Wednesday, July 29, 2015

Sesuaikah Pakaian Begini Untuk Masyarakat Islam M'sia?


HALAMAN HIBURAN

SESUAIKAH pakaian begini untuk masyarakat di Negara umat Islam (agama bagi Persekutuan Fasal 3) Malaysia, atau untuk masyarakat orang yang mengaku Islam di Malaysia? Kalau tak sesuai apa yang patut dibuat? Bahagian agama tak mampu buat apa-apa ke?
 
Lihat berita ini ..


Boleh bergegar iman selepas melihat gambar yang dimuat oleh pelakon dan juga model, Zahida Rafik di bilik Instagram miliknya yang tampil cukup seksi.

Gambar yang dimuatnaik Zahida tersebut adalah ketika berada di sebuah majlis hari jadi yang di adakah oleh seorang pereka fesyen terkenal, Farah Khan. Zahida dilihat hanya menyarung persalinan pakaian yang cukup menawan dan Seksi yang mendedahkan bahu kirinya dan hampir separuh bahagian pahanya.

Yang bertambah hangat lagi ditambah dengan penampilan rakannya yang dikatakan isteri kepada seorang kerabat yang tampil berani memakai persalinan yang mendedahkan hampir keseluruhan payudaranya.

Kerana gambar tersebut, rata-rata peminat telah mengkritik cara pemakaian Zahida dan rakannya tersebut yang dianggap keterlaluan. Jika diperhatikan betul-betul ada sesuatu yang tidak kena dalam gambar apabila kelihatan di pinggang Zahida gamabarnya telah disunting supaya nampak lebih ramping.

Itu apa yang Sk nampak tidak tahu la orang lain. - Siakapkeli.my
(IH)

8 comments:

Anonymous said...

Agaknya SEBAB ni juga Shafie Afdal digugurkan dari Kabinet....kedekut....makan sorang...

Anonymous said...

Astaghfirullaah al-'adzim...

Anonymous said...

Lebih afdal kalau tanya dgn shafie afdal..

Anonymous said...

najib takkan suka kabinetnya mencemar nama dgn skandal begini

begitu integritinya beliau

Anonymous said...

Sbb shafie afdal mkn sorang lah dia di pecat dr kabinet..

Anonymous said...

bukan "cukup seksi" tetapi "cukup lucah" ........!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Anonymous said...

kalau tanya mengapa pakai begitu...??? mereka akan jawab: " Apa salahnya aku pakai macam ini....aku bukan melayu .... dan aku bukan Islam.....!!!"

Anonymous said...

Inilah budaya yg dibawa oleh gulungan ini ..... bagi mereka ini adalah fesyen baru ....tiada apa yg salah ...... ini perkara biasa ....... ulamak mereka hanya dapat telan air liur sahaja .... tidak akan berani menegur kerana inilah kesukaan ketuanya .... jika ditegurnya alamat tidak berasaplah dapur nanti ...... lihat saja pakaian yang dipakai oleh penyanyi wanita K-Pop yang digemari oleh ketuanya .......jadi apa nak dihairankan mereka berpakaian bergini ,,,,, VVVVIP amat sangat berminat ,,,,,.... lagi ranggi,sexsy ,,,,....saham lagi tinggi dikalangan VVVVIP ....... mudah2han sangkut dgn VVVVIP

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails