Monday, October 26, 2015

Ini, Bogel Kerana iPhone, M'sia Pun Ada.. 2X5 Aja..

Dua orang wanita telah membuat para tamu di sebuah kelab ternganga. Mereka dengan percaya diri melepaskan pakaian di atas panggung hanya untuk memenangkan sebuah iPhone. 

Salah satu dari wanita itu khabarnya telah menikah. Tak hanya telanjang, mereka juga menari di dalam keramaian malam itu. Mereka tak segan menggoyangkan pantat mengikuti irama muzik. 

Kontes aneh ini diumumkan di Berezniki, Perm Krai, Rusia. Untuk sesuatu yang seberani ini, hadiahnya hanyalah sebuah iPhone yang bahkan bukan keluaran terbaru, yakni iPhone 5S. 

 
Tetamu di kelab pun mengabadikan ulah mereka dan mengunggahnya ke sosial media. Netter pun dibuat geram dengan model kontes semacam ini. 

"Mencoba sangat keras untuk iPhone bodoh. Kedua gadis ini dan panitianya sungguh tak punya otak! Komuniti yang sangat tak pantas ditiru!" amuk seorang netter. "Apakah ini tempat mereka merayakan kelulusan setelah sekolah?" tambah yang lain. (IH/WK/KR)


Komen Weblog Ibnu Hasyim: Jangan hairan di Rusia, di Malaysia pun ada. Orang yang 'sanggup menjual maruah diri kerana harta yang sedikit', memang ramai di Malaysia ini.. Contohnya, pemimpin-pemimpin yang makan duit haram, rasuah, judi, berniaga barang haram di sisi agama apa kurangnya.. 2X5 saja.

4 comments:

Anonymous said...

Pak hashim suka bogel. Enjoy n bebas. Hehehhh

Anonymous said...

Masih wujud manusia bodoh macam kau dlm sosial media. Orang highlight isu kau beri negatif judgement. DASAR BANGANG ANAK HARAM.

Anonymous said...

Barangkali kalu macam ni punya pertunjukkan barulah AP PAS masuk dewan.... tak lah tuang sidang parlimen atau sokong sambil duduk2 di cafeteria parlimen. ...
MACAM2 GILAGAT AP PAS selepas pulangnya ke rahmatullah TGHNA

hma said...

tak yah tunjuk gambar kot.. kalau betul nak highlight isu..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails