Sunday, May 21, 2017

Hannah Yeoh: Ini Komen Terbaru Helen Ang's Blog.


RBA menyamar Muslim bagi mempertahankan Hannah

Sesumpah bangsat betul.
Sekor munafik nih yang membahasakan diri ‘Azhar’ (konon!) telah berkata diMalaysiakini:
“Do not chase shadows or imaginary ‘hantus.’ What is next? Blasephemy? Tolong lah saudara. Jangan malukan umat kita. YB Hannah is a true blue Malaysian.”
Klik untuk besarkan
Perghh!
Sumber: ‘Unfazed lecturer says Hannah Yeoh started it first, flays critics’ @https://malaysiakini.com/news/382866
Peluang Kerja Kutip Buah Di Australia, Gaji RM40-48 Per Jam.. Bagaimana?

6 comments:

Anonymous said...


Dulu2..

Zaman nabi2 dulu banjir, RIBUT taufan, petir, angin panas, gegaran gempa hanya & HANYA menghentam dan menhempap org2 KAFIR dgn jls TERANG secara khususnya!

KUASA alam sprt yg diatas itu tidak & TIDAK pernah samaskali menimpa serta menghempap nabi2 wali2 dan org yg benar2 LURUS-telus beriman kpd Allah..


Sekarang..

Dan yg terbaru skali lebai2 hudud n d geng yg "mengaku" SERTA "prasan" sbg spesis yg paling beriman skali dinegara ini telah pon dihempas dan dihempap RIBUT sama sebijik yg tlh menghempap org2 KAFIR/musyrik/murtad/munafiq dizaman dahulu!



Persoalannya..

..adakah kita masih was2 serta RAGU2 melihat hakikat HAKIKI siapakah sbnr2nya yg tlh mnjd KAFIR/musyrik/MURTAD/munafiq didepan mata kita skrg dgn petunjuk RIBUT sbg makhluk ALLAH yg LURUS yg samaskali tidak pernah berdusta sejak dahulu itu?

Adakah kita masih kliru was2 serta RAGU2 dek krn jubah sorban serta gelagat "budak2" yg berani kedepan mnjd IMAM semayang konon2 sgt khusyuk mnghafal ayat2 panjang utk tontonan dan kebanggaan...sdangkan ddlm bab hisab @ AUDIT harta(harta CURI sdondon) sbg AMANAH trhdp ummah yg wajib di ISTIHAR mrk lah yg paling2 TAKUT skali, sbb HATI kecil mrk tahu bhw mrk itu adalah sbnr2 penCURI hihihi..

..dan RIBUT itu tidak pernah buta trhdp penCURI2 pemfitnah yg PONTENG khianat itu sejak azali, sjak zaman dahulu lg wpun mrk itu brjubah bersorban serta konon2nya semayang Tahajjud TAK nah tinggal,, ttpi penCURI itu tetap penCURI di"mata" RIBUT yg dpt melihat hakikat HAKIKI sbnr2 "akidah-mrk-yg-tlh-JAHANNAM-itu" dgn anugrah drp ILAHI!

Adakah lobai-n-d'geng itu ingat petir banjir & RIBUT itu buta sprt mrk!??

Anonymous said...

Puak-puak munafik mendakwa diri mereka beragama Islam tetapi pada masa yang sama mereka untuk menghina, memburuk-burukkan dan menentang ajaran Islam seperti Hudud maka puak-puak munfik ini telah kufur akidah (murtad) !

Puak munafik dan puak kafir harbi juga mempunyai kegemaran yang sama iaitu mereka suka menghina, memburuk-burukkan dan memfitnah ulama-ulama Islam seperti Dr Zakir Naik, Tuan Guru Haji Hadi, Dr Harun Din, Mufti Pahang, Mufti Perlis dll semata-mata kerana ulama-ulama Islam ini berusaha memperkasakan dan memartabatkan ajaran Islam dan membela hak umat Islam.

Nabi Muhammad s.a.w. sendiri telah memuliakan para ulama Islam dengan gelaran Pewaris Nabi.

Sebaliknya puak munafik dan puak kafir harbi pula menjadi pewaris iblis dan syaitan kerana menentang kebenaran dan membela kepalsuan.

Anonymous said...

AWAS ! TENTERA SYAITAN RBA (TENTERA KACANG MERAH) SEDANG MENYAMAR ORANG ISLAM dan MENULIS PELBAGAI KOMEN UNTUK MENGHINA DAN MEMBURUK-BURUKKAN AGAMA ISLAM DAN MENGELIRUKAN UMAT ISLAM.

An Anonymous said...

Setuju tuan.. kalau nak harapkan PAN memperjuangkan islam, Dr Zakir Naik kena maki dgn DAP pun sampai sekarang PAN masih tak tahu cerita tu.. keh keh...

Anonymous said...

Lebai sotong Hadi lagi la teruk...
Rakyat perjuangkan keadilan, tapi si sotong tu pi peluk si haprak rm2.6b
Lps tu, kerana hidup si sotong tu dlm zaman dinasaur, boleh dia kata yg kita perlukan saksi mata terhadap jenayah rm2.6b tu.
Bangang betul mr presideng kluk klek... tp si walaun bebal, angguk je apa-apa yg mr presideng mereka cakap.

Mr presideng cakap yg keluo parti tu pengkhianat, berebut2 walaun tanpa otak keluokan echo.

Last last, mr presideng ni terkenal dengan gelaran yg dia sendiri sebut... mr presideng ANAK BUTIR TAIK!! Kihkihkih

Mantan Nazir Masjid Ar-Rahman said...

Kalau dah KEPALA TAIK, PENGIKUTNYA mesti TAIK juga.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails