Saturday, May 27, 2017

Pesta Onani Di Bulan Ramadhan… DAP PPg.



UMAT Islam akan menyambut Ramadhan pada hari sabtu ini 27 Mei 2017. Tahukah anda bahawa bulan Mei merupakan bulan onani bagi Pulau Pinang? Ini bermakna negeri yang ditadbir oleh kerajaan DAP itu akan mengadakan pesta onani ketika umat Islam menyambut bulan Ramadhan bulan yang penuh keberkatan.

Menurut satu poster yang sedang viral di media sosial, Pulau Pinang mengistiharkan bulan Mei sebagai “National Masturbation Month” yang bermaksud “Bulan Onani Nasional”.

Masihkah anda ingat bagaimana umat Islam dihina oleh pasangan Cina iaitu Alvin Tan dan Vivian Lee apabila mereka memuat naik status mengajak umat Islam berbuka puasa dengan babi? Kini pesta onani pula berlangsung dibulan Ramadhan.

Perlukah kita terus menerima penghinaan dari pihak pembangkang yang berselindung disebalik individu dan NGO tertentu bagi menjalankan agenda jahat mereka?

Pihak berkuasa didesak agar mengambil tindakan tegas terhadap pihak yang terlibat dalam perkara ini termasuk mereka yang berada dibelakang tabir.

Perlu kita ketahui bahawa sebelum ini sebuah kolej swasta terkemuka telah menganjurkan pesta lesbian, gay, biseksual dan transgender (LGBT) di mana mereka berbogel beramai-ramai di kawasan lapang sebuah resort di Bentong.

Kita melihat segala tindak tanduk biadap ini adalah bertujuan untuk menguji sejauh mana mereka boleh mengenakan tekanan kepada umat Islam. Kesemua ini mempunyai maksud tersirat yang perlu diterjemahkan dengan betul agar kita tidak menyesal suatu hari nanti.

12 comments:

Anonymous said...

Sebagai bekas wartawan, mengapa tidak rujuk dan tanya kerajaan negeri? Aoa saja dari kerajaan bukan UMNO dan PAS semuanya betul...

Berita tersebut dari ADICNews, Hj... kan pro UMNO. Oh! Lupa, sekarang PAS mesra UMNO

Anonymous said...

http://www.sinarharian.com.my/mobile/politik/cubaan-sabotaj-pelancongan-pulau-pinang-1.681214

Anonymous said...

fitnah di awal ramadhan.. tapi tak mengapa ..parti kaki fitnah.. fitnah bagi parti bangsat ni allah akan bagi pahala balasannya syurga .. jgn buang kad ahli dan kebumi bersama kad. nanti penjaga syurga nak tgk kad ahli

Penyokong UMNO said...

PAS = Parti Anutan Syaitan

IrWrWs said...

Mungkinkah kini umno dan pan bersekongkol nak tawan kelantan

Anonymous said...

Mengapa pas tidak protes di parlimen 2.6 bilion masuk ke saku si penyamun tarbus.???

IrWrWs said...

Kamu silap.. malah PAS sudah mendesak agar kerajaan menjalankan Siasatan DiRaja..

Tu lah kamu asyik kena tipu dgn org PAN sampai tak tahu duduk cerita sebenar..

Anonymous said...

Siapa bangsat? Yang bangsat ialah:

(1) Parti kafir harbi yang menghina agama Islam dan menafikan hak umat Islam.

(2) Parti yang menjadi penjilat pemimpin parti kafir harbi !

(3) Tentera kacang merah @ Red Beans Army (RBA) yang menjadi balaci kafir harbi dan sibuk mencipta dan menyebarkan pelbagai fitnah untuk memburuk-burukkan ulama Islam dan parti Islam semata-mata kerana ulama Islam dan parti Islam berusaha membela agama Islam dan hak umat Islam.

Anonymous said...

Bukan dulu Tuan Haji ke yang paling lantang bela DAP?

Siap promote Guan Eng tu macam dah tahap Khalifah Umar Abdul Aziz.

Dato' Hassan Ali & Ustaz Nasharuddin Mat Isa yang beriya-iya bela Islam kena tendang pun Tuan Haji siap tepuk tangan lagi semata-mata nak defend DAP.

La ni camne pulak?

Hipokrit ke Munafik namanya ni?

Anonymous said...

Anon 6:23 AM,

Dahulu pemimpin DA-Pig bersetuju untuk bekerjasama dengan parti Islam menentang Beban Negara dan tidak campurtangan dalam hal ehwal agama Islam maka parti Islam bekerjasama dengan pemimpin DA-Pig.

Apabila DA-Pig memenangi PRU13, pemimpin-pemimpin DA-Pig telah menunjukkan kedunguan dan kebebalan mereka sendiri dengan berlagak bodoh sombong dan bongkak menghina dan menentang agama Islam dan menindas umat Islam dan menggunakan badut dan pelawak liberal untuk memusnahkan parti Islam tetapi konspirasi DA-Pig dan barua ternakan DA-Pig telah gagal 100%.

Bahkan parti Islam menjadi lebih kukuh dan kuat apabila pengkhianat-pengkhianat ternakan DA-Pig keluar dari parti Islam untuk membentuk parti Pandap yang diternak oleh DA-Pig untuk memfitnah parti Islam dan ulama Islam!

Oleh sebab itu, parti Islam telah membatalkan kerjasama dengan DA-Pig dan parti-parti liberal ternakan DA-Pig.

Dalam politik, sesuatu parti itu menjadi lawan pada hari ini tetapi esok mungkin menjadi kawan. Begitulah sebaliknya !

Anonymous said...

6:23

Takyah dok perasan lah yg orang Pas nak cakap guan eng mcm Khalifah Umar. Orang Pas dh lama meluat dgn dap yg muka2 konon dap menyokong gerakan Islam sampai dlm ucapan2 sebut sesuka hati ayat al Quran. Tunggu je masa tu bila dap ni pisah dgn dap. guan eng pulak dgn bermuka muka konon ingin menjadikan Khalifah Umar sbg idola. Siap berlakon naik kapal terbang kelas ekonomi konon si taikun kapal tu. Padahal balun project terowong. Klu dia kat putrajaya tak tau m.mana dibalunnya.

Pi jawab dulu la topik kritikan page ni pasal sambutan bulan onani. Nampak sangat la ko pun setuju sampai marah betul bunyinya bila orang bangkang pesta ni? Pesta arak dan seks bebas dgn betina pun setuju sbb khadam2 pun nk tumpang sekaki. Jadi tak heran la klu dap jual tanah lebuhraya peel pada singapore secara direct nego pun ko setuju. Dasar otak kuali tak payah la nak sebut hipokrit atau munafik. Eja munafik pun siap guna capital letter. Tau ke makna munafik tu apa?

Anonymous said...

puakx2 perasan lebai ni memang poyo dan bermukax2..waktu ATGNA hidup diorang menikus..berpurax2..sekarang dah naik kepala..piirahh

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails