Monday, October 26, 2015

Ceramah Pakatan Harapan Malam Tadi Di Kelang, Lihat Ini..

Biar gambar bercerita..

Lihat asal..

6 comments:

Anonymous said...

Pan parti based melayu tetapi tiada sokongan melayu. Mendapat bantuan survival dari Dap dan terpaksa meninggal beberapa syariat Islam demi survival parti. Tidak mempunyai jiwa kemelayuan kerana itu mereka perlu menyokong kehendak kaum cina.

Anonymous said...


BUKTI PARTI DAPig, PKKR DAN KUALI AKAN KALAH

Jika kita mengkaji berbagai gambar ceramah parti kuali dan parti PKKR, kita akan mendapati parti-parti sekular ini hanya mendapat sokongan Cina sahaja.

Walaubagaimanapun, DAPig tidak akan membenarkan parti kuali dan PKKR bertanding di kawasan China yang menjadi kubu DAPig. Oleh sebab itu, parti kuali dan PKKR terpaksa bertanding di kawasan Melayu. Akibatnya parti kuali dan PKKR akan kalah teruk dalam PRU14 kerana orang Melayu tidak akan menyokong parti kuali dan PKKR yang menjadi barua dan balaci DAPig.

Orang Islam telah mengetahui DAPig amat menentang perlaksanaan hukum Allah di Malaysia dan sikap perkauman yang diamalkan oleh DAPig dan pengikutnya. Kegagalan DAPig menarik orang Melayu menyertai Bersih 4 menunjukkan DAP dan macai dan balacinya tidak mendapat sokongan orang Melayu.

Ini bererti orang Melayu khasnya dan orang Islam amnya akan mengundi PAS dalam PRU14 untuk menggantikan parti kuali dan parti PKKR. Oleh sebab 63% daripada rakyat Malaysia adalah orang Islam, PAS mempunyai peluang untuk memerintah Malaysia jika PAS bertanding di semua kawasan di negara ini.

Anonymous said...


Percubaan macai dan balaci sekular menghina dan menfitnah ulama dan parti Islam PAS adalah seperti percubaan anjing(macai dan balaci sekular) menyalak bukit (PAS), bukit tak runtuh, anjing pula yang sawan babi kerana menyalak terlampau kuat! Kah...kah...kah....kah....kah !

Anonymous said...

PAN adalah parti yg berasaskan Islam. PAN bukan parti asobiyah melayu spt umno dan pas. PAN parti majmuk pelbagai kaum pelbagai agama.

menurut pj perak, si kastam tu, pas adalah parti melayu Islam. jadi org cina india Islam tak boleh join? tp kapir boleh dlm dhpp dan mungkin dicalonkan bertanding pru akan dtg.

bandingkan YB Mohd Sabu, presiden PAN yg dah berkali2 jadi MP tp masih pakai CRV buruk dgn tantawi yg baru sekali jadi mp tp dah pakai velfire! CRV buruk ada plet MP Malaysia...

Anonymous said...


Jika parti Kuali adalah parti yang berasaskan Islam, mengapa parti Kuali sanggup bersekongkol dengan parti DAPig yang menentang perlaksanaan hukum Allah di negara ini?
Nabi Muhammad s.a.w. sendiri tidak pernah bersekongkol dengan musuh Islam untuk menegakkan Islam !

Percubaan menyamakan PAS dengan UMNO oleh macai dan balaci sekualr seperti Anon 11:16 AM adalah amat salah dan tidak masuk akal. Fakta yang tidak boleh dinafikan ialah PAS adalah parti Islam yang cuba melaksanakan hukum Allah di negara ini sedangkan umno adalah parti sekular yang memisahkan kehidupan dunia daripada agama Islam.

Unknown said...

x ubah mcm blog umno dh blog nie..hehehe..hari2 serang pan dap..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails