Tuesday, November 28, 2017

Tafsir Politik Surah Saba' &Isu -Tuan Ibrahim

Hasil carian imej untuk Ustaz Dato' Tuan Ibrahim Tuan Man
Presiden PAS (kiri) &Timbalan (kanan) Presiden Parti Islam di Malaysia.

Ustaz Dato' Tuan Ibrahim Tuan Man | Ibrah Tafsir Surah Saba'



9 comments:

Anonymous said...

tak pyh tafsir2 al-quran. elok tafsir sissenik yg tunjuk kemaluan pd janda muda. org tak ada moral Islam cam tu masih lg pegang jwtn dlm parti suci?

presiden pula suka ponteng, maki hamun serta fitnah.

Anonymous said...

Selama ini kita melihat barua-barua ternakan parti kafir harbi DA-Pig yang memperjuangkan agenda evangelis telah menulis pelbagai komen-komen yang penuh dengan fitnah untuk memburuk-burukkan parti Islam dan ulama Islam sebab barua-barua ternakan LGE amat bencikan ajaran Islam. Jika parti Islam dan ulama Islam melarang umat dari terlibat dalam arak, judi, zina dll, puak sesat pula sibuk mempromosi festival arak dll.Memang puak kafir harbi mahu menyesatkan umat Islam dan menghapuskan agama Islam. Anon 9:56 am pemakan dedak cap roket.

Anonymous said...

Punya banyak PAS punya WAWASAN, sampai ahli parti dan Yb pun naik WAS~WAS. Hehehekikikihahahakahkahkah

Anonymous said...

apa yg fitnah?

presiden ponteng - sahih
presiden fitnah - sahih (mahkamah sendiri kata kenyataan presideng mu ada unsur2 fitnah).
senik tunjuk anu dia pd janda - sahih
pemimpin pas hidup mewah - sahih (TAK11 berapa dia beli?)
mana anak presideng mu dpt duit beli superbike BMW?

kebodohan melampau walaun hingga maksiat pemimpin yg terang lg nyata pun dia anggap fitnah. tuduh ler banyak2, biar ko miskin di akhirat nanti. kayo den...

suka ko lah labu...

pastu fitnah pula org lain sbg pemakan dedak... WOI BAHLUL, PEMIMPIN KAMU TU SAHIH DAH MAKAN DEDAK LEBIH RM90JUTA MELALUI AFFIN BANK. knp SAMPAI LA NI tak saman2 YB Rafizi dan YB Husam? kalau berani sila samang ... bini ramai tapi telooor tak ada..?

adalah menjadi kewajipan insan menyebarkan kemungkaran pemimpin agar umat terselamat dr kezaliman mrk.

Anonymous said...

Hoi barua dedak roket 12:10pm , jika kamu mempunyai bukti, mengapa kamu tidak buat laporan polis? Mengapa kamu tidak buat laporan SPRM? Mengapa kamu tidak saman ? Mengapa kamu dan bos bangang kamu tidak buat sidang akhbar? Ini jelas menunjukkan kamu dan geng dedak kamu dan bos kafir harbi dan liberal kamu hanya pandai cipta fitnah sahaja untuk memburuk-burukkan ulama Islam dan parti Islam. Kamu dan geng kamu adalah pendusta tahap longkang ! Kamulah musuh Islam yang sentiasa memfitnah ulama Islam dan parti Islam.

Anonymous said...

Hoi BAHLUL 12:10pm, komen kamu bukan bukti tetapi dakwaan tanpa bukti. Kamu takut nak saman mereka sebab kamu tidak mempunyai bukti dan kamu tidak mempunyai telur. Dasar pembohong upahan dedak roket.

Anonymous said...

Anon 12:10 pm adalah macai bodoh yang percaya semua dakwaannya tanpa sebarang dokumen sah adalah 'bukti'. Ini jelas menunjukkan macai ini sama bodoh dengan lembu makan dedak.

Anonymous said...

Macai yg mengidap penyakit mental memang suka ketawa hehhekikihahahakahkahkah. Luar biasa ketawa!

Anonymous said...

Anon 12:10pm bodoh bertingkat kerana dia percaya buah limau adalah buah epal. Kesian!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails