Sunday, October 25, 2015

Trend Wanita Sado Ini.. Adakah Membantu Pembangunan Negara?

Rene Campbell, wanita berusia 38 tahun ini menyatakan dirinya semakin berkeyakinan jika otot badannya lebih besar.
SUKAN

TREND berbadan sado dan tegap kini semakin mendapat perhatian dan popular di kalangan anak lelaki zaman ini.
Badan serta tangan yang berotot bukan sahaja menunjukkan seseorang itu kuat serta gagah malah trend itu juga kini sudah menjadi sesuatu kepentingan untuk tampil dalam bidang peragaan.
Tubuh badan yang sasa ini juga membuatkan seseorang lelaki itu tampak lebih tampan dan menawan.
Walau bagaimanapun, tampil dengan fizikal sado dan sasa ini sebenarnya turut menarik perhatian segelintir kaum hawa.
Lihat sahaja penampilan Rene Campbell ini, wanita berusia 38 tahun ini menyatakan dirinya semakin berkeyakinan jika otot badannya lebih besar.
W22
Rene yang juga seorang ahli bina badan memberitahu dia mula tertarik untuk berbadan sado ini selepas hadir menyaksikan pertandingan bina badan satu ketika dahulu.
Wanita itu terpesona dan terpukau sewaktu ahli bina badan tersebut berjalan memasuki gelanggang dan dia merasakan badan seperti itu melambangkan kekuatan dan kuasa dalam dirinya.
Bekas atlet Triathlon (gabungan 3 sukan lari jarak jauh, berenang dan berbasikal) itu sebelum ini memiliki tubuh badan yang biasa sama seperti wanita lain.
W1
W
Namun, demi mendapatkan tubuh badan yang diidamkan itu, dia mula menjadi seorang biorexic iaitu seseorang yang sangat berdedikasi untuk membesarkan badannya dengan cara pemakanan dan latihan yang sewajarnya.
Rene juga mengakui sebelum ini dia merupakan seorang yang sangat pemalu tetapi dengan tubuh badannya yang sebegini, dia tampil lebih berkeyakinan! – Agensi/MYNEWSHUB.CC.

My life as a female bodybuilder: it's my body armour | Guardian Docs

Komen Weblog Ibnu Hasyim: Trend wanita sado ini, media Malaysia perlu awasi. Bahagian agama perlu jelaskan apa hukum wanita begini dan hukumnya tayang di tv? Apakah wanita begini dapat membantu pembangunan negara?

Apakah menteri seperti gambar di bawah ini pun termasuk trend wanita sado ini?

(IH)

7 comments:

Anonymous said...


Sebagai seorang lelaki tulen yang handsome, saya tidak berminat untuk berkahwin dengan perempuan sado yang mempunyai bentuk badan seperti gorilla jantan ! Bayangkan kita tidur bersebelahan dengan gorilla jantan yang hodoh .....tidak romantik langsung !

Women's Lib dan LGBT adalah parasit yang sedang merosakkan akhlak umat Islam dan negara !

As a handsome man I will never marry a female body builder who looks like a muscular male gorilla ! Can you imagine sleeping with a muscular male gorilla? Not romantic at all !

Women's Lib and LGBT are the parasites that are destroying Muslims and our ethic and country !

Anonymous said...


Mohon Tuan Ibnu Hasyim delete iklan judi IBU,FITRI SULISTIAWATI ! Nampaknya tahi-tahi juga begitu terdesak untuk menipu dan menyesatkan orang Islam.

TQ.

Anonymous said...


Orang-orang tidak bermoral sahaja akan memilih LGBT menjadi pemimpin mereka. Mereka lupa pembalasan Allah yang dahsyat ke atas kaum LGBT semasa Nabi Lot a.s.

Kesimpulan: Kebodohan manusia mengatasi kebodohan lembu.

Anonymous said...

Apalah Ibnu hasyim ,kalau tak ada cerita berbau seks tak dapat hidup ke.

Anonymous said...

Inilah gaya hidup yg disanjung macai dan balaci Dap !

Anonymous said...

Salam pak hasyim

Terkezut bila komen saya tak disiar

Satu saja kesimpulan saya
Kebenaran itu pahit bila ianya seperti belati menusuk hati
Terpaksa bersembunyi di bayangan gagahnya sado berisi
Terasa kecilnya tulisanku ini
Bila yang ku sanjung mengkhianati
Hadi ponteng lagi

Anonymous said...

Mentri wanita sado yg diatas tu. Dulu ketua putri bersifat putra. Cuba check jantina dia. Dah ubah kah? Bila debat kalah jantan2 di parlimen. Rambut pacak. Huyyo bravo umno wasatiyyah. Cuba tanya jamil khir. Ini menteri wasatiyyah ke? Haha

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails