Monday, November 14, 2016

Wanita 1/2 Bogel Gunting Rambut, Teknik Baru Tarik Pelanggan..


Tukang Gunting Wanita Tayang Payudara Sambil Gunting Rambut

BEBERAPA keping gambar menunjukkan seorang tukang gunting rambut wanita separuh bogel tersebar menerusi laman sosial.

Foto yang dimuat naik oleh sebuah laman di Facebook memaparkan seorang wanita hanya memakai baju dalam leka menggunting rambut seorang pelanggan lelaki di sebuah salun bernama Hotcuts.
Salun berkenaan dipercayai terletak di Sydney, Australia dan dimiliki oleh seorang lelaki warga Poland iaitu Wojtek Wasilewski.
Difahamkan, wanita-wanita yang bekerja di situ akan mendedahkan payudara dan hanya memakai seluar pendek atau seluar dalam semasa mereka menggunting rambut pelanggannya.
Kewujudan salun itu pasti memberikan kepuasan tak terhingga buat pelanggan lelaki apabila ‘dijamu’ dengan pemandangan sebegitu.
Apa tidaknya, sambil rambut dipotong, mata sempat ‘meliar’ ke tempat lain.
Malah difahamkan, pelanggannya yang terdiri daripada kaum lelaki sanggup membayar A$60 (RM195) semata-mata untuk merasai pengalaman gunting rambut di kedai berkenaan.
Tayang Payudara Sambil Bertugas Gunting Rambut
Komen Weblog Ibnu Hasyim: Perkara begini boleh berlaku di negara ini. Kerana kerajaan sendiri mengajar rakyatnya buat kerja asal dapat duit tak kira 'halal-haram' dari sudut pelbagai agama, peradaban, kemanusiaan dan akhlak.
Kerajaan sendiri taja judi, kutip cukai hasil arak, pelacuran dan segala yang haram dari sudut kepelbagaian agama. Jadi, ada kemungkinan teknik begini baik dilaksanakan untuk meninggikan mutu perniagaan.. dan sekarang pun mungkin sedang berlaku tidak secara terang-terangan.. 
Bagaimana mengatasinya? Pilihlah parti yang memerintah negara ini, parti yang memperjuangkan agama. (IH)

11 comments:

Anonymous said...

Wah...gambar-gambar seksi di atas boleh menyebabkan semua hamba abdi kafir harbi dan sekular liberal meleleh air Liur melihat penampilan lembu-lembu betina. Inilah perjuangan mereka selama ini iaitu memberi kebebasan mutlak kepada semua manusia untuk melakukan kemungkaran, kesesatan dan murtad dengan menggunakan alasan hak kebebasan individu KONON !

Kafir harbi, sekularism, liberalisme dan pluralisme adalah sesat dan menyesatkan !

Anonymous said...

Lu apa celita ...Lu hali2 cakap busat ...lu sakit punya jam lu jumpa kafir harbi punya DOCTOR ...

Lu tatak percaya sama DOCTOR lu punya bangsa ...
Lu punya bangsa tatak pandaii ...

Lu Mau mati punya jam hoo ...Lu SENDIRI bikin sulat ....
Tatak Mau ini MALAYSIA punya tempat tanam ...hoo ..

Luar negeli .....ISRAEL ka.....USA ka kasi tanam .....

Lu melayu ADA paham ka...gua punya cakap....

Lagi lu tatak tahu malu.....

Lu siow....gi la....

Anonymous said...

Lu macai 9:36 PM manyak bodo punya olang!

Hali-hali lu pigi main judi tapi lu tak pernah menang. Balik lumah lu malah-malah anak bini. Semua bini punya wang lu angkat pigi. Sikalang anak bini makan nasi air saja lah !

Hali-hali lu minum alak sama lu punya girlfriend sampai mabuk. Bila lu mabuk, lu kincing sambil nyanyi lagu Eskimo tepi jalan....Budak-budak ketawa manyak kuat sampai sakit pelut! Tapi bila lu balik lumah lu hantam lu punya anak bini. Lu manyak berani sama pelempuan saja!

Hali-hali lu jadi gigolo lalam hotel tapi sikalang lu sudah kena itu AIDs. Pelempuan tatak mau lu sebab lu hali-hali sakit macam babi kena sawan!

Haiya ! Lu pigi mati lah lagi baik!

Bila lu mati, lu bawa wang nelaka masuk kubur sebab lu ingat lu bole lasuah malaikat lalam kubur!

Tapi malaikat tak mau lasuah. Lu kena hamtam !

Kesian lu macai 9:36 PM manyak bodo punya olang!



Anonymous said...

这个小丑9:36 PM 疯狂后消费火箭麸!

Anonymous said...

Barua 9:36 PM,

Nah ambil tin minyak ini

pergi pasar babi

minta banyak wang

mahu tolong sifu roket

beli banyak dedak

sebab roket akan kalah PRU14

Faham kamu !








Anonymous said...

Aids banyak di Kelantan. Majoriti melayu Islam yang kena penyakit Aids ni.

Anonymous said...

Jamal pak tongkol mesti suka ni.

Olivia Daniel said...

Hello,
Saya Puan Olivia Daniel, pemberi pinjaman pinjaman swasta yang memberikan pinjaman peluang seumur hidup. Adakah anda memerlukan pinjaman segera untuk membayar hutang anda atau anda memerlukan pinjaman untuk meningkatkan perniagaan anda? Anda telah ditolak oleh bank-bank dan institusi kewangan lain? Adakah anda memerlukan pinjaman penyatuan atau gadai janji? mencari lebih banyak kerana kita berada di sini untuk membuat semua masalah kewangan anda satu perkara yang telah lalu. Kami memberikan pinjaman dana kepada individu yang memerlukan bantuan kewangan, yang mempunyai kredit yang buruk atau memerlukan wang untuk membayar bil, untuk melabur dalam perniagaan pada kadar 2%. Saya mahu menggunakan medium ini untuk memberitahu anda bahawa kami memberikan bantuan yang boleh dipercayai dan benefisiari dan akan bersedia untuk menawarkan pinjaman. Jadi hubungi kami hari ini melalui e-mel di:
(Oliviadaniel93@gmail.com)

Anonymous said...

Bagus juga ni ada pinjaman perniagaan. Kepada penjual2 agama khususnya barua2 parti alas kaki tandas, ini peluang terbaik mengembangkan perniagaan anda.

Unknown said...

Hello,
Ini adalah untuk memaklumkan kepada orang ramai bahawa Puan Rose Anna, pemberi pinjaman pinjaman peribadi mempunyai membuka peluang kewangan untuk semua orang yang memerlukan apa-apa bantuan kewangan. Kami memberi pinjaman pada kadar 2% kadar faedah kepada individu, syarikat dan syarikat-syarikat di bawah terma dan syarat yang jelas dan mudah difahami. hubungi kami hari ini melalui e-mel di: (roseannamoore70@gmail.com)

Unknown said...

Adakah anda memerlukan 100% Loan?
Saya boleh memenuhi keperluan kewangan anda dengan masalah kurang pulangan itulah sebabnya kita dana anda untuk hanya 2%. Apa sahaja yang anda keadaan, bekerja sendiri, pesara, mempunyai penarafan kredit yang lemah, kami boleh membantu anda pinjaman yang paling cepat dalam masa kurang daripada satu jam.
pembayaran yang fleksibel lebih 2 hingga 20 tahun.
Hubungi kami melalui: ( kathleenfosterloanfirm@gmail.com ) OR ( kathleenfosterloanfirmUS@gmail.com )

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails