Tuesday, August 07, 2018

Anak Dr M Semakin Terpesong Sokong Aktiviti Songsang LGBT.

Hasil carian imej untuk marina mahathir

WhatsApp-Image-2018-08-07-at-16

Doktor tegur Marina kerana LGBT


KUALA LUMPUR – Seorang pengguna Facebook membidas Datin Marina Mahathir ekoran sikapnya yang mahu agar hak kesamarataan diberi kepada golongan Lesbian, Gay, Biseksual dan Transgender (LGBT).
Pengguna laman sosial berkenaan yang juga seorang doktor perubatan, Dr. Nur Ilyani Mohamed menerusi statusnya turut mengemukakan beberapa persoalan berhubung tindakan Marina yang dibimbangi akan mempengaruhi pemikiran kanak-kanak dengan perbuatan songsang.
“Saya adalah seorang doktor perubatan dan saya tidak mengiktiraf perlakuan seks bebas apatah lagi songsang.
“Adakah anda bersetuju kini golongan yang mendominasi carta penghidap HIV adalah di kalangan komuniti LGBT?
“Sehingga kini, walaupun pesakit yang hadir mendapatkan rawatan dari saya tergolong dari kalangan LGBT, saya tetap melayan mereka sebagai pesakit dan memberikan rawatan yang terbaik buat mereka. Apatah lagi jika mereka berada di hujung usia. Maka, hak apakah yang anda sedang perjuangkan? soalnya.
Nur Ilyani turut melemparkan pertanyaan kepada Marina sekiranya beliau bersetuju darah yang didermakan oleh golongan LGBT diberi kepada salah seorang ahli keluarganya jika memerlukan.
Sebagai pengetahuan katanya, golongan LGBT tidak dibenarkan mendermakan darah disebabkan gaya hidup yang berisiko.
Katanya lagi, sekiranya diberi peluang untuk melaungkan hak, adalah lebih baik memilih dalam suasana yang aman damai serta bebas dari gaya hidup songsang dan segala penyakit bawaan.
“Kami juga punya hak untuk memastikan pemikiran anak-anak kami dan sanak saudara kami terselamat daripada terjerumus ke dalam pemikiran dan perbuatan songsang ini.
“Akhirnya, jika kalian rasa itu bukan satu dosa dan itu adalah hak peribadi, maka buatlah tapi pastikan kalian bukan berada di bumi Tuhan!,” tegasnya.
Pada awal bulan lalu, Jaringan Melayu Malaysia (JMM) mahu akidah Marina Mahathir disiasat oleh Jabatan Agama Islam Wilayah Persekutuan (JAWI) gara-gara pandangannya terhadap LGBT.
Ketua Pengarah JMM Wilayah Persekutuan, Faizan Mohd. Nor menegaskan, anak kepada Pengerusi PPBM, Tun Dr. Mahathir Mohamad dilihat semakin terpesong kerana dilihat menyokong aktiviti songsang itu di negara ini. – MalaysiaGazette
MGF01082017_JMMWP SERAH LAPORAN KEPADA JAWI04
Faizan melahirkan kebimbangan terhadap akidah anak kepada Pengerusi PPBM, Tun Dr. Mahathir Mohamad, yang kian terpesong kerana dilihat menyokong aktiviti songsang itu di negara ini.

25 comments:

Anonymous said...

ha ha ha kasihan Tuan Ibnu...

Anonymous said...

bila duduk nak berak, terlepas kentut...itulah Ibnu Hasyim !

Anonymous said...

Ibnu adalah Pahlawan UMNO di Sg kandis

Anonymous said...

Baik kau hidu kentut ibnu dr kau duk jilat tahi golongan sekular

Anonymous said...

tk diterangkn hak sama rata yg mana.. klu yg halal mcm org lain tkde masalah. klu hak sex bebas...jgnkn lgbt..org normal pun xblh.. sebb ia tidak baik utk seluruh manusia.

sila senaraikn hak apa yg dimaksudkn sebelum menghukum.

Anonymous said...

anakhasim ni bukan apa, 1 hari tak kutuk Mahathir, kira sia2lah hidup dia aritu, xde pahala

Tak dpt Mahathir, anak Mahathir pun jadilah, kan ibuntut! Mcm peribahasa melayu kata la, `` tak dapat memburit, gentel biji pon jadila``, ibnu kan kan kan!

Anonymous said...

Syabas tn ibnu hashim,,tn telah berjaya mendedahkan terpesongnya mahathir dan keturunannya drpd ajaran islam yg sebenar. Maka penjilat dubur mahathir dan dubur anwar serta dubur lge jadi mcm org gila,,,,,hilang akal, dah tak reti beza antara yg hak dan batil. Ph,,pakatan hancing kencing babi dap....

Anonymous said...

Cakap pong-pang-pong-pang perihatin! pung-peng-pung-peng ambil berat! Kalau serius mintalah ayahanda sediakan jamban berasingan untuk golongan ini bagi satu Mesia, boleh? Kalau tak mampu, kat PJ pun OK sebagai permulaan. Hendak seribu daya, Puan.

Anonymous said...

sokong PAS bermakna sokong UMNO
sokong UMNO bermakna sokong PAS
UMNO ambil duit 1MDB, PAS kutip dedak
UMNO ada BIG MAMA, PAS ada BIG ULARmak.

Anonymous said...

dulu PAS jilat jubog Najib
sekarang PAS jilat ketiak Zahid Komedi.

Anonymous said...

IB ni bkn lama lagi blh hidup . Kencing manis jalan bertongkat. Besok lusa jalannnnn

Anonymous said...

Puak ph sekarang dah jadi penyokong golongan lgbtq yg allah laknat. Lgbtq tak boleh bagi hak samarata sebab mereka mahu golongan mereka bebas macam orang lain. Pada penyokong ph jangan kamu sokong lgbtq elakan diri kamu dan keluarga kamu dari menyokong golongan yg terang2 dilaknati allah.

Anonymous said...

Bendahari syuru ularmak Pusat pas, Khairuddin Takaman Realigh berkata kerjasama strategik PAS dengan Umno dan BN sama seperti hubungan parti itu dengan parti komponen HARAPAN sebelum PRU ke-14.

"Walaupun ketika itu tiada sebarang tahaluf siyasi dengan HARAPAN tetapi kita masih bekerjasama dalam banyak isu untuk berdepan Umno selaku kerajaan.

"Ia perkara biasa, tidak timbul soal memperjudi air muka pemimpin PAS," katanya lagi.

===========================================

Lebai munafiq!!! Mana ada pas beri kerjasama pd HARAPAN (PH) menumbangkan umnobn sebelom pru14 lalu. Sebaliknya engkau pas bersekongkol bekerjasama dgn umnobn ujudkan pertandingan tiga penjuru bagi menumbangkan PAKATAN HARAPAN dlm PRU14. Namun Tuhan maha adil maha pengasih penyayang lagi bijaksana, memberikan kemenangan kepada PAKATAN HARAPAN bagi menerajui MALAYSIA BARU KERAJAAN PH - RAHMATAN LIL `AALAMIN - insyaALLAH.

Pemimpin pas mana ada airmuka sekarang! Yang ada, AIR KENCING pemimpin umno bn dah meladong menjejeh jejeh celah serban terpaksa dijunjong oleh pemimpin pas akibat ketololan pas!

Anonymous said...

Sokong ph umpama sokong lgbtq golongan dilaknat allah. Sokong pas untuk memertabatkan islam yg di musuhi golongan libral pendokong lgbtq. Puak ph belajar dari iri menfitnah pas untuk memburukkan islam.

Anonymous said...

Apahal kauni suka sgt mmpermainkan gelaran lebai,lebai ialah org yg mulia disisi Allah,wlau apapun alasan mmpersendakan gelaran lebai adalah perbuatan keji,kalau gelaran raja,dato kau boleh hormat knp gelaran org yg lebih mulia kau rendahkan

Anonymous said...

Dan sesungguhnya Kami jadikan untuk isi neraka Jahanam kebanyakan dari jin dan manusia, mereka mempunyai hati, tetapi tidak dipergunakannya untuk memahami (ayat-ayat Allah) dan mereka mempunyai mata (tetapi) tidak dipergunakannya untuk melihat (tanda-tanda kekuasaan Allah), dan mereka mempunyai telinga (tetapi) tidak dipergunakannya untuk mendengar (ayat-ayat Allah).
Mereka itu sebagai binatang ternak, bahkan mereka lebih sesat lagi.
Mereka itulah orang-orang yang lalai.

tak cukup dunia ramai dipimpin oleh orang orang gila
anak pinak pulak tunjuk gila
tak kenai halai haram

jauhi puak puak ni

Anonymous said...

Macai pH dah habis modal. Lucah, maki hamun, fitnah jer yang tinggal. Ngelupor nak cari bahan, ambil jalan mudah maki hamun ulamak dan lebai. Nilah akibat meninggalkan ulamak untuk bersama kelompok sesat pan dan dap, kembar seiras.

Anonymous said...

Perjuangan Marinakeling sgt2 bagus & dialualukan.
Bersempena dgn itu aku buatkan sedikit kuiz untuk para pendakwah & pengikut pee.eh.

1. Pada fikiran anda siapakah yg layak bermadu dgn jijah.
a. Lapiji sotong.
b. Mamat baboon.
c. (namakan pilihan anda)

2. Pada pendapat anda siapakah yg patut jadi khalifah lgbt.
a. Maza
b. Hisamrais sotong.
c. (Anda namakan).

Soalan2 kuiz selanjutnya akan disiarkan diwaktu yg lain.

Disclaimer : nama2 yg terdapat dlm kuiz tiada kena mengena dgn sesiapa yg telah mati atau masih hidup atau bakal lahir.

Anonymous said...

Pan ada big boss the kafirun dap.

Anonymous said...

Dulu PAS kata HARAM menyokong parti Assobiyah UMNO, tapi PAS sekarang sokong, kenapa ? Adakah hukum HARAM tu boleh diubah oleh Tuang Presideng atau Majlis Syura Ulama? Aku pening......Tolong beri pencerahan!

Anonymous said...

Bila sebut lelaki atau perempuan. Semua tahu apa maknanya, apa ciri2nya, apa pakaiannya, apa orientasi seksualnya, apa status sosialnya, apa limitasi pergaulannya, ada kad pengesahannya, jelas apa yang dibolehkan dan jelas apa yang tidak dibolehkan. Dalam kata lain semuanya jelas, telus dan terang. Kalau ada yang mahu dikenali lain dari 2 kategori gender ini, buatlah secara jelas, telus dan terang.

Anonymous said...

walaun tulisan pjg2 tp kosong tkde isi selain memuntahkan isi perut khawarij nya saja.

dh pesan jgn makan dedak.. kan dh dungu tkde idea menulis.

minat sungguh bab2 sex ni ditempel atas alasan agama kunun. walhal walaun yg byk search pasal sex sambil gentel buah... tasbih.

Anonymous said...

Ada ke ibnu yg nak dikesiankan. Patutnya tun la yg dikesiankan sebab ada anak macam tu. Sia2 la jadi penyokong tun orang mcm 7.15 ni. Menyokong tapi tak simpati pada org yg disokong

Anonymous said...

11.58 jelaskan jugak dulu mat sabun bukan main kutuk mahathir dan dan anwar sampai aljuburi digelarkan...adakah hukum HARAM gay tu boleh diubah mat sabun menjadi halal setelah yg dituduh menjadi geng? Klu anwar bukan aljuburi, maknanya adakah mat sabun kaki fitnah? Aku pun pening..... Tolong beri pencerahan!

Anonymous said...

8.17 adalah lebih baik kau sendiri jgn tulis langsung. Tulis pendek2 pun nampak benar bengapnya. Klu tulis panjang lagi terserlah terus otaknya yg super bodoh

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails