Thursday, November 30, 2017

Tanpa PAS, Majoriti Calon Melayu PKR Bakal Tewas. -N/Presiden PKR.


AIDCNews -29/11/17 –Naib Presiden PKR Dr Xavier Jayakumar mengakui tanpa sokongan PAS, sebilangan besar calon-calon Melayu PKR bakal tewas pada PRU 14.
Atas sebab itu, PKR sehingga ke hari ini dilihat masih bersungguh-sungguh mahu menjalinkan semula hubungan dengan PAS.
“PKR hendaklah mencari jalan untuk bergabung semula dengan PAS. Jika tidak mahu kehilangan benyak kerusi yang ditandingi oleh calon melayu. Inilah satu pilihan raya yang bakal memusnahkan PKR sendiri,” kenyataan Xavier dipetik yang dilapor Mimie Ayuni.
Dalam masa sama, Xavier juga turut melahirkan kebimbangan pada PRU 14 nanti PKR akan mengulangi kekalahan besar sepertimana yang dialami parti Semangat 46 pada tahun 1990-an dahulu.
“Kalau orang dalaman sendiri yang membuat kajian bagi melingkupkan PKR, mesti ada tanda-tanda PKR akan menjadi kenyataan,” ulas Mimie Ayuni.
Penyokong akar umbi PAS, Wan berkata parti Islam tidak perlu lagi mengulangi episod lampau kerana dengan kerjasama dengan parti Keadilan menyebabkan kerosakan kepada PAS.
“PKR nak PAS untuk bagi undi Melayu pada mereka.
“Apa nilai tambah PKR pada PAS?
“Setahu aku nilai PAS ni dah total rosak di mata penyokong PKR especially golongan liberal dan pembenci Islam yang menghasut mereka menolak PAS.
“Mungkin yang PAS perlukan bukanlah hubungan dengan PKR tapi hubungan dengan Allah pemilik empunya hati manusia,” katanya.
Lihat sebelum ini..



6 comments:

Anonymous said...

Abang Lobai teringat janda. Baru tahu onani tidak menyelesaikan masalah. Hehehekikikihahahakahkahkah

Anonymous said...

Jangan risau, PAN Imayam akan tongkat PKR. Kami ada Husam pakar sumbu jimat minyak, power 10 dan mimpi allayarham 15x

Imam besar kami pula selfie d amoy langgar dada. Peguam Cable TV pula mempertahankan atheism

Anonymous said...

Yg cakap tu xavier bukan PAS. Tapi PKR. Amacam pengikut sumbu jimat minyak bersila dalam banjir

ikan said...

abis la din ayam tak boleh jadi ahli lembaga pengarah lagi..nanti tolong ingatkan nasrudin minta tauliah kalau nak mengajar takut kena kepung lagi.

Anonymous said...

Semasa PRU13 dahulu, DA-Pig dan gengnya menang kerusi dengan bantuan jentera pilihanraya PAS dan penyokong PAS. Sekarang Pakatan Tiada Harapan tidak mempunyai jentera pilihan raya dan sokongan akar umbi yang bererti tanpa jentera pilihanraya PAS dan penyokong PAS, Pakatan Tiada Harapan akan kalah teruk dalam PRU 14. Bahkan kaum China tidak mempercayai parti DA-Pig sekarang. Macai-macai ternakan DA-Pig boleh mula cari kerja baru seperti jaga parking haram selepas PRU14.

Anonymous said...

Selepas PRU14, ostad Wang gaJi, Mike Sabun, Mejar bersara, Kalid gereja , pembela atheis and the gang akan hilang kerja. LGE pula mungkin masuk ke dalam makan free kerana skandal banglo terlajak murah. Macai-macai akan menjadi anjing buruk kepala kerana terputus bekalan dedak cap roket.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails