Friday, November 18, 2016

Lebai Tua PAS? Bandingkan Rumah Mereka Dg Rumah KM PP??



Lebai Tua PAS? Ini rumah-rumah mereka, bandingkan rumah KM Pualau Pinang..
Hasil carian imej untuk rumah nik aziz
Neelofa beraya bersama bekas MB Kelantan di rumah tuan guru Nik Aziz .. MB PAS tersebut.

.Hasil carian imej untuk rumah abdul hadi awang Rumah Abd Hadi Awang bekas MB Terengganu (PAS)terletak betul-betul sebelah Masjid Rusila berhampiran jalan besar. Lihat gambar di bawah, rumah beliau yang berwarna merah jambu (pink).
Hasil carian imej untuk rumah azizan razak bekasmb kedahRumah Azizan Razak, bekas MB Kedah dari PAS.

Hasil carian imej untuk rumah lim guan eng
Rumah Lim Guan Eng, KM P.Pinang dari DAP timbulkan masalah, yang mungkin akan menghantarnya ke penjara.

12 comments:

Anonymous said...

Tunjuklah sekali rumah, akaun bank, kereta kepunyaan anak2 serta menantu lebai2 tua Pas. Boleh buat perbandingan.

Anonymous said...

Pak Haji bila nak saman Sarawak Report?

Anonymous said...

dua-dua di atas komen bodo..

Anonymous said...

Khadam tolol lebai2 penjual agama.

Dzafrullah Adha said...

Kutuklah mereka , tp ada mereka kisah cuba tgk jika bodo2 hati iblis kutuk agama tgk apa yang akan berlaku manusia busuk hati ugama tak cukup fitnah pulok nanti smp masa tahu lah kamu langit itu tinggi atau rendah

Anonymous said...

Mengemis 2 minta simpati pula sekarang ....dulu ego...keras kepala...tak mau berunding....macam2 syarat yg dikenakan..

Politik matang lah.....blok ke 3 lah... bersetuju utk tidak bersetuju lah...tidak kemaruk kuasa lah....jadi jenis yg sehat utk kerajaan b.n lah.....

Last2 akar umbi bosan...di katanya kafir lah...jebon2 lah....anwarinas LAH.....beruk2 lah.....anjing menyalak BABI lah..dan macam2 lagi...

Sekarang baru sadar....

3 penjuru paru 14 di kelantan dan terangganu......

baru padan dgn engkao punya muka lebai si lebai malang..


......rumah2 pemimpin umno bn tak nak tunjuk pulak..????

Anonymous said...

Dzafrullah sbg walaun lebai jgn sampai terpesong akidah. Org kutuk Pas bkn Islam. Pas parti politik demokrasi bkn agama. Hanya yg berhati iblis sanggup peralatkn agama utk politik sempit.

Anonymous said...

Walaun tolol parti jual agama.

Anonymous said...

Pembohongan dan fitnah telah menjadi darah daging barua-barua kafir harbi dan liberal maka tidak hairanlah mereka memfitnah parti Islam PAS semata-mata kerana PAS memperjuangkan Islam dan membela hak umat Islam di negara ini.

Wahai munafik-munafik ternakan kafir harbi dan liberal, tunggulah hari pembalasan di Padang Mahsyar nanti ! Hidup di dunia ini sementara sahaja.

Anonymous said...

Kaki fitnah jugak si Dzafrullah ni. Nama molek tapi belajar tongong. Kata orang fitnah tapi dia sendiri kuat memfitnah. Yang dikutuk dan dimaki adalah Pas, faham? Pas tu parti sesat, pemimpin jual agama, promosi assobiyah, khianat kepada pengundi2,

Allah lebih mengetahui. Jangan ikut macam orang buta. Ada otak sila guna, jaga nama baik tu. What a waste!!!!

Anonymous said...

Tak perlu rumah org bn, mai kita buat rombongan pi rumah Iskandar. Ingat lagi satu masa dulu, air di rumah dia pun siap kena potong. Tapi itu satu masa dulu lah, sejarah. Sekarang tidak lagi. Malulah rumah yb bergelar exco kerajaan negeri kalau air kena potong. Rumah sekarang cantik dan selesa. Semua kerajaan tanggung la ni.

Anonymous said...

Pas perjuangkan Islam? Kah kah kah. Dalam Islam ponteng tu berdosa tau? Mengkhianati amanah rakyat pun dosa. Menjatuhkan hukum sesuka hati pun dosa jugak. Mengamalkan perkauman jugak dosa yang besar. Jadi, banyak yang dibuat Pas adalah dosa. Islam yang mana satu yang diperjuangkan oleh Pas?

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails