Sunday, July 01, 2012

Aku Boleh Musnahkan Semua Yahudi.. -Hitler



Komen Hitler tentang Yahudi pernah menjadi perdebatan di dunia. Benar atau tidak, ucapan itu memang di lontarkan oleh Hitler tetapi yang jelas ungkapan itu memang ada maknanya dan ada benarnya.

Ada sebuah ungkapan yang konon dilontarkan pentolan Nazi Adolf Hitler. Kurang lebih perkataannya adalah, "Ich konnte all die Juden in dieser Welt zu zerstoren, aber ich lasse ein wenig drehte-on, so knnen sie herausfinden, warum ich sie getotet"

Ertinya ": Aku boleh musnahkan semua Yahudi di dunia ini, tapi aku tinggalkan sedikit yang hidup, agar kamu nantinya dapat mengetahui mengapa aku bunuh mereka."

Benar atau tidak ucapan itu dilontarkan Hitler memang bukan menjadi persoalan. Tapi, ungkapan itu seolah-olah ingin menggambarkan betapa dahsyatnya bangsa Yahudi Ungkapan itu ramai diperbincangkan di jejaring sosial facebook.

Konon, ucapan yang dilontarkan itu, dijadikan acuan bagi tentara Nazi untuk melakukan genosida kaum Yahudi di Eropah. Meski hal ini masih jadi perdebatan. Namun terlepas benar atau tidaknya ungkapan itu, setidaknya kini semua manusia melihat dengan jelas bagaimana aksi brutal bangsa Yahudi. Mulai dari perampasan tanah Palestin sejak tahun 1965 hingga pembunuhan penduduk awam di Jalur Gaza dan sekitarnya.

Israel merupakan negara yang paling banyak mengabaikan resolusi DK Pertubuhan Bangsa-bangsa Bersatu (PBB). Jumlah resolusi yang diabaikan oleh Israel mencapai 69 buah. Bayangkan seandainya satu Negara Islam mengabaikan 1 resolusi PBB, apa yang akan dilakukan oleh Amerika Syarikat?

Hairannya PBB tutup mata dengan kebrutalan israel. Padahal sudah banyak bukti pelanggaran Hak Asasi Manusia oleh israel. Inilah sedikit gambaran tentang kebrutalan Israel

(IH)

Lihat sebelum ini..
E-Buku IH-20: Hitler, Masuk Islam & Meninggal Di Indonesia
E-Buku IH-20: Hitler, Masuk Islam & Meninggal Di Indonesia

5 comments:

Anonymous said...

Yahudi Laknatulallah!

Unknown said...

tp mngkin hitler lari ketakutan kekejaman yahudi???yahudi LaknatulAllah!

Unknown said...

tp mngkin hitler lari ketakutan kekejaman yahudi???yahudi LaknatulAllah!

Unknown said...

tp mngkin hitler lari ketakutan kekejaman yahudi???yahudi LaknatulAllah!

Unknown said...

PBB ni mmg xad fungsi dan hanya jadi topeng sebb pertubuhan tu didalangi oleh Amerika Syarikat dan Israel sendiri..AS sendiri keluar kenyataan yang mereka memberi dana kepada israel sebanyak 600billion setahun untuk tujuan ketenteraan dan kemudahan perang..jgn katakan PBB..Liga Negara Arab pon duduk diam dan tgk je walaupon Palestin di bedil..padahal sekeliling negara Israel dan Palestin ni Negara Arab..Arab Saudi pon tutup pintu sempadan sbb xnk bg pelarian Palestin masok negara dorg..Hanya Allah je dpt bantu dan tlg Palestin dan bebaskn BaitulMaqdis..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails