Wednesday, November 29, 2017

Lebih Ramai YB PAS Akan Keluar Parti.. Siapa? -PAN


KUALA LUMPUR – Setiausaha Organisasi Parti Amanah Negara (PAN), Suhaizan Kayat mendakwa lebih ramai wakil rakyat PAS akan bertindak meninggalkan parti itu.
Kata beliau, wakil rakyat PAS terbabit akan mengikuti jejak Ahli Dewan Undangan (ADUN) PAS Anak Bukit, Amiruddin Hamzah yang kini menyertai parti Tun Dr. Mahathir Mohamad.
“Amiruddin Hamzah sertai Parti Pribumi Bersatu Malaysia (PPBM). Ramai lagi YB (wakil rakyat) PAS akan keluar PAS,” katanya dalam satu kenyataan di Facebook semalam.
Amiruddin kelmarin mengumumkan beliau menyertai PPBM kerana PAS enggan bekerjasama dengan Pakatan Harapan.
Pakatan Harapan dibarisi oleh parti sekular DAP, Parti Keadilan Rakyat (PKR), PAN dan PPBM.
Suhaizan dalam pada itu mendakwa Pengerusi Lembaga Penasihat PAS, Datuk Mustafa Ali turut mengkritik partinya sendiri baru-baru ini.
Kata beliau, Mustafa menyifatkan PAS ketika ini berbeza berbanding PAS sebelum ini kerana tidak mempunyai strategi politik yang bulat (jelas)
“Saya rasa sebab itulah pemimpin dan ahli PAS keluar parti,” katanya.- Mynewshub.cc
Lihat sebelum ini..




9 comments:

Quantum Metal Consultant said...

Apakah PAS akan membatalkan samannya ke atas SR (?)

Lakukan segera sebelum PRU kerana sekarang pun dah tinggal nyawa² ikan..

Anonymous said...

Wah kluangay sudah tahu penjaja fitnah RM 90 juta akan kalah dalam perbicaraan di UK dan semua penipuan pakatan haprak akan terdedah. Akibatnya rakyat akan hilang kepercayaan maka pakatan haprak akan tinggal nyawa-nyawa ikan. Jika pakatan haprak kalah dalam pru14, bekalan dedak roket untuk macai-macai akan terputus.

Anonymous said...

Pemimpin-pemimpin parti kuali tidak mempunyai integriti atau otoriti untuk bercakap bagi pihak parti Islam. Parti kuali hanya layak jadi khadam DA-Pig.

Anonymous said...

Kesian sejak jadi khadam dajal.merapu sana sini. Abis semua di pigkan . Ibarat anjing pakai serban yg dulu menyalak siang mlm tiba2 kelu lidah hanya air liuq aje dgn lidah tejelir menanti habuan duuniawi. Dulu ceramah naik keta saga datsun skrg dah naik makam naik q7 bmw posche. Yg tak berubahnya cuma pakaian n kopiah n serban yg tak pernah tinggal. Yg lain semua dah pusi g 360 darjah. Akhir zaman agamawan jual agama sptmana hadis nabi

Anonymous said...

Pemimpin dan barua liberal dan kafir harbi membentuk pakatan sesat menentang ajaran Islam dan menafikan hak umat Islam melaksanakan undang-undang maka layaklah pemimpin dan barua tersebut dikatakan seperti haiwan ternakan seperti pig @ khinzir @ babi dll . Bahkan mereka lebih sesat dari itu. Inilah peringatan Allah dalam Al-Qur'an kepada manusia bodoh sombong yang menentang Allah dan RasulNya. Sesungguhnya manusia yang sesat sahaja menghina ulama Islam. Peringatan ini juga untuk macai dedak roket 11:08 pm.

Anonymous said...

Pembetulan: umat Islam melaksanakan undang-undang Islam.

Anonymous said...

Sesiapa sahaja yang mampu boleh membeli q7 bmw posche dll. Kamu macai dedak roket dengki sebab kamu tak mampu beli. Kamu hanya layak jadi tunggangan LGE sahaja.

Anonymous said...

Jika dilihat komen-komen barua dedak yang menghina ulama Islam, jelaslah mereka adalah musuh Islam di bawah pimpinan kafir harbi.

Anonymous said...

Woi balaci DA-Pig 11:08pm , sejak bila membeli q7 , bmw dll telah menjadi kesalahan? Berdasarkan dakwaan kamu, pemimpin pakatan haprak kamu telah melakukan kesalahan dan layak dipenjarakan.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails