Sunday, November 13, 2016

Lantik Pemimpin Orang Yang Tidak Layak. Kuliah Jumaat Abd Hadi 11 Nov 2016

Hasil carian imej untuk pemimpin tak layak
Video 06/38: Kuliah Jumaat 11 Safar 1438 / 11 Nov 2016
Hasil carian imej untuk pemimpin tak layak

KULIAH JUMAAT 11 SAFAR 1438 / 11 NOVEMBER 2016

Lihat sebelum ini..

E-Buku IH-112: Kuliah Jumaat Abd Hadi Presiden PAS.

Ikutilah selanjutnya..

36 comments:

Anonymous said...

Kesian tgk ketua lebai ni bila bercakap depan cermin.

Anonymous said...

Cermin pong tak mau tengok dia..


Ha5

Anonymous said...

Semua yang dilantik adalah Pemimpin Orang Yang Tidak Layak. Yang layak adalah AKU ..

Anonymous said...

Lebih baik drp kita rasa kita aja yg layak..

Anonymous said...

Admin,
jangan layan si jahil di atas.

Anonymous said...

Dia sgt layak. Knp agaknya org t'ganu tendang dia keluar lepas cuma SATU penggal saja

Anonymous said...

Mb tganu layak 1 penggal. Hadi sotong wal ponteng. Kalah dgn derih lusoh. Boleh jd contoh ker shim?? Cakap boleh ler. Kikiki

Anonymous said...

apabila berkata sesuatu yg tidak benar, maka ianya adalah bohong. dan berbohong adalah berdosa.

knp perkara mudah spt ini tidak dpt digapai oleh seorg yg digelar ulama?

knp solat dan zikirnya tidak menghalangnya dr berbohong?

dimana silapnya? pd kelakuannya atau pd ilmunya?

Anonymous said...

dedak rm90juta dlm serban ..lebih berat rm90juta dari beratnya bidadari di syurga..dgn rm90juta, tuhan boleh dibeli, dgn rm90juta syurga bole dibeli..bagaimanacaranya? mudah...dgn duit rm90juta, buat la zakat, buat la haji umrah, buat la kebajikan sesama ajk2 dlm parti..insyallah, segala kebaikan dibalas syorga..sb tu najib rosmah masih selamat dibumi mekah, sb tu jamil khir masih bebas sebebasnya, sb tu ada mufti yg masih tunduk dan tawaduk dgn kajian vape itu merbahayakan kesihatan atau membahayakan keimanan...jgn dok pelekeh waris2 cina yg kirimkan wang2 palsu kpd si mati, malah dlm islam pun mengirimkan wang2 melalui upah2 doa, upah2 haji umrah, tu belum upah bacaan ayat mukjizat kedlm air..asalkan jaga solat, jaga 2kalimah, jaga puasa, g haji..itu sudah cukup memadai..quran diturunkan utk akhlak dan bukan utk berfikir atau membangunkan teknologi..kerana quran diturunkan di negara arab maka disbkan keakhlakan yg tinggi itu maka allah kirimkan wahyu agar penduduk yemen dibunuh beramai2 demi menjaga islam tercinta..

Anonymous said...

Salam dik. 90juta ni dh basi mana ada trooper DaPan sebut dh slps 5Nov. Sbb lawyer dh dilantik...sila luaskan pembacaan ye.

Anonymous said...

Selepas membaca komen-komen berunsur fitnah di atas yang telah ditulis oleh balaci haprak ternakan kafir harbi, nampaknya balaci-balaci ternakan kafir harbi sangat terdesak menyebabkan mereka mencipta pelbagai cerita karut dan dakwaan tidak berasas untuk memburuk-burukkan dan memfitnah ulama Islam dan parti Islam PAS yang sedang berjuang menegakkan Islam di negara ini.

Besar kemungkinan balaci-balaci ternakan kafir harbi telah diugut oleh pemimpin-pemimpin kafir harbi supaya meningkatkan serangan fitnah ke ats ulama Islam dan PAS. Jika mereka gagal, bekalan dedak babi Ultra Kiasu akan dihentikan !

Masa kecil dulu balaci tak mahu mampus, bila dah besar balaci sibuk fitnah pejuang Islam dan jamaah Islam. Nampaknya balaci-balaci ini suka sangat mahu menemani Fir'aun, Abu Jahal, Abdullah bin Ubai dalam neraka !


Anonymous said...

Orang-orang yang bijaksana mengetahui semua barua-barua ternakan kafir harbi dan sekular liberal adalah pendusta yang amat hina dan terkutuk kerana mereka telah mencipta pelbagai fitnah dan pembohongan untuk memburuk-burukkan ulama Islam, jamaah Islam dan parti Islam PAS TANPA SEBARANG BUKTI !

Anonymous said...

Allah dan RasulNya telah melarang keras umat Islam melantik orang kafir menjadi pemimpin umat Islam:

Wahai orang-orang yang beriman, janganlah kamu mengambil orang-orang kafir menjadi teman rapat dengan meninggalkan orang-orang yang beriman. Adakah kamu hendak mengadakan alasan yang terang nyata bagi Allah untuk (menyeksa) kamu?
(An-Nisaa' 4:144)

Menjadikan orang kafir sebagai pemimpin bagi umat Islam bererti menentang Allah SWT dan Rasulullah SAW serta Ijma' Ulama. Memilih orang kafir dan munafik sebagai pemimpin umat Islam bererti memberi peluang kepada orang kafir dan munafik untuk menindas agama Islam dan umat Islam.

Marilah kita semua menyokong ulama Islam, jemaah Islam dan parti Islam PAS dan memulaukan (boycott) dan menolak semua parti kafir dan parti munafik sekular liberal dalam PRU14!

Anonymous said...

Anon 1:34 nak menipu pun agak2lah..loyar mana yg dah dilantik Pas. Loyar buruk kot.

Anonymous said...

Anon 1:34, 1:43, 3:33. Dajjal dari Parti Ajaran Syaitan jual agama peralatkan Islam.

Anonymous said...

lebai penjual ayat quran dan kisah wanita 1/2 separuh bogel.

pergi melancap!

kah kah kah...

Anonymous said...

MASIH LAGI MENUNGGU DAN AKAN TERUS MENUNGGU TUANG PENIS YG SEHAT KOMEN DUIT DERMA 2.6 BILION STATUSNYA SAMAADA HALAL ATAUPUN HARAM...

KENAPA DIAM SERIBU BASAHA SEWAKTU DI PARLIMEN TANPA TURUT MEMBUAT PROTES..?????

Anonymous said...

Seperti biasa hamba abdi ternakan kafir harbi telah mendedahkan kejahatan diri mereka sendiri dengan menulis pelbagai komen-komen yang yang berunsur fitnah dan dakwaan karut untuk memfitnah ulama Islam, jamaah Islam dan parti Islam PAS !

Bahkan penyembah-penyembah Ahok ini seperti macai 3:42 PM berani menghina ayat Qur'an seperti An-Nisaa' 4:144 ! Maka jelaslah cyber trooper kafir harbi ini terdiri dari kafir harbi dan munafik yang memusuhi Islam dan umat Islam.

Maka tidak hairanlah neraka disediakan untuk manusia celaka seperti balaci-balaci kafir harbi dan munafik sekular liberal. Sesungguhnya syaitan dan iblis amat gembira melihat hamba abdi mereka menjalankan tugas Iblis dan syaitan.

Anonymous said...

Cyber trooper 3:40 PM , 3:42 PM dan 3:50 PM ternakan kafir harbi dan sekular liberal dinasihatkan bercakap depan cermin sambil makan dedak Ultra Kiasu. Samasa bercakap dan makan dedak depan cermin itu, kamu lihat dalam cermin. Kamu akan nampak seekor setan sedang makan dedak ultra kiasu! Kah...kah....kah...kah....

Anonymous said...

Hello macai 3:40 PM , 3:42 PM dan 3:50 PM ....pergi cakap depan cermin saja lah bhai !

Anonymous said...

Bnyknye lembu2 dlm blog tuan ni...tapi sayang tak blh sembelih..betullah mereka ini lebih hina drp haiwan trnakan

Anonymous said...

Selamat datang UMNO di kelantan Kami dahagakan pembangunan Dan peluang perkerjaan ....

Hidup UMNO kelantan....
Hidup tok pa....
Hidup najib....
Hidup BARISAN...

MALAYSIA NEGARA ISLAM..


KENAPA DIAM SERIBU BASAHA SEWAKTU DI PARLIMEN TANPA TURUT MEMBUAT PROTES..?????

Anonymous said...

Aduhh anon 3:40...takkanlah sampai nk kena smpi spoon feed...terpulanglah... yang nmpk jahil pun nanti bukan org lain korang jugak nanti...

Anonymous said...

Bagilah bukti kalo betul Pas dah lantik loyar. Jgn cakap tk serupa bikin mcm tok ketua lebai pembohong bersiri.

Anonymous said...

Camana nak protes? Dok ponteng je...datang ambil kedatangan, lepas tu cabut. Terima gaji buta. Amanah kepada rakyat yang mengundi diabaikan. Tolak tepi, yang penting kena cari dedak lagi. Rm90juta mana cukup zaman ni. Lainlah kalau rm900juta. Kena jilat lebih lagi pada keturunan assobiyah supaya boleh terus menerima dedak tanpa putus. Tak jadi Kerajaan pun takde hal, janji karung berisi. Peduli apa dengan rakyat, senang sahaja didiamkan. Baca sahaja ayat2 Quran siap dengan tafsiran lagi. Tak mengapalah kalau tak buat apa yang dibaca. Rakyat kan bodoh bangang ikut macam orang gila. Dah dekat2 pru nanti bolehlah renew ungkapan "tak undi Pas masuk neraka". Rakyat kan bodoh. Bodoh??!!! Kita lihatlah nanti samada rakyat benar2 bodoh atau tidak. Jangan perkecilkan suara rakyat...yang menjual agama pasti ditolak, inshaAllah.

Anonymous said...

Payah orang yang rasa diri dia holier than thou ni....jagalah diri sendiri. Yang sebok hal orang lain apahal? Diri sendiri tu pun belum tentu kemana, memandai buat hukum. Amal sendiri dah cukup ke bang?

Anonymous said...

Lawyer ada ramai bang. Setakat nak kata dah lantik lawyer, heheheheh rasanya terlalu general la kan. Senang betul walaun2 dan barua2 geng jubah berserban kena tipu dengan konco2 Hadi Mereng. Depa spin sikit je barua2 ni percaya. Kalau betul dah lantik, kenapa tak sebut sahaja nama lawyer tu? Bolehlah kita buat research sikit tentang mereka ni. Adakah mereka itu muslim? Atau kristian ke yahudi ke? Nak gak tahu samada lawyer ni berkemampuan ke tidak. Bukan benda main2 ni. Almaklumlah, ini satu tuduhan yang berat, sampai tak boleh nak saman di Malaysia, kena gak saman di UK. Kalau saman di Malaysia agaknya dah menang berjuta2.

Anonymous said...

KOTA BHARU: Peguam yang dilantik PAS sedang meneliti laporan Sarawak Report sebelum memfail saman di mahkamah di England.

Timbalan Presiden PAS Datuk Tuan Ibrahim Tuan Man berkata peguam yang sama pernah mengendalikan kes saman Presiden PAS, Datuk Seri Tuan Guru Abdul Hadi Awang dilantik bagi tujuan itu.

Katanya peguam terbabit sebelum pernah mengendali saman terhadap sebuah akhbar di England kerana memfitnah presiden.

"Akhbar terbabit memfitnahkan Tok Guru Presiden dengan mendakwa ada kaitan dengan al Qaeda.

"Kes saman itu dimenangi Tok Guru. Dan orang yang sama juga dilantik mengendali kes saman terhadap Sarawak Report.

"Cuma agak berbeza kerana tuduhan Sarawak Report hanya menyebut pemimpin PAS menerima RM90 juta daripada Umno tanpa disebut secara jelas nama mereka," katanya pada program di Putik petang tadi.

Sebelum ini Sarawak Report mendakwa pemimpin PAS menerima dana RM90 juta daripada pemimpin Umno.

Malah ada pihak mempertikai mengapa PAS lambat memfail saman terhadap portal berita yang berpangkalan di England terbabit.

Tuan Ibrahim berkata peguam yang dilantik masih meneliti kes terbabit sebelum mengambil tindakan lanjut.

Hadir sama pada program tersebut Naib Presiden PAS Datuk Mohd Amar Abdullah, ahli-ahli jawatankuasa PAS Pusat Datuk Dr Mohamed Fadzli Hassan dan Datuk Nassurudin Daud dan wakil-wakil rakyat.

Lebih 1,000 pemimpin PAS dari peringkat kawasan di Kelantan hadir pada program berkenaan. – HARAKAHDAILY 5/11/2016

Anonymous said...

Ketua lebai kata bln 9 nk saman. Dah masuk 3 bulan peguam terbabit meneliti kes dedak 90juta. Lama bebenor gamaknya..apa ke nama peguam yg diupah parti lebai tu?

Cepat2lah failkan saman. Barulah rakyat Msia tau nama2 lebai terlibat.

Boleh tanya kat zaharin jugak yg kata 15 pimpinan Pas terima dedak mcm dia dapat dari ketua penyamun negara.

Anonymous said...

Kalau nak cerita kisah lama, lama lagi nunggu Mat Sabun saman pendedah rakaman suara dia syok2 dengan bini orang kot...sampai tak nak lap bau **** melekat dimuka. Cari gak link Mat Sabun cuba saman tapi terjumpa pulak link pengakuan bini orang yang ditangkap basah dengan tetuan presideng tu...

Anonymous said...

Nak pesan pada penyokong Pan sikit. Klu siasatan saman SR dah jalan nanti doa byk2 la ye supaya jangan pemimpin dalam Pan yang sangkut sudah. Siapa tahu kan..?

Bagi aku, mudah sahaja kalau betul sabit kes dan tertangkapnya sipenerima rasuah dalam Pas, syukur Alhamdulillah sebab Pas tidak memerlukan pemimpin seperti itu dan penjernihan dalam Pas sepertimana sebelum ini akan berlaku lagi...

Dan Pan sila ambil buangan tu...kalau betul2 ianya terjadi la...

Anonymous said...

Pesan kat Presideng kaki ponteng kasi cepat2 saman SR ye para khadam. Dah berbulan2 masih nk teliti pekebendenya. Rakyat Msia tk sabar nk tgk lebai2 jual agama peralatkan Islam naik court. Kita tgk sape yg kenaaa.. kahkahkah

Takfir!

Anonymous said...

Kisah mat sabu tu biarlah dia jawap dgn Allah nnt. Lagipun mat sabu menang kes di mahkamah. Khadam lebai tk perlulah nk bukak aib peribadi org.

Kisah presideng kaki ponteng dan lebai2 Pas yg mkn duit curi rakyat Msia 90juta perlu jawap bkn saja pd Allah tapi seluruh umat Islam Msia dan penyokong2 parti Pas yg tolol.

Anonymous said...

Anon 1:22PM. Memandangkan anda sebut perkataan Allah disini, I will definitely slow down... Aku setuju la cara aku attack Mat Sabu tu tak betul...tak baik untuk aib orang. Tapi aku cuma membalas pantun yang diberi itu saja...pantun saman yang diberi, pantun saman jugak lah yang dibalas.
In-fact malas nak tulis detail lain yang berkaitan kes mahkamah Mat Sabu ni...technical error oleh saksi/peguamcara, statement Mat Sabu dan statement bini orang tu etc...nanti lagi panjang cerita lagi tambah aib. Jadi cukuplah sekadar berpantun surface2 shj...

Anonymous said...

Islam tk ajar bukak aib peribadi org. Biar pelaku dan Allah yg mengetahui.

Jgn jd spt lebai2 dan khadam2 jual agama peralatkan Islam mcm Pas. Masing2 sibuk nak jd tuhan dan wakil tuhan menghukum org sana sini kerana kepentingan politik sempit.

Anonymous said...

Rakyat Msia masih menunggu saman Pas terhadap SR. Minta disegerakan oleh ketua lebai kerana ia melibatkan maruah parti Islam.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails