Wednesday, November 16, 2016

Ini, Pemimpin PKR & Bersih 2.0 Guna Taktik Poster Lucah.. Salahkah?




PETALING JAYA: Sekeping poster lucah mengenai 'parti buih bogel' kini tersebar di media sosial, dan didapati nombor telefon yang dipaparkan untuk dihubungi adalah milik pemimpin PKR dan Bersih 2.0.
Poster bagi acara itu yang kononnya akan berlangsung pada 1 Disember ini, memaparkan gambar seorang wanita separuh bogel dan menyenaraikan beberapa nama seperti Amber, Maria, Rifa, Izzy dan Mandy sebagai penganjur.
Antara nombor yang tersenarai adalah milik Pengurus sekretariat Bersih 2.0, Mandeep Singh yang berkata, ia bukanlah kali pertama taktik seumpama itu digunakan.
"Haiyo... lagi sekali ke? Ia berlaku setiap kali menjelang perhimpunan. Sebelum ini, ia berlaku semasa Bersih 4, Tangkap MO1 dan sekarang Bersih 5.
"Sebelum ini mengenai perkhidmatan seks dan ia melibatkan khidmat 'call girl', sekarang parti buih pula," katanya.
"Ia merupakan gangguan tetapi kita hanya perlu terus senyum dan kuat," katanya.
Tambahnya, dua lagi turut menyedari nombor telefon mereka dipaparkan pada poster berkenaan.
"Bagaimanapun, saya secara peribadi tidak akan membuat laporan polis," katanya.
Bagaimanapun, tidak diketahui siapa yang bertanggungjawab terhadap poster tersebut. Parti 'liar dan basah' itu dikatakan akan diadakan di sebuah lokasi rahsia di Kuala Lumpur.
Perhimpunan Bersih 5 dijadualkan berlangsung pada 19 November ini. (mStar)
Komen Weblog Ibnu Hasyim: Salahkah dari sudut undang-undang negara?

7 comments:

Anonymous said...

Perhimpunan kotor yang dianjurkan oleh roket yang menentang Islam dan menindas umat Islam. Tambahan pula perhimpunan kotor dan roket dan NGO(k)-NGO(k) yang terlibat sedang menerima sokongan kewangan dan tunjuk-ajar dari CIA dan Mossad dan badan-badan Amerika Syarikat yang pro-Israel. Sebenarnya perhimpunan kotor dan roket dan NGO(k)-NGO(k)sekular liberal adalah boneka atau proksi CIA dan MOssad.

Adakah mereka sudah lupa bahawa orang-orang kafir dan munafik tidak pernah redha terhadap agama Islam dan umat Islam dan sentiasa mencari jalan untuk menipu dan menyesatkan umat Islam? Orang bodoh, buta dan pekak seperti pemakan dedak Ultra Kiasu dan penganut ajaran sesat Liberalisme sahaja yang lupakan jerat yang dipasang oleh kafir harbi tetapi jerat tidak pernah melupakan mereka!

Anonymous said...

P.A.S Parti Ajaran Syaitan.

Anonymous said...

Ibnu Hasyim terlibat @ bersekongkol dengan fitnah kepada Rafizi kononnya Poster lucah untuk Bersih.

Anonymous said...

Betul.. blog ibnu Hashim telah nenyebarkan dengan penuh bangga YB Rafizi PKR iklan poster lucah untuk Bersih

Anonymous said...

Parti ajaran setan mmg x mau benda yg bersih..lagi 90juta kasi..kenyang sampai neraka..

Anonymous said...

Bersemangat nak mampuih ibnu hashim pasal fitnah kat PKR, DAP & Amanah.Patutnya kalau dah tuaa biaqlaa jadi lebih Penyatupadu untuk hantam umno-BN. Hoi macai! mabok dedak PIGS kaa????

Anonymous said...

Kalau dah tuang presideng kuat memfitnah, maka anak2 buah pun ikut sama la. Halal apa, dapat pahala pemberian tuang presideng. Lagi banyak fitnah lebih ramai bidadari boleh booking, lagi cun melecun dari yang di Krabi.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails