Sunday, November 26, 2017

Tragedi M/Raudah, 2 Sebab Komplot As-Sisi-Israel..


Takziah diucapkan kepada keluarga mangsa.

Sekali lagi Islamfobia melanda dunia dengan serangan di tempat suci Islam pada hari mulia Islam dan di negara Umat Islam.

Sekali lagi seluruh dunia dengan kekuatam media Barat menunding ke arah kumpulan Islam yang menyerang Masjid Rawdah. Presiden As Sisi dengan pantas mengadakan sidang akhbar dan berjanji untuk bertindak balas.

Marilah kita lihat beberapa perkara tentang pakatan Zionis untuk burukkan imej Islam:

1) Lokasi Sinai dekat dengan Israel. Ini adalah komplot Israel untuk menghalang Mesir dari rapat kepada pihak Palestin. Mesir adalah memainkan peranan usaha damai HAMAS-FATAH.

Dengan serangan yang dilakukan pihak Israel yang menyamar dengan berjanggut dan bawa bendera Daesh maka Mesir akan menumpukan perhatian kepada isu ini dan juga barangkali menuduh pihak HAMAS juga terlibat.

Lihat apabila serangan berlaku, border Gaza ditutup kepada Palestin.

2) Presiden As Sisi mempunyai rekod buruk jenayah terhadap rakyat sendiri. Apakah kita lupa bagaimana As Sisi mengarahkan tentera Mesir menyerang rakyatnya sendiri di masjid dalam Peristiwa Rabiah dalam bulan Syawal empat tahun lalu? 

Jika mangsakematian yang dibunuh rejim As Sisi di Rabiah mencapailebih  2000 orang apalah sangat dengan 300 orang yang barangkali As Sisi berkomplot dengan regim Zionis dalam serangan itu.

Seteruk mana Gerakan Islam,mereka tidak menyerang orang Islam di masjid.

Tetapi tidak kepada Israel yang membunuh ribuan Palestin dan memusnahkan masjid di Gaza. Juga tidak kepada Presiden As Sisi yang membunuh ribuah umat Islam dalam masjid dalam Peristiwa Rabiah. (TKO)

Lihat sebelum ini..


5 comments:

Anonymous said...

El-Sisi adalah nama Yahudi . Maka tidak hairanlah El-Sisi sebagai agen Mossad yang digelar Hero Israel telah menggulingkan kerajaan Islam Mesir pimpinan Morsi kerana Morsi membela rakyat Palestin dan menentang Israel. Dan kita tidak merasa hairan melihat rejim Zionis El-Sisi melaksanakan false flag operation membunuh umat Islam dalam masjid untuk memfitnah ikhwan muslimin dll dan memburuk-burukkan agama Islam dan umat Islam yang menentang kezaliman El-Sisi.

Anonymous said...

Mentang mentang Arab Saudi tuduh ketua Lobai pengganas, israel pula yg dibelasah. Kemudian baru lah arab saudi. Tak gitu abang lobai Hehehekikikihahahakahkahkah

Anonymous said...

Abang Lobai tak mahu ulas ke lompatan terjun tiruk adun anak bukit . Hehehekikikihahahakahkahkah

Anonymous said...

Wah barua penjilat dedak Isreal pun sibuk membela rejim pengganas Israel dan sekutu pengganasnya.Tak gitu rabbi Zionis 9:37 pm....ptui !!!

Kaw kaw said...

Namun hizzbullah menyatakan ini angkara pemikiran wahabi,irib indonesia

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails