Friday, August 10, 2018

Ini Yang PH Mahu, Jangan Pura-pura..

Sampai Bila Pemimpin PH Mampu Berpura-Pura?
Sampai Bila Pemimpin PH Mampu Berpura-Pura?


MENTERI-MENTERI Pakatan Harapan (PH) yang beragama Islam menghadapi dilema yang sukar sejak mula bertugas dalam kerajaan.

Menteri pendidikan terpaksa melayan kehendak Cina yang mahu sijil peperiksaan bersepadu (UEC) diiktiraf.
Menteri yang menjaga hal ehwal agama pula terpaksa menunjukkan sikap tegas terhadap LGBT, walaupun sebenarnya sikap ini bertentangan dengan agenda PH.
PH boleh mendakwa mereka tidak meminggirkan Islam, tetapi hakikatnya Islam tidak ada dalam agenda kerajaan PH.
Cakap-cakap tentang Islam oleh PH hanyalah untuk memujuk orang Islam dan sebagai lip service sahaja.
Kalau benar PH tidak menolak Islam, tidak akan berlaku apa yang sedang dirancang terhadap IKSIM dan Jakim.
Pemimpin-pemimpin Islam dalam PH tidak boleh mengambil mana yang mereka suka sahaja daripada agenda PH.
Mereka terpaksa menurut pelan induk PH yang ditentukan oleh DAP dan golongan liberal termasuk LGBT dalam PH.
Sekarang mereka masih cuba bermain selamat dengan cara berkompromi, seperti mengatakan UEC perlu dikaji dahulu, dan membuat keputusan mengarahkan potret LGBT diturunkan.
Tetapi lambat laun mereka akan terpaksa dan dipaksa menunjukkan kesetiaan mereka dan bertegas dengan satu pendirian.
Mereka masih berdolak-dalik, berhelah misalnya dengan mengatakan LGBT tidak diiktiraf, tetapi kita jangan diskriminasikan mereka.
Akhirnya mereka akan dipaksa menerima semua hak seperti yang dituntut LGBT termasuk perkahwinan sama jantina.
Parti paling dominan dalam PH, DAP didukung oleh golongan liberal yang menolak Malaysia seperti yang ada sekarang dengan segala ciri Islamnya.
Aktivis liberal yang menjadi penyokong dan malah ahli aktif PH bukan setakat tidak mesra Islam, malah kalau boleh mereka tidak mahu lagi kedudukan Islam seperti sekarang.
Golongan liberal dalam PH mahu Malaysia yang liberal dan tidak menjadikan Islam sebagai agama negara.
Pemimpin-pemimpin Islam dalam PH akhirnya nanti tidak boleh lagi menyetujui agenda liberal DAP tapi pada masa yang sama masih cuba menunjukkan imej sebagai pemimpin Islam yang baik.
Akhirnya, mereka akan dipaksa untuk masuk ke dalam agenda liberal PH sepenuhnya, bukan separuh-separuh. – Mynewshub.tv

18 comments:

ted manoff said...

Iksim..jamil baharom musibat nii yg lesapkn dana..harap pihak berkuasa siasat jamil hanat nii..byk main golf dari buat kerja dipejabat..chibaii..boleh pergi mampos bersama pas..

Anonymous said...

recycle... lupakn la isu busuk... nnti kita lawat kapal cina harbi kt p.klang

Anonymous said...

Dan siapakah yang lebih aniaya daripada orang yang membuat-buat suatu kedustaan terhadap Allah, atau mendustakan ayat-ayat-Nya? Sesungguhnya orang-orang yang aniaya itu tidak mendapat keberuntungan.

takut mansuia kerana nak kuasa
rrosak binasa

Anonymous said...

ibnu cr artikel lain.. yg ni bodoh sgt la tkde isu. tu cerita isi perut walaun je bkn sebenar.

Anonymous said...

Usah mohong ler. Lawat konon. Macamlah kita orang tak tahu. Hihi AG soh hang cuci lantai dan scrub tandas kat atas kapal tu kan kan? 3juta per bulan tu. Huhuhu.

Anonymous said...

Kalau orang bukan Melayu boleh beri peluang kedua pada PM4 duduk di kerusi PM7 meskipun berlainan warna kulit, agama dan ideologi makanya dalam konteks artikel ini dan bagi mengelak double standard apalah salahnya peluang sama diberikan pada sesama bangsa dan agama. Usahlah berpatah arang berkerat rotan.

Ibnu hasyim said...

Jangan byk cerita,mlm jumaat dtg lagi,yg dah kawin selamat menunaikan tanggungjawab,mlm buat ank,kongkek! Yg takde bini jangan cuba main sabun!

Anonymous said...

Tanpa institusi pengesah halal, susahlah hendak bezakan status kerbau balau dan kerbau pendek. Atau sudah ada anggapan tak kisahlah dan tak pentinglah status-status semua itu ekk?

Anonymous said...

Bini mung ada kat sini bro... mung tido ja ngan bantal peluk key.

Anonymous said...

Bagus Pak Asim, ini peluru yang baik. tambah meroyan mereka.

Sudah menjajau.. mencarut, tak ada point. makin menampakkan kebodohan, dan ketiada ilmuan mereka. Makin jelas anti Islam. Akhirnya pegi cari juboq LGE busuk tak basuh, untuk jilat.

Aduh! Hinanya manusia berjiwa hamba ini. Panggil lagi babi-babi tunggangan mereka untuk bantu berhujah.

Ha ha ha

Anonymous said...

admin dan pak asim, ini istimewa utk anda,

Sekarang kedua mulutku atas dan bawah disumbat dengan batang butuh remaja2 itu.

“Masukkan, aku tak tahan lagi,” tanpa sedar aku bersuara bila remaja di belakangku hanya bermain-main saja di bahagian luar buritku dan menikam-nikam kepala zakarnya ke kelentitku.

Remaja yang berada di belakangku faham. Kepala zakar gagahnya menanduk-nanduk permukaan buritku. Perlahan lahan kuterasa kepala zakar membelah bibir kemaluanku lalu bersarang di muara sempit buritku. Dia menekan lagi, separuh dah terbenam. Lubang sempitku sendat. Zakar hitam maju mundur di buritku. Kontras, batang hitam terbenam dalam burit merah muda. Pemandangan ini membuatku makin terangsang.

Sekali tekan dengan agak kuat seluruh batang hitam terbenam dalam rongga sempit kemaluanku. Dinding kemaluanku mengemut-ngemut, meramas batang keras. Terasa batang keras tapi kenyal sendat dalam lubang buritku. Aku rasa seperti batang bulat kenyal yang dibuat dari getah. Bila ditarik keluar kepala zakar itu aku rasa seperti isi kemaluanku tertarik keluar. Sungguh lazat. Kenikmatan menjalar seluruh badanku. Aku mengejang. Cairan hangat memancar keluar dari rahimku........``aww aaaaaaa......ahhhhhh......aaarrrghhhh.....ahhhhhhhh..... nikmatnya dik.....``laju lagi dik....laju....laju.......grrrrrhhhhhhhh ........emmmmmmmmm, sedapnya.......sedapnya.......tolong kuat lagi dek, akak belum puas nih....arghhhh arghhhh arghhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh...................

ted manoff said...

Maaf cakap. Demi mempertahankan LGE,aku sanggup serahkan 'kedua mulut biniku atas dan bawah disumbat' dengan batang butuh Lim Guan Eng.

Kami sanggup mempertahankan ideologgi kami, sampai begitu. Juga anak-anak dara kami, sanggup kami korbankan untuk DAP. Begitu juga pejuang2 komunis kami dulu, anak bini kami sanggup di serahkan kemaluannya untuk perjuangan.

Bukan geng2 islam saja yang sanggup berjihad. Lepas ini tuan ibnu boleh buang komen ini, cuma nak beritahu perjuangan kami bukan main-main.

Anonymous said...

Masya Allah! Na'uzubillah!! Takkan sampai begitu?

Anonymous said...

Cakap bedegar2, Allah uji sikit dah terus buang Amanat, Hudud dan RUU355 pastu mcm pelesit lebih Umno dari Umno membela kecurian dan penyokong komunis dan bapak evangelista.

Bila berkuasa sendiri bikini pun dibenarkan kerana pertimbangan komersil duniawi dan dasar populist. Tak heran jika pelancong LGBT, pemabuk arak dan pengamal sex bebas pun bawa masuk aliran wang pelancongan yg dikejar.

Dinafas yg sama boleh soal org lain apa panduan pakaian sopan, pendirian LGBT dan kedudukan bukan Islam.

Bila tersepit ayat mudah memilih mudharat ringan antara dua mudharat.

Inilah bapak segala munafik kerana menjual Islam kerana kuasa dan habuan politik duniawi.

Anonymous said...

senang bro nk beza... kerbau pendek ada dulu pengerusikn felda.. kerbau balau pulak yg tktau semua benda.. maklumlah kerbauu

Anonymous said...

Melihat kepada perkembangan semasa melalui arus pemerintahan kerajaan baru iaitu Kerajaan Pakatan Harapan, kebajikan rakyat nampaknya bukanlah menjadi keutamaan. Keutamaan mereka adalah mencari kesalahan dan menunding jari kepada pihak lain. Tujuannya adalah untuk mengalihkan perhatian rakyat dari kegagalan mereka mentadbir urus Negara ini dengan lebih baik dari kerajaan terdahulu. Mereka terbukti gagal untuk memenuhi janji 100 Hari Manifesto Pakatan Harapan yang akan tamat tempoh 100 hari pada 18hb Ogos 2018 ini.

Anonymous said...

Kemelut ekonomi berlansung secara berterusan. Puluhan billion Ringgit di bawa keluar oleh para pelabur akibat ketidakyakinan terhadap pimpinan Perdana Menteri Tun Dr. Mahathir Mohammad mentadbir urus ekonomi Negara. Kegagalan di dalam memperbaharui rundingan perniagaan dengan China menerusi agen kerajaan iaitu Tun Daim menambahkan lagi kekalutan ekonomi.

Terkini bangsa Melayu pula akan menjadi mangsa seterusnya. Puluhan ribu bangsa Melayu akan di isytihar muflis dalam tempoh enam bulan dari sekarang. Kenapa? Geliga Naga di maklumkan bahawa ratusan ribu pekerja bertaraf kontrak yang bertugas di Jabatan Kerajaan, GLC Kerajaan telahpun ditamatkan kontrak. Dengan kata lain mangsa-mangsa ini diberhentikan kerja. Tindakan memberhentikan kerja bukan setakat pekerja bertaraf kontrak sahaja tetapi ianya juga melibatkan semua jawatan lantikan politik termasuklah Duta-duta Malaysia di luar Negara.

Anonymous said...

Dah takde idea ke bang..maki hamun je ko tahu....
#saynotomindacetek

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails