Friday, November 18, 2016

Jom, Jengok Pantai Halal Di Iran.. Di M'sia Adakah Begini?

Hasil carian imej untuk Mengunjungi pantai halal di Iran
Suasana keseruan pengunjung bermain air di tepi pantai di resort pelancongan Kish, Iran, pada 1 November 2016. 
Mengunjungi pantai halal di Iran. Sebagai negara yang menerapkan syariat hukum Islam, Iran melarang adanya bar, kelab malam, penjualan menu beralkohol di resor wisata Kish. Aturan-aturan tersebut membuat Kish dikenal menjadi resor wisata halal.

MENGAPA? Melawat pantai pun dikatakan 'halal'.. Melawat pantai halal di Iran, sebagai negara yang dikatakan menerapkan syariat hukum Islam, Iran melarang adanya bar, kelab malam, penjualan menu beralkohol di resort pelancongan Kish. 

Tak hanya itu, lelaki dan wanita pun harus berada di tempat berasingan ketika bermain di pantai. Peraturan-peraturan tersebut membuat Kish dikenali menjadi resort pelancongan halal. 

Di Malaysia, negara orang Islam, adakah begitu?

Hasil carian imej untuk Pantai bogel di malaysia
Ini, berbogel beramai-ramai pernah berlaku di pantai Pulau Pinang


Ini Di Sabah

3 comments:

Anonymous said...

Puak-puak kafir harbi dan liberal tidak suka melihat manusia menutup aurat di khalayak ramai. Mereka menganggap itu sebagai penindasan hak asasi manusia ( walaupun puak kafir harbi dan liberal sedang sibuk menindas hak asasi umat Islam untuk berpakaian menutup aurat) !

Apa yang puak-puak kafir harbi dan liberal suka ialah kemungkaran, kesesatan dan murtad tanpa sebarang halangan. Tukar agama seperti tukar baju dan seluar! Mereka suka sangat jika anak bini mereka berzina serperti haiwan ternakan di taman, tepi jalan atau di dalam rumah mereka sendiri ! Puak kafir harbi dan liberal adalah makhluk amat sesat dan amat menyesatkan.

Malangnya terdapat para munafik yang mendakwa diri mereka beragama Islam tetapi pada masa yang sama mereka menyokong puak kafir harbi dan liberal menghina, memfitnah dan menentang Islam dan menindas umat Islam. Merekalah musang berbulu ayam, gunting dalam lipatan dan musuh dalam selimut yang amat berbahaya kepada umat Islam.

Anonymous said...

P.A.S Parti Ajaran Sesat

Anonymous said...

Lebai Hadi Awang yang Mereng adalah Munafiq tersohor di negara ini. Salah seorang anak dajjal yang bertugas menjual agama dan menyesatkan orang Islam. Juga menjatuhkan hukum sesuka hati sama seperti datang dan pergi Parlimen ikut sukahati dia. Seorang yang tidak amanah kepada Pengundi2 yang memilih dia dan Parti laknatullah Pas. Berkecuali sokmo, tiada pendirian seperti lalang ditiup angin, kesini taknak kesana pun taknak. Bengong punya manusia. Dah penat tu rehatlah terus, taubat dan jangan tipu Pengundi2 lagi...dosa besar tu kalau tak reti bahasa lagi. Bodoh tak boleh diajar, pandai tak boleh diikut.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails